Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jak zregenerować "zjechane" gwinty?


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

hmm...

Jeśli pusćił ABSowy gwint gdzieś na końcu lufy na jakiś tłumik to nie wiem co poradzić... (chyba sprężynowy USP ma coś takiego)

Ale jeżeli chodzi o gwinty wewnątrz repliki ( za częste/mocne rozkręcanie/skręcanie) w które wchodzi śruba, to sprawa jest prosta. Po prostu wsadź do tej nagwintowanej tulejki paski papieru i wkręć srubę... ale to działa w tej sytuacji gdy np. kręcisz śrubką a "progresa" :wink: nie ma. A najlepiej opisz dokładnie sytuację jaka zaszła w Twoim przypadku... 8)

Link to post
Share on other sites

Od razu przepraszam za Patrica :x Wypowiedz kierował do Patona który zna troche Dziursona :D Patric nie ma dostepu stałego do neta i nawet sie nie umie poruszac na forum :x Poucze go w najblizszym czasie.

 

Dziurson zrobił to w następujący sposób(radykalny) :

Spiłował geinty wewnetrzne(tz te wypustki gdzie sa gwinty - nie wiem jak to nazwac :D) i przykleił na poxipolu nakrętki o odpowiedniej srednicy przez co uzyskał nowe gwinty metalowe. Sposób dobry ale jak juz pisałem to chyba ostatecznosc. :x

Link to post
Share on other sites
Radze ci zrobić tak jak zrobił dziurson

 

Oj Patric!!! :? Radzę ci pisać coś sęsownego, a nie byle co i to w taki sposób, że nikt tego nie zrozumie. To nie GG na Boga. :x

Następnym razem przemyśl to co chcesz napisać, bo takie tanie nabijanie postów jak to (cytowane) zakrawa na potępienie.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...