Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam... jestem posiadaczem Mossberg`a 100 ATR Bolt Action i chciałbym wymienić w nim sprężynę... rozkręciłem replikę ale nie jestem w stanie odkręcić "komory" (o ile dobrze nazywam tą tubę zaślepioną z obu stron w której jest sprężyna). Mam pytanie czy ktoś kiedykolwiek przy takiej replice rozkręcał Ją i wymieniał sprężynę... Problem tkwi w tym że z jednej strony jest ona zaślepiona (tak to wygląda) a z drugiej posiada wylot powietrza który na zewnętrznej stronie ma dwa wgłębienia o rozstawie 16mm... nie wiem jak się taki klucz nazywa i czy w ogóle od tej strony powinienem się do tego zabierać...

Przeszukałem internet i nie dokopałem się nigdzie do tematu dotyczącego wymiany sprężyny w tym modelu... jeżeli ktoś ma jakieś pojęcie jak to można zrobić to proszę o pomoc.

 

Z góry dziękuję za rady i podpowiedzi.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Wygląda to jak usr-11 hfc, ale jest tańsze, więc nie wiem co to właściwie jest. Jakaś wersja bara-10? mp001? :zastanawia: O! J jeszcze ten recoil engine, jak w vsr real shock...

Może Dexter pomoże...

 

"To długie" nazywa się cylindrem, jego głowicę odkręca się specjalnych kluczem - ale IMO szkoda na niego pieniędzy. Weź dwa klucze imbusowe i nimi odkręć.

 

I pamiętaj, że wsadzenie do stocka mocnej sprężyny zbyt rozsądne to nie jest.

Edited by wiciok
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...