ButomGD Posted June 27, 2011 Report Share Posted June 27, 2011 Witam... jestem posiadaczem Mossberg`a 100 ATR Bolt Action i chciałbym wymienić w nim sprężynę... rozkręciłem replikę ale nie jestem w stanie odkręcić "komory" (o ile dobrze nazywam tą tubę zaślepioną z obu stron w której jest sprężyna). Mam pytanie czy ktoś kiedykolwiek przy takiej replice rozkręcał Ją i wymieniał sprężynę... Problem tkwi w tym że z jednej strony jest ona zaślepiona (tak to wygląda) a z drugiej posiada wylot powietrza który na zewnętrznej stronie ma dwa wgłębienia o rozstawie 16mm... nie wiem jak się taki klucz nazywa i czy w ogóle od tej strony powinienem się do tego zabierać... Przeszukałem internet i nie dokopałem się nigdzie do tematu dotyczącego wymiany sprężyny w tym modelu... jeżeli ktoś ma jakieś pojęcie jak to można zrobić to proszę o pomoc. Z góry dziękuję za rady i podpowiedzi. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted June 27, 2011 Report Share Posted June 27, 2011 (edited) Wygląda to jak usr-11 hfc, ale jest tańsze, więc nie wiem co to właściwie jest. Jakaś wersja bara-10? mp001? :zastanawia: O! J jeszcze ten recoil engine, jak w vsr real shock... Może Dexter pomoże... "To długie" nazywa się cylindrem, jego głowicę odkręca się specjalnych kluczem - ale IMO szkoda na niego pieniędzy. Weź dwa klucze imbusowe i nimi odkręć. I pamiętaj, że wsadzenie do stocka mocnej sprężyny zbyt rozsądne to nie jest. Edited June 27, 2011 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
ButomGD Posted June 29, 2011 Author Report Share Posted June 29, 2011 Dzięki za pomoc i podpowiedź :) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.