Spoon8 Posted June 29, 2011 Author Report Share Posted June 29, 2011 teraz odkryłem, że między 'trzymankiem' gdzie jest batka, a body ukryło się przetarcie na kablu...czy to mogło coś, ech, 'zrobić' ? To może być winowajca ? Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 (edited) teraz odkryłem, że między 'trzymankiem' gdzie jest batka, a body ukryło się przetarcie na kablu...czy to mogło coś, ech, 'zrobić' ? To może być winowajca ? Nie zgaduj, odeślij do serwisu albo jak masz kogoś znajomego z repliką, to pożycz od niego jakąś mocniejszą baterię i sprawdź czy ruszy. Nie musisz nawet wkładać jej do body. Podłącz na luzie i naciśnij cyngiel. Jeżeli efekt ten sam to będzie wina wewnątrz GBoxa czyli bez zajrzenia do jego wnętrza się nie obejdzie. Edited June 29, 2011 by chris15939 Quote Link to post Share on other sites
Spoon8 Posted June 29, 2011 Author Report Share Posted June 29, 2011 No niestety nie mam nikogo z mocniejszą batką...Wyślę do TG niech coś z tym zrobią Dzięki za wszystkie podpowiedzi Quote Link to post Share on other sites
Toretto Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 (edited) Mam ten sam problem. Sprawdzilem druga baterie i tez niestety nie tlok sie nie ruszyl. Rozkrecilem mp5 i mam sam gear box ale nie mam srubokretu gwiazdkowego (takiego duzego). I tak, jak poloze caly gearbox na biurku przodem (czyli tym gdzie wylatuje powietrze do lufy) po prawej stronie a tym z czego wystaja kable do akumulatorka w lewa strone to tlok mozna zobaczyc i widac ze nie docisnal do prawej strony, czyli jakby nie wrocil na swoje miejsce. Macie jakis sprawdzony sposob zeby go przepchnac spowrotem bez rozkrecania gb? Moj cylinder ma taka dziure przez ktora widac ze nie wrocil spowrotem jakby co;p. Zeby go oddac na serwis nie ma szans, jestem drugim wlascicielem a mp5 ewidetnie przydalo by sie jakies smarowanie bo widze w cylindrze nie ma juz nawet smaru :P. Edited July 27, 2011 by Toretto Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Odblokuj AR. Quote Link to post Share on other sites
Toretto Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 (edited) Mozesz jasniej? Co to jest ar? Znalazlem w wyszukiwarce ze to jakas sprezynka, ale nadal nie mam pojecia o co chodzi ;p. Ja tu niestety umiem tyle co rozkrecic rozkminic co z czym sie obraca,kreci trze itd. Poki co nazwami sie nie zajmowalem. ... no i widze ze to cos skads sie wyciaga ;p. Mozna by dodac ze to wszystko prawdopodobnie dlatego ze kulka mi sie zablokowala w lufie, bo dopiero po rozkreceniu repliki wypadla. Wczesniej wlalem troche smaru silikonowego do magazynka. Edit: No dobra chyba znalazlem, to jest jakis zatrzask przeciwpowrotny? ;> Edited July 27, 2011 by Toretto Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Ar -zatrzask Anti-Reversal (przeciw powrotny) mówiłeś że wyjąłeś GB z body, to od spodu w dziurce którą wchodzi silnik zobaczysz taki bolec zahaczający się o zębatkę silnikową, wystarczy podnieść tą zapadkę śrubokrętem. Po tej operacji tłok powinien powrócić na swoje miejsce. Quote Link to post Share on other sites
Toretto Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Okk, dzieki ;) Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Tak, odblokuj AR. Rozwal albo zęby albo tłok. Genialna rada. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Jakoś w każdej swojej replice nie raz odblokowywałem i wszyskie działają po dziś dzień. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Nie raz buliłem za części przez taką praktykę. Jak masz sprężynę stockowa, albo tak do M120 to jeszcze można przeżyć. Powyżej rozpędzone zębatki uderzają w dupę tłoka... Domyśl się specu co to może zrobić. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Dlatego trzeba to robić z rozwaga i zwalniać po 1 zębie -gorzej jak ucieknie :tongue: Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Dlatego trzeba to robić z rozwaga i zwalniać po 1 zębie -gorzej jak ucieknie :tongue: Jak AnR mówi, jak masz slabego springa to jeszcez ujdzie, ale jak ma się np 140 i więcej to wiesz jak ciężko po 1 ząbku nawet w v3, gdzie jest większe okno? Quote Link to post Share on other sites
Zuko0 Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 ja tak miałem ze swoją gietką od JG po prostu jest wstawiona za mocna spręzyna w gb i stockowa bateria nie daje raby musisz kupić sobie 9.6 lub lepszą jak podłączyłem kumpla 11.1V to pruła jak najęta i było git Quote Link to post Share on other sites
krossdh Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Ja przy zacięciu nigdy nie odblokowywałem Anti Reversala bo to głupie.. Lepiej wziąć śrubokręt plaski i po prostu pchnąć zębatkę tak jak to robi silnik, który nie ma mocy przez ch... batke. Quote Link to post Share on other sites
Toretto Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Hmm, dopiero do domu wrocilem. Replika oczywiscie nadal w czesciach. Po pierwszym ogladaniu nawet nie znalazlem tego calego anty riversala. ;p Ale no olać. Pcham zebatke w jedna strone i widac jak tlok sie cofa i odrazu wraca. No trudno nawet nie potrzebuje zbey go dalej cofac. Ale niestety w druga strone nawet nie da sie go ruszyc xD. Co teraz? Moze to byc wina nienasmarowanecgo cylindra? Czy to ze sprezyna bedzie sobie napieta na ful przez juz kilka dni moze cos zmienic tzn czy bedzie slabsza od tego albo cos sie w srodku moze zepsuc? Jesli tak to pewnie skonczy sie tym co planowalem od dawna czyli wymiana na m120 ;p. W replice wszystko jest stock fabrycznie niby osiaga 360 fpsow. Na gb ma nadal plombe krakmana bo sie nie dostalem do niego jeszcze ;d. Wychodzi ze i tak czy siak musze to rozkrecic, kupic smar do cylindra, przy okazji popatrze co tam w srodku slychac :D A ogolnie sorki ze z innej beczki, czy tym smarem do cylindra i tloka, ktory charakteryzuje sie tym ze ulatwia tarcie ( o ile dobrze sie orientuje) mozna smarowac zebatki miedzy soba i to w czym ośki sie kreca? Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Hmm, dopiero do domu wrocilem. Replika oczywiscie nadal w czesciach. Po pierwszym ogladaniu nawet nie znalazlem tego calego anty riversala. ;p Ale no olać. Pcham zebatke w jedna strone i widac jak tlok sie cofa i odrazu wraca. No trudno nawet nie potrzebuje zbey go dalej cofac. Ale niestety w druga strone nawet nie da sie go ruszyc xD. Co teraz? Moze to byc wina nienasmarowanecgo cylindra? Czy to ze sprezyna bedzie sobie napieta na ful przez juz kilka dni moze cos zmienic tzn czy bedzie slabsza od tego albo cos sie w srodku moze zepsuc? Jesli tak to pewnie skonczy sie tym co planowalem od dawna czyli wymiana na m120 ;p. W replice wszystko jest stock fabrycznie niby osiaga 360 fpsow. Na gb ma nadal plombe krakmana bo sie nie dostalem do niego jeszcze ;d. Wychodzi ze i tak czy siak musze to rozkrecic, kupic smar do cylindra, przy okazji popatrze co tam w srodku slychac :D A ogolnie sorki ze z innej beczki, czy tym smarem do cylindra i tloka, ktory charakteryzuje sie tym ze ulatwia tarcie ( o ile dobrze sie orientuje) mozna smarowac zebatki miedzy soba i to w czym ośki sie kreca? Przejdź się do jakiegoś budowlanego albo zamów jakiś mały komplet z internetu odpowiednich kluczyków i rozkręć GB. Wież mi że ci się przydadzą do tego hobby bo nie raz będziesz rozbierał tego GB. Quote Link to post Share on other sites
Toretto Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Luzik, jutro do lerła jade ;). Rozebrac widze i tak musze;p. Smar kupie ten teflonowy do aegow pewnie na allegro. Quote Link to post Share on other sites
Toretto Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 No trudno post pod postem ale edytowac sie nie da. Udalo sie ze moja siostra miala taki srubokret o.O. Gb rozkrecilem, w momencie gdy tylko lekko oddzielilem obydwie czesci od siebie tlok odrazu wskoczyl na swoje miejsce wydajac glosny trzask ;p. Ale stwierdzilem ze skoro juz sie tyle naodkrecalem to zajrze do srodka. Potem postepujac zgodnie z filmikiem rozbierania gb udalo mi sie jakos wszystko spowrotem poskladac do kupy. Za pierwszym razem tlok zamontowalem do gory nogami, (zebatka do gory) i nie strzelalo;p za drugim juz igla. Co do mp5sd5 od jg, to jako tako wszystkie zebatki sa metalowe, z wyjatkiem tloka ktory ma tylko jeden zab - ostatni metalowy. Nie widac po nim zuzycia. Wydaje mi sie ze warto by zmienic ta uszczelke do tloka (sa dosc tanie jak widzialem). Hmm czyli w zasadzie mozna by odrazu glowice tloka. Co myslicie zeby zamontowac http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_259&products_id=6316&name=Big_Dragon_-_Glowica_Tloka_POM_-_Blue ? I oczywiscie m120 i precka 273mm - troche dluzsza bo zmiesci sie w tlumiku. Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Mam tą głowice i nie narzekam, jej przebieg to jakieś 15tyś kulek i zero śladów zużycia. Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Mam tą głowice i nie narzekam, jej przebieg to jakieś 15tyś kulek i zero śladów zużycia. Nie mieszaj z uszczelkami. Jeżeli jest idealnie wpasowana w głowicę tłoka (ma leciutki luz między przednią a tylną ścianką głowicy) to jej nie ruszaj bo możesz pogorszyć sprawę i stracisz na szczelności/pojemności (uszczelka uszczelce nie równa bo każda ma inną średnicę i grubość). Oryginalne stockowe są w sam raz do głowicy w której są umieszczone, choć zdążyło mi się że w kupionej głowicy uszczelka miała grubość 1,2mm (zaledwie połowa przerwy). Kiedy tłok był napinany i zaczął wracać to zanim uszczelka się cofnęła na właściwe miejsce żeby uszczelnić głowicę, traciłem na pojemności cylindra. Quote Link to post Share on other sites
Toretto Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 No racja, ale czy taka uszczelka ktora moze miec juz np rok - dwa nie stracila swoich wartosci i nie bedzie mniej szczelna niz taka jak podalem wyzej? Quote Link to post Share on other sites
Spoon8 Posted August 1, 2011 Author Report Share Posted August 1, 2011 Nie pisałem gdyż mnie nie było, ale teraz jestem więc piszę-Dzień po moim ostatnim poście wysłałem replikę do TG. Oni ją tam wyregulowali, podobno nie był silnik dokręcony, po wystrzeleniu tych kilku kulek rozkręcił się już całkiem (tak co najmniej twierdzi TG, ja jestem w tych sprawach zielony) ale cokolwiek to było, odpukać, replika chodzi w najlepsze, nie kupowałem nowej barki, ta najwyraźniej się sformatowała i chodzi bardzo długo wystarczająco :wink: Dzięki wszystkim za udzieloną mi pomoc :happy: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.