Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Będę się streszczał - Mój M4 SAM-R w totalnym stocku i 1500zł na upgrade. Chcę iść w kierunku FPSów, skupienia - jednym słowem parasnajpa. Nie jakiś kosmos ze sprężyną M milion i tylko ogniem pojedynczym, wolałbym zachować auto.

 

Co kupić??

 

Kumpel właśnie wydał sporo złotówek i kupił taki sprzęt:

 

MadBull - Lufa Precyzyjna 6.03 Black Python - 509mm - M16 AUG G3 106,70zł

Guarder - Gumka Silikonowa - Przezroczysta 24,25zł

JBU - Chwyt Pasa nośnego RIS/RAS QD 72,75zł

King Arms - Przewód niskooporowy - 2 metry 58,10zł

Tamiya - Gniazdo Baterii - Żeński Duży 7,76zł

G&P - Komplet Wtyków T-Connector - Large 15,52zł

1 x Gate - Mosfet MERF 3.2 202,73zł

ACOG TA31RCO + killflash honeycomb 400zł

 

Ja tam się nie znam, ale w sumie ma teraz gumke, preckę, super-hiper mosfet ale nic w temacie silnika, zębatek itp.

Czy 1,5 k starczy na jakiegoś upa FPSów czy lepiej zainwestować w podobny sposób co kumpel?

 

Z góry dzięki za pomoc. I wyrozumiałość - nie znam się na rynku ASG, nie mam smykałki technicznej i po prostu nie wiem jak w najlepszy sposób wydać kasę odłożoną na upgrade repliki. A nie wiem czy wydanie pieniędzy w sposób "wejdę na Specshop i kupie, co tam mi w oko wpadnie", tak jak zrobił kolega jest najlepszym rozwiązaniem.

 

I kolejne pytanie - lepiej ACOG czy lunetę? Kolega twierdzi, że lepiej ACOGa, bo lunety mają beznadziejną przezierność, ciężko w nich "uchwycić" cel. Ja wolałbym lunetę, z prozaicznego powodu - bardziej mi ona "pasuje" jako dodatek do SAM-R.

Link to post
Share on other sites
Link to post
Share on other sites

Koncowa lista zakupów. Proszę o opinie, czy to wytrzyma?

 

 

Hopek Systema energy

 

Komora Hopka KA metalowa uszczelniana

 

Precka 6.03 MadBull

 

Gearbox Systema

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=843

 

Silnik Golden Eagle

albo Guarder z ASGShop za 189. Nie wiem, który lepszy

 

Mosfet z czujnikiem poziomu naładowania do LiPo, bezpiecznik, active brake 150zł

Edited by Gryzoń
Link to post
Share on other sites

li-pol kable i deansy kup w modelarskim a nie sklepie asg, chyba ze chcesz przepłacić :)

silnik moze byc shs lub elementa sa sporo lepsze od silników guardera oraz systemy.

 

gumke dałbym G&G zieloną - mam i polecam.

 

zębatki kup hornbill - kosztują ok 80zł a nie prawie 300zł ;p

trza oszczedzać i nie dac sie naciagać :) ja dałbym bore up guardera i tłok shs z 14 zebami stalowymi który kosztuje połowę tego co tłok df. zaoszczędzona kasę przeznacz na cos lepszego lub upominek dla zony :)

Link to post
Share on other sites

Hornbill, SHS, Super Shooter. To wszystko jedna fabryka tylko znaczek inny. Ja bym powiedział, że zębatki z tej fabryki to drugie "JG V gen". Ciągną wszystko i tego faktu nie da się zaprzeczyć.

 

@seger, co do silnika to mogę się spierać, no ale nie widziałem tego A-Z na żywo. Nie wiem jak ciągnie, ale odradzę ten silnik z innego powodu niż cena. Wszystkie silniki systemy są awaryjne jak ch**j

 

Z tłoków zostaje jeszcze JBU jak nie mógłby SHS'a dorwać.

 

GB systemy to duża przesada. Pęka szybciej niż JG przy takim tuningu i wiem co mówię. M180 w MP5 A4 JG, bezcenne :icon_biggrin:

 

Aktualnie jej nie mam, bo poszła do kolegi na testy.

Edited by decigner12
Link to post
Share on other sites

Gryzoń jak widzisz ile ludzi tyle opinii, ja bym stawiał na kompletny GB systemy, jest złożony żeby wszystkie podzespoły wytrzymały obciążenie, możesz kupować jakieś wynalazki ale tak czy siak ktoś Ci to musi złożyć (prywatna osoba nie da Ci gwarancji, a sklep nie wiem czy się podejmie pchania szkieletów JG pod m150). Jeżeli chodzi o GB systemy to już od dłuższego czasu używam GB M150 z systema magnum, w większości na singlu, zero zużycia, więc ten kto mówi że gb systemy pęka chyba w życiu go nie miał i tylko słyszał lub wyczytał. To samo się tyczy silnika, mogę jedynie przyznać że zębatka silnikowa w magnumach jest słaba, nie wiem jak to się ma w a to z, ale myślę, że poszli po rozum do głowy i to poprawili

 

może i te zębatki za 80zł uciagna ta sprężynę ale kosztem wiekszego poboru mocy, tym tokiem myślenia to i gb za 300zl można złożyć, ale jak masz do dyspozycji 1500 to kompletny GB z silnikiem + lufa precyzyjna

 

Mozesz później sprzedać stary gb spokojnie za 300zł i dokupić akcesoria do repliki

 

pozdrawiam

kostek

Link to post
Share on other sites

Jestem ciekaw ile replik złożyłeś/naprawiałeś? Oczywiśćie na szkielet JG nikt nie da gwary z tym, że ty na swoim hiper uber pro za 1000zł używasz tylko "singielka".

 

Zboczyłeś z tematu, ale dobra wszyscy uważają, że jak się wyda dużo pięniędzy to podziała długo.

 

Skoro masz M150 to super, też się cieszę, że jeszcze systemka Ci nie pękła, twoja ma głowice z grzybkiem. U mnie są płaskie, szczelność wzorowa i też gra. Ja mam M170 i jak na razie sieję sobie Hi-capami na auto przy 19 rps.

 

Rozmowę w stylu, chińczyki gorsze, markowe lepsze możemy prowadzić bez końca. Widać, że niektórzy ludzie po prostu nie potrafią przemyśleć sobie faktu, że czasem można kupić coś dobrego i niedrogiego tylko trzeba to dopieścić.

Link to post
Share on other sites

Ja mam M170 i jak na razie sieję sobie Hi-capami na auto przy 19 rps.

 

 

No to fajną macie ekipę strzelając do siebie na full auto z 600fps

 

 

Ja używam tylko singla bo szanuje ludzi z którymi gram i zamiast wpakować 20-30 kulek w gościa, jak zapewne Ty robisz, to dostanie 2-3. Bo wiem że im więcej fpsów tym większa odpowiedzialność, u Ciebie widać jest na odwrót.

 

Dla kogoś kto się mało zna gotowe GB to idealne rozwiązanie, a do tego stosunkowo niedrogie, bo złożenie tego samego GB od podstaw wyszło by drożej

 

Super że umiesz złożyć super gearbox za 100zł ale takiej prośby nie było

 

żeby nie było całkowitego off topa to dodam że od paru dni testuje moduł ASCU i jak na razie cud miód:D więc zamiast dobrego mosfeta rozważyłbym inwestycję w to cudo

 

pozdr

Link to post
Share on other sites

I trochę zboczyliśmy z tematu. Ale faktem jest ze taniej mi wyjdzie kupienie kompletnego gearboxa niż składanie go od początku nawet z tańszych części. Poszperałem po różnych sklepach i znalazłem takie o to cudeńko: http://crazybee.pl/index.php?products=product&prod_id=137

Tylko czy rzeczywiście wytrzyma takie sprężyny jak opisali i czy będzie pasować do mojego G&P: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_45&products_id=2197&name=G&P_-_USMC_SAM-R_-_COLT

 

Z tego co poczytałem Guarder ma dobre opinie na forum a i cena zestawu wydaje mi się atrakcyjna.

Link to post
Share on other sites

Megafacepalm kolego. Czy ja napisałem, że strzelam z tego gnata do ludzi? Jest to konfiguracja testowa co oznacza, że karabin nie został wykorzystany w "walce" tylko do celów "na taśmie"

 

W każdym bądź razie kupując gotowe GB tracisz naprawdę sporo pieniędzy. Może nie masz co z nimi robić, ja rozumiem.

 

@gryzoń, ten GB trzeba złożyć. Nie rozumiem po Ci nowy, masz GB G&P czyli jeden z najmocniejszych. Ciężko kupić zębatki za 80zł? Pociągną wszystko, tłok jest ok, bo w tych gnatach jest biały tłok POM'owy. Produkty china made rażą? Ceną? Moze za mało kasy jeszcze wydałeś.

 

Nie będę ciebie przekonywał, twój wybór.

 

I kolego KosteQ, mi wystarcza 340 fps. Pytanie po co mi tyle, skoro ludzie nie potrafią się bawić i dostają, drapną się po głowie, trafią ciebie i powiedzą, że ty dostałeś, a ja tymczasem zebrałem pół Hi-cap'a w głowę. Ja się przyznaję, inni nie potrafią najwyraźniej.

 

Wyznając podpis kolegi "Lesio"

 

740 fps w głównej, 530 w bocznej, strzelam boxy od m60 po głowie i po jajcach.

 

Pasuje?

 

Pewnie przesłania i tak nie zrozumiałeś.

Edited by decigner12
Link to post
Share on other sites

Widać że muszę to narysować

 

pierwszy lepszy zestaw http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4026 cena 1225zł

 

cena czesci kupowanych osobno

- silnik a to z - 340zł

- Wzmocniony szkielet- 229zł

- Sprężyna M170 - 129zł

- Wzmocniona metalowa prowadnica sprężyny - 82zł

- Wzmocnione łożyska kulkowe 7mm- 50zł

- Zestaw helikalnych zębatek Super Torque Up- 374zł

- Wzmocniony popychacz 45zł

 

- Wzmocniony, poszerzony cylinder

- Wzmocniona, poszerzona, głowica cylindra - podwójnie uszczelniona

- Wzmocniona, poszerzona, łożyskowana głowica tłoka

- Wzmocniona, poszerzona, uszczelniona dysza

zestaw cylindra 308zł

 

- Wzmocniony tłok poliwęglanowy 70zł

- Niskooporowe kable 141zł

- “Switch device” tutaj nie wiem ale weźmy mosfet gate 59zł

 

suma 1827zl

 

do tego dochodzi koszt montażu

 

więc nie widzę jakim cudem tracę tutaj pieniadze? Chyba matematyki w szkole nie miałeś.

 

Zachowujesz się tak jakbyś żałował komuś wydać więcej pieniędzy, pewnie komuś kto chce kupić PTW doradzasz jakiegoś dobrego chinczyka oczywiście po wizycie w Twoim serwisie. powodzenia z takim podejściem

 

@gryzoń

A co do guardera to ciekawy zestaw, dolicz tylko koszt sprężyny i złożenia przez serwis, ja bym jeszcze dodał do tego mocniejszy silnik, chociaż czytałem że przy odpowiednim złożeniu GB m120 G&P sobie radzi, więc decyzję o silniku podjąłbym po testach

 

Moja rada taka, jak masz znajomych którzy siedzą już troche w asg to im zaufaj, w razie czego będzie kogo opie****:P

 

życzę powodzenia i daj znać na co się zdecydowałeś:)

 

pozdrawiam

kostek

Link to post
Share on other sites

Dobra teraz mi już brak słów, łożyska kulkowe do M170, dobry jesteś.

 

Czyli to nie ja jestem serwisantem tylko ty.

Ok... Pan serwisant KosteQ radzi.

 

Nie w moim serwisie nawet nic takiego nie powiedziałem, jest szumi, jest AnR, jest poldecki, jest Marcinek, KipcA itd.

 

Nie jestem jedynym, który dłubie przy karabinach.

 

Z zestawem dowaliłeś ostro i to bardzo, chyba z kosmosu te ceny wziąłeś.

 

Syn marnotrawny z ciebie nic więcej do powiedzenia nie mam.

 

Kończę udział w tym temacie.

Edited by decigner12
Link to post
Share on other sites

Co do tych łożysk mocno zależy jakie. Generalnie polecam do M150-M170 ślizgi. Ale kulki ostatnio mi się zdarzyło zakładać. 7mm i 8mm. Dają radę, ale trzeba DOBRZE poskładać i muszą być dobrej firmy. Chińskich bałbym się wsadzać. Chińczycy jeszcze nie robią dobrych kulek. Generalnie, muszę się zgodzić z tym co pisze decigner12. Bardzo dobrze prawi.

Link to post
Share on other sites

Jeżeli pakowałbym kulki do GB to tylko 9mm, są po prostu nie do zabicia(KWA). Mowa o mocnych springach. I potwierdzam fakt, że chińskie kulki się sypią, bo to prawda. O ile stock boyi'a jeszcze wytrzymują to wystarczy wsadzić pełnowymiarową M120 i juz się sypią. Nie zawsze, ale ogólnie do kulek mam jakąś awersję. Jak mam ślizgi to wiem, że mi gnat pieśni godowych nie zacznie śpiewać(a może to hymn ChRLD? :D ).

 

Kulki 6mm do Gb to jakaś pomyłka w ogóle.

Link to post
Share on other sites

No to chyba się nie zrozumieliśmy, co mnie raczej nie dziwi, Twierdzisz że kupując gotowy GB dużo się traci, więc pokazałem Ci ile kosztuje cały GB i listę części jakie w nim są, ceny są z tego samego sklepu, to nie ja składałem ten Gb tylko systema więc wypowiedzi typu że łożyska są do dupy napisz do tej firmy i wstaw odpowiedź na forum, w innym wypadku daruj sobie te komentarze.

 

taniej jest kupić gotowy GB niż samemu składać go na tych samych częściach, widzę że polskiego też nie miałeś bo nie doczytałeś do końca, jak teraz nie zrozumiesz to już nie wiem jak to napisać, zaraz pewnie usłyszę że 3 ząb w zębatce tłokowej systemy jest do dupy...

 

Co do łożysk to powiem tyle że serwisanci mimo tego że kulkowe nie nadają się do mocniejszych sprężyn i tak je tam dają, a dlaczego? to może już się wypowiedzą oni sami.

Link to post
Share on other sites

Czy taniej znaczy lepiej?! No ja nie jestem przekonany co do tego. Gryzoniowi proponuję kontakt z forumowymi serwisantami (AnR, Poldecki, KicpA, ot tak z brzegu pierwszych trzech) i konsultację-myślę że dobrze Ci doradzą i nie zedrą z Ciebie kasy, a będziesz bardzo zadowolony.

Link to post
Share on other sites

Skoro szkielet pęka to co za problem go wzmocnić blachami ?

Primo: jak? Chcesz go z zewnątrz "owinąć" na ścisło?! Secundo: za ile?! Gotowy gearbox miał być tani i prosty (wkładasz, strzelasz), a jak się zaczniesz bawić w jego wzmacnianie to ani tanio, ani prosto nie będzie (no chyba że masz gotową technologię i maszyny w garażu). Równie dobrze można by frezować cały szkielet od nowa (bodaj w temacie o Barrecie Snow Wolfa jest coś niecoś), tyle że koszt jest astronomiczny. Mój śp. ojciec mawiał, że są takie rzeczy, które jak chcesz zrobić tanio i dobrze, to będziesz musiał zrobić dwa razy (raz tanio, a drugi raz dobrze). Tuning mocowy to właśnie jedna z takich rzeczy-nie da się i tanio i dobrze, zwłaszcza jak ktoś chce to zrobić za jednym zamachem.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...