Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Siemka , jako że zaczynam całkowicie przerabiać GB v.2 a wszystko mam już zaplanowane , pozostaje mi tylko głowica tłoka do zmodyfikowania .

Myślałem o zakupie wyciszonej , ale słyszałem że można przykleić porządnie kawałek skóry na głowicę i wychodzi domowej roboty wyciszona głowica ( i podobno się sprawdza :zastanawia: ) .

Jako że lubię kombinować postanowiłem coś takiego zrobić , i tu pytanie ; czy to się sprawdza ? czy ktoś to już robił ?

Myślałem żeby zamiast skóry użyć uszczelki hydraulicznej i przykleić jakimś klejem do tworzyw sztucznych do połączeń elastycznych i to jest mój faworyt w kombinowaniu .

 

Powiedzcie czy to się sprawdzi , czy nic się nie rozwali , wady , zalety i ogólnie czy skóra czy ta uszczelka ? Bo uszczelka wydaje mi się lepszym pomysłem ;)

 

Pozdrawiam ;)

Link to post
Share on other sites

jeśli zadajesz na forum pytanie o wyciszone głowice, to lepiej nie rób ich sam. Za jakieś 90zł możesz mieć komplet głowic ultimate. A za 100-150zł cały bore-up używany np.

 

@Traker- zanim ktoś zmiesza Cię z błotem: JEST sens montowania wyciszonych głowic.

Link to post
Share on other sites

Nie, nie mam złożonej repliki na odwal, ani nie mam żadnego dziadostwa w replice, po prostu nie widzę sensu montowania głowicy wyciszonej, ponieważ, wycisza nieznacznie aa osiągów raczej nie poprawia, no chyba, że kupujesz jakąś porządną głowicę, która akurat przypadkiem jest wyciszana, to spoko nie ma problemu, nikogo nie krytykuję, po prostu nie widzę sensu montowania głowicy wyciszanej. :wink:

Link to post
Share on other sites

Cicha glowica do v2 to podstawa ale nie dlatego ze jest cicha.

Ma poduszke ktora tlumi uderzenia i przez to delikatny gearbox v2 potrafi wytrzymac dluzej i mocniejszego springa.

Wycisza niewiele - ale jezeli pozbiera sie calosciowo - wyciszy replike, spodkladkuje porzadnie i zalozy konkretny tlumik (liczy sie wypelnienie) to roznica jest znaczna.

 

Zrobic samemu mozna - ale lepiej zamiast skory przykleic cos co bedzie jednoczesnie i dostatecznie twarde i elastyczne.

 

Jezeli nie planujesz zmiany glowicy cylindra - to nie sugeruj sie wygladem glowic orginalnych (maja wypustke na srodku dostosowana do ksztaltu glowicy cylindra) i przyklej kawalek twardej gumy na calej szerokosci.

Nie zapomnij ze musisz odkryc wloty powietrza pod uszczelke.

Wiertlo - i nawiercic ostroznie gume.

 

Mam 2 orginalne borki, 1 nieborkowa wyciszona i jedna zrobiona przez siebie z stockowej glowicy.

Ogolnie - sprawdza sie dobrze po przyklejeniu klejem dwuskladnikowym do metali (glownie chodzi ze klej jest baaaardzo mocny - poduszka uderzajac jest narazona na odklejenie).

Wiec w skrocie:

1. Kawalek gumy

2. Nawiercic otwory zeby byla wentylacja jak w normalnej glowicy.

3. Przykleic bardzo mocnym klejem (najlepiej elastycznym i mocnym, kropelka odpada bo polaczenia sa kruche).

 

Jakby doliczyc koszt kleju okazuej sie ze rownie tanio mozna kupic glowice z chin (choc one sa roznej jakosci).

Link to post
Share on other sites

No tak, ale dasz troche za grubą poduszke i zębatka tłokowa będzie zaczepiać o 2 ząb tłoka który trzeba usunąć, albo jeszcze gorzej o 3 ząb.

Dlatego właśnie jak ktoś się nie zna za dobrze na działaniu gb, zaleciłem kupienie ich, zamiast kombinowania, a potem wymiany tłoka/zębatek.

Link to post
Share on other sites

Ogólnie to zakupiłem to i właśnie jak to zobaczyłem to pomyślałem o zrobieniu takiej samej uszczelki/gumy na głowicy tłoka żeby to możliwie jeszcze ciut bardziej wyciszyć , ale jako że będę to montował dopiero dzisiaj wieczorem możliwe że nie będzie potrzebne dodatkowa guma/uszczelka na głowicy tłoka . Dlatego się po porostu pytam czy to wszytko ma sens , żeby pogłębić swoją wiedzę ... między innymi ^^

Link to post
Share on other sites

Ja próbowałem z aluminiową głowicą - Sylikon jako guma jest za miekki - skóra za twarda. Trzeba znaleźć odpowiedniej twardości gumę - odporną na smary (niby oczywiste) . nie wiem kocur jak Ci epoxy wytrzymał... mi odpadł b, szybko. Sylikon akwarystyczny dał radę...ale niedługo potem ,zmieniłem głowicę na "normalną" ,a ta poszła pod młotek, ale już bez "wyciszenia" .

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Jako "dobrą gumę" na głowicę tłoka proponuję zwykłą podeszwę z jakiś sportowych wycieruchów, tylko takich z miękkich materiałów bo rynkowe np potrafią być twarde jak plastik. Kolega tak zrobił i muszę powiedzieć, że długi kawałek czasu na M120 mu to wytrzymało, choć nie podpowiem czym to do siebie przykleił.

Link to post
Share on other sites

white - bo ja przykleilem gume ze starej rozwalonej glowicy borkowej. Odpowiednio przycieta zeby byla plaska ... I wtedy epoxy trzyma - ale tylko epoxy do metalu. Taki co schnie w 30 min i jest ultra twardy. Zwykly epoxy moze nie dac rady.

Glowica jest uzywana w fn2000 i troche przebiegu ma. Nie za mocny spring bo jakies m100-m110 (mam tyle springow ze nie patrze jakie ma oznaczenia - bo przeciez na sprezynie nie ma, a liczy sei tylko ile uzyskuje fps).

 

Probowalem tez poduszki robic z opakowan guardera do glowic i zebatek ;)

Ale wtedy nie przyklejalem - ale mocowalem sruba (ta ktora wkrecana jest w tlok).

Tez masa kombinacji i efekt taki sobie.

Ale ja to robilem glownie zeby pokombinowac sobie a nie z braku kasy. Ot tak sprawdzic co wyjdzie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...