CerberBP Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Hej, ostatnio doczekałem się zmiany szkieletu i ogólnej wymiany części (prowadnica, zębatki, pł. selektora, okablowanie) sprężyna, batka, zestaw BU zostały bez zmian przeniesione ze starego szkieletu. Zaowocowało to blokowaniem się i nie podawaniem kulek do komory. Okazało się, że po wymianie ogólnych części dysza była za długa (mówimy tu o dyszy BU Guardera z pełnym cylindrem). Oczywiście problem rozwiązany został przypiłowaniem dyszy o 1mm (nie więcej, a może nawet o 0,8mm :). Jak się okazało dysza ku końcowi miała cienki pierścień zwężający ujście powietrza. Po zabiegu jest prosta od środka jak słomka. Jeszcze jedną opcja jest zmiana komory z Guarder'owskiej na stocka G&P, ale gumka ani dystanser się też nie zmnieniły. Jako, że nie zauważyłem wcześniej efektu przy strzelaniu w postaci przysłowiowego "kwiatka", który po tym wszystkim zakuł me oko, tu kieruję moje pytanie: Czy mogło być to spowodowane właśnie powiększeniem średnicy u wylotu powietrza w dyszy poprzez jej spiłowanie czy zmianą komory??? Nie potrzebuję domyśleń jak to naprawić jedynie potwierdzenia który z elementów najprawdopodobniej mógł to spowodować? Link to post Share on other sites
white_pl Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Sprawdź , tak z ciekawości fpsy... Pozdrawiam. Link to post Share on other sites
CerberBP Posted August 8, 2011 Author Report Share Posted August 8, 2011 Nie mam odnośnika bo nie mierzyłem przed wymianą części, po zasięgu widzę, że jest podobnie jednak na auto ma większy rozrzut. Link to post Share on other sites
white_pl Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Ja mam swoją teorię ale trochę nietypową. Dlatego niech wypowiedzą się inni , może znajdzie się prostsze rozwiązanie. Jak nic nie pomoże/nikt nic nie wymyśli to powiem co wymysliłem. Pozdrawiam. Link to post Share on other sites
CerberBP Posted August 8, 2011 Author Report Share Posted August 8, 2011 A tam się będziesz bawił w podchody, pisz :) Link to post Share on other sites
CerberBP Posted August 10, 2011 Author Report Share Posted August 10, 2011 Chyba nikt mi nie pomoże:( w takim razie można zamknąć temat nie będę płakał. Link to post Share on other sites
white_pl Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 No to słuchaj od początku: Zacznijmy od tego co rozumiemy przez "kwiatek" - dla mnie jest to spowodowane złym dobraniem pojemności cylindra do długości lufy, przez to kulki zaczynają latać jak chcą : zamiast lecieć w "sznureczku" i co najwyżej świrować na koniec lotu, lecą chmurą i we wszystkie strony - znacząca utrata celności. Jak to się u Ciebie mogło stać skoro nie wymieniałeś lufy/cylindra ? Mogłeś po prostu mieć nieszczelność na gumce - skro kulke wypychało mniej powietrza efekt mógł nie występować - teraz , skoro napisałęś ,że aż musiałeś skrócić dyszę - szczelność pewnie jest i kulke wypycha większa ilość powietrza pow. tzw. "kwiatek" Zacznijmy więc od tego: Jak długą masz lufe i jaki cylinder ? Link to post Share on other sites
CerberBP Posted August 10, 2011 Author Report Share Posted August 10, 2011 Cylinder 0 lufa 509mm, szczelność była strzykawkowa przed wymianą ww części więc dlatego wszystko sprowadziłem albo do komory albo dyszy. Sądziłem, że znajdą się doświadczeni w praktyce z podobną sytuacją ale wydaje mi się, że bez sprawdzenia tego podstawiając inną pasującą dyszę bądź komorę nie dowiem się czyja to wina. Link to post Share on other sites
white_pl Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 Jak masz możliwość to wstaw cylinder typ 1 i sprawdź jak będzie. Pozdrawiam. Link to post Share on other sites
Zambezi Posted August 11, 2011 Report Share Posted August 11, 2011 (edited) Uno: replika do góry nogami, kulka do komory, na komorę papierek (taki co zasłania wylot i niczego nie dotyka dookoła) i sprawdź szczelność. Wynikami się podziel ;) Jakie kulki? Edited August 11, 2011 by Zambezi Link to post Share on other sites
CerberBP Posted August 11, 2011 Author Report Share Posted August 11, 2011 (edited) Uno: replika do góry nogami, kulka do komory, na komorę papierek (taki co zasłania wylot i niczego nie dotyka dookoła) i sprawdź szczelność. Wynikami się podziel ;) Jakie kulki? Nie wiem co ci to da ale jak już pisałem "szczelność była strzykawkowa przed wymianą ww części" teraz jest podobnie bo właśnie sprawdzane było tym sposobem z użyciem leciutkiego kawałka chusteczki, który nawet nie podskoczył prócz przemieszczenia spowodowanego wibracjami przy strzale. Kulki MadBull Precision Grade 0,25g Edited August 11, 2011 by CerberBP Link to post Share on other sites
Recommended Posts