Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

I'm new and I ask for a modest help in selecting a replica

Witam. Kupuje replike i prosze was o pomoc w wyborze .

Na polskich stronach znalazłem fajne repliki ( jkb. to mieszkam w ameryce) :icon_confused: niezbyt mi to leży bo u nas jest strasznie drogo przeliczając na dolary.

Znalazłem fajne repliki ktore chcialbym zakupic.

Tu na jednej wyspie sa super tereny do strzelania i wlasnie chcialbym wybrac replike do gry na polu czyli w terenie.

Ktora wybrac :http://gunfire.pl/product-pol-1144793020-Replika-karabinku-CM028.html

a moze to:http://gunfire.pl/product-pol-1152189530-Replika-M5-S6.html

Ktora wybrac ?

Z gory thx za pomoc.

Edited by MacGregor

Hello,

It is CM.028, that You should consider as the better option. Despite the fact that current generation of CM.028 was developed more than 3 years ago - this replica is still one of the best (if not the best) choices for a new player, because of it's very good reliability and performance. CM.028 will definately allow You to have fun and compete with other players. If it wasn't for the tendency to break, the gearbox of MP5 JG would make a good offer also from that replica. However, there were several incidents that the 'skeleton' of the gearbox was breaking, even during the first months of using replica.

Being so cheap and reliable, CM.028 is the most attractive position on the Airsoft market if Your funds are low.

PS: Are You using any translator, or is Your Polish that good? If You do speak Polish, I would gladly type in Polish.

Best wishes.

jakbyś tu był to byś zmienił zdanie.

Telewizji mało oglądasz.

Wiesz jaki tu kryzys.

Przykład czekolada - 3,80 USD w przeliczniku walut sprawdziłem 10,94

Ja bez pośrednio nie kupuję tylko kasę kuzynowi wysłałem i on mi kupi.

Pomozesz pliiiiiis

mam wszystko ubior maske i kupilem na brooklynie karabin m4 ale zadowalajacy nie jest bo jakies 200 fps

a ktora replika bardziej sie w szuwarach ( w trawie bo jak sie troche pojedzie w glab wspy to fajne tereny)

Zasięg i celność. Te 2 rzeczy sa mi potrzebne

ej dzieki bardzo fajna.

Zastanowie sie nad nia

Hello,

It is CM.028, that You should consider as the better option. Despite the fact that current generation of CM.028 was developed more than 3 years ago - this replica is still one of the best (if not the best) choices for a new player, because of it's very good reliability and performance. CM.028 will definately allow You to have fun and compete with other players. If it wasn't for the tendency to break, the gearbox of MP5 JG would make a good offer also from that replica. However, there were several incidents that the 'skeleton' of the gearbox was breaking, even during the first months of using replica.

Being so cheap and reliable, CM.028 is the most attractive position on the Airsoft market if Your funds are low.

PS: Are You using any translator, or is Your Polish that good? If You do speak Polish, I would gladly type in Polish.

Best wishes.

Thank you so wery much

Thx czyli cm028 wybrac :zastanawia: dobra dzięki bo nie wiedzialem

cm031 chyba jednak wezmę :zastanawia:

chociaż cm028 mi się też bardzo podoba :zastanawia:

dzieki wszystkim za pomoc

Chodzi o to, że kupić w US można taniej niżu nas, dodatkowo jeśli kupisz u siebie masz szansę na jakąkolwiek gwarancję (nie znam zasad w US). Jeżeli koniecznie ma być AK47, to na airsoftgi mają wersję ze składaną kolbą (której nie polecam, bo często się łamie). Po prostu poszukaj w sklepach u siebie, lepiej na tym wyjdziesz.

Ja na twoim miejscu kupiłbym co najmniej to: link za niewielką dopłatą masz metalowe body.

P.S Jakie macie limity fps na polu i ile możesz wydać na zakup repliki?

Edited by Trzmielor

cm031 się rozpada po czasie, nie wiem jak 028 ale to raczej prawie to samo(klasa jakości)

eg. w cm031 obluzowuje się "rura gazowa" i po czasie zaczyna latać po lufie, trzeba pilnować dokręcenia śrub bo kolba potrafi je wszystkie pogubić, nawet te na górze, to raczej jest replika dla kogoś kto się zna i przykłada uwagę do wszystkich szczegółów. Mam kolegę, który ma tą replikę i tępak z niego trochę bo właśnie wszystkie możliwe pogubił śruby i na taśmie klejącej się trzyma wszystko...

Dear Lesio,

Replica jak najbardziej mogło zostać użyte (w tym samym kontekście co u nas, choć dużo bardziej prawdopodobne byłoby po prostu użycie Airsoftgun / Airsoft rifle), ale jak zobaczyłem "wery" to przestałem pisać ;).

No nic, czasami każdy daje się złapać w prowokację, tym razem trafiło na mnie.

Sincerely yours,

LogaN

:)