Matecki Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Witam! Wczoraj podczas strzelanki replika przestała strzelać. Silnik nawet się nie rusza a batka naładowana etc. Co się mogło stać? Styki? Kable? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi :wink: Quote Link to post Share on other sites
KubaK Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Jaka replika , jakie wtyczki w niej? Quote Link to post Share on other sites
Matecki Posted August 24, 2011 Author Report Share Posted August 24, 2011 Replika m16a2 JG, wtyki large. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Ekstremalnie nam pomogło pytanie o wtyczki. ;D Generalnie. Silnik delikatnie tyka czy jest kompletnie wszystko martwe? Jeśli to pierwsze to źle, bo przyczyn może być mnogo. Jeśli to drugie to dobrze! Bo opcji jest mniej. Sprawdź wtyczki czy nie są za bardzo rozgięte, sprawdź bezpiecznik czy jest cały, sprawdź konektory na silniku. Pi razy oko koniec listy z rzeczy, których możesz zrobić i nie spier... zniszczyć. ;) Quote Link to post Share on other sites
Matecki Posted August 24, 2011 Author Report Share Posted August 24, 2011 Silnik właśnie nie tyka. Zimne wszystko ;) Bezpiecznik cały, już sprawdziliśmy z kolegami. Do silnika sam się nie dobiorę. A wtyczki raczej nie są za bardzo rozchylone. W 100zł zmieszczę się z naprawą jeśli to ta 2 opcja? Quote Link to post Share on other sites
Terkov Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 W mojej M'ce miałem ostatnio jakiegoś pecha, że odłączył mi się kabelek przy silniku, może to to :P Quote Link to post Share on other sites
Matecki Posted August 24, 2011 Author Report Share Posted August 24, 2011 No to było tak że 5 strzałów, naciskam spust i martwe nic się nie rusza. Dzisiaj zawiozę do serwisu. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Jeżeli masz może w domu zwykły miernik, to wepnij go zamiast baterii i ustaw na sygnalizację. Dzięki temu będziesz wiedział czy masz obwód zamknięty przy wduszeniu spustu. Jak wdusisz język spustowy i zapiszczy to kable masz dobrze podłączone, jak nie zapiszczy to szukasz przyczyny w okablowaniu. Przyczyn może być wiele, jak pisał mój szanowny poprzednik. Do Jego listy dorzuciłbym nagar na stykach, lub ich wypalenie (tutaj pytanie się nasuwa, czy zjawisko zaistniało nagle, czy już przedtem zdarzało się, że karabin nie chciał zadziałać??) A do silnika dobrać się jest bardzo łatwo i tam nie możesz niczego zniszczyć. Odkręcasz dwie srubeczki od zaślepki chwytu (ta na dole) i sprawdzasz stan konektorków na silniku. Mogą być ułamane lub luźne i się wysunęły. Quote Link to post Share on other sites
Matecki Posted August 24, 2011 Author Report Share Posted August 24, 2011 (edited) No takie coś się zdarzyło 1szy raz. A miernika nie mam :/. Ale nie jest to raczej uszkodzenie jakiś części GB, tylko silnik/elektryka? Edited August 24, 2011 by Matecki Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Jeżeli silnik nie tyka to tylko elektryka. Silnik sam z siebie też się nie spalił- dlatego można śmiało przyjąć za wielce prawdopodobne uszkodzenie kabli, bądź gdzieś wtyczka się poluzowała. Do ogarnięcia w parę chwil. Quote Link to post Share on other sites
Matecki Posted August 24, 2011 Author Report Share Posted August 24, 2011 Spoko. Czyli dużo kasy nie zabulę. Dzięki wszystkim za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.