Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Ekstremalnie nam pomogło pytanie o wtyczki. ;D Generalnie. Silnik delikatnie tyka czy jest kompletnie wszystko martwe? Jeśli to pierwsze to źle, bo przyczyn może być mnogo. Jeśli to drugie to dobrze! Bo opcji jest mniej. Sprawdź wtyczki czy nie są za bardzo rozgięte, sprawdź bezpiecznik czy jest cały, sprawdź konektory na silniku. Pi razy oko koniec listy z rzeczy, których możesz zrobić i nie spier... zniszczyć. ;)

Link to post
Share on other sites

Jeżeli masz może w domu zwykły miernik, to wepnij go zamiast baterii i ustaw na sygnalizację. Dzięki temu będziesz wiedział czy masz obwód zamknięty przy wduszeniu spustu. Jak wdusisz język spustowy i zapiszczy to kable masz dobrze podłączone, jak nie zapiszczy to szukasz przyczyny w okablowaniu. Przyczyn może być wiele, jak pisał mój szanowny poprzednik. Do Jego listy dorzuciłbym nagar na stykach, lub ich wypalenie (tutaj pytanie się nasuwa, czy zjawisko zaistniało nagle, czy już przedtem zdarzało się, że karabin nie chciał zadziałać??) A do silnika dobrać się jest bardzo łatwo i tam nie możesz niczego zniszczyć. Odkręcasz dwie srubeczki od zaślepki chwytu (ta na dole) i sprawdzasz stan konektorków na silniku. Mogą być ułamane lub luźne i się wysunęły.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...