kuniu18 Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 https://www.taiwangun.com/wyposazenie_taktyczne_kamizelki_taktyczne/kamizelka_taktyczna_modularna-olive_a_c_m-1925.html Co sądzicie o tej kamizelce? Czy warto kupic? Może ktoś ją ma i chce podzielić się ze mną opinią? Quote Link to post Share on other sites
Królik Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 Wiadomość automatyczna Wątek został przeniesiony z "Militaria -> Mundur i oporządzenie" do "Airsoftowe przedszkole -> Jestem zielony". Quote Link to post Share on other sites
FlynN Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 Pytanie co chcesz w niej nosić? Quote Link to post Share on other sites
Errhile Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 Kamizelka taktyczna modularna - Olive[A.C.M] [...]Kamizelka jest wyposażona w szereg ładownic stałych (nie jest to kamizelka modularna):[...] Cytaty ze strony Krakmana opisującej ten sprzęt, wytłuszczenie moje. Jeszcze jakieś pytania? Różne warianty na temat tego układu bywały na rynku, niektórzy je lubią. Mój kolega z ekipy gania w klonie Omegi bodajże UTG coś już z czwarty rok. Wygląda to jak coś, co kot przyniósł, ale zostawił na później - kolega jednak ją lubi i nie zamierza wydawać forsy na inny szpej. Ja bym jej nie kupił, bo mi nie leży. Co do wykonania tej konkretnej kopii od Krakmana - a czort ją wie. Jak to z chińszczyzną, może wytrzymać parę lat, a może rozsypać się po miesiącu. Quote Link to post Share on other sites
kuniu18 Posted September 13, 2011 Author Report Share Posted September 13, 2011 A może polecacie coś w podobnej cenie. Quote Link to post Share on other sites
FlynN Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 Ale ty w ogóle coś w niej chcesz nosić czy tylko kupujesz kamizelkę żeby była Quote Link to post Share on other sites