zito6 Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 Witam mam pytanie mianowicie chciałbym zrobić mały tuning mojej chińskiej m-ki mam taką http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=4908&name=AGM_-_M16A3_-_Full_Metal Chciałbym włożyć do jej wnętrza sprężynę m130 lub lepiej m140. Aku włożę 9,6 firefox i nową gumke hop-up. I tutaj pytanie czy gearbox i reszta stockowych części wytrzyma taką sprężynę wiem że gdy była nowa miała 430fps więc możliwe że miała sprężynę m120 lub nawet m130. Jeżeli nie co musiałbym wymienić? Quote Link to post Share on other sites
Traker Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 Szkielet może stracić swoją integralność, chociaż nie musi, ale ja bym wymienił. Quote Link to post Share on other sites
zito6 Posted September 16, 2011 Author Report Share Posted September 16, 2011 Szkielet może stracić swoją integralność, chociaż nie musi, ale ja bym wymienił. integralność czyli? a zębatki, tłok? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 Czyli z jednego zrobią Ci się dwa. Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 Dezintegracja - zniszczenie. Radziłbym zostawić stock, przesmarować, spodkładkować, dać nowe kabelki i mosfet, ewentualnie dobrą preckę i gumasa i dać spokój. Po co od razu katować M140tką... toć wszystko prawie poszłoby do wymiany. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 Powiedz ile chcesz mieć Fps? Quote Link to post Share on other sites
zito6 Posted September 17, 2011 Author Report Share Posted September 17, 2011 Maza dobry pomysł spróbuję i przy okazji dam sprężynę taką jaka była w stocku chyba m120. Gearbox kilka razy rozbierałem więc zrobię to sam. Pytanie tylko które części i jakim smarem przesmarować. Jaki dobry mosfet polecacie? Maza dobry pomysł spróbuję i przy okazji dam sprężynę taką jaka była w stocku chyba m120. Gearbox kilka razy rozbierałem więc zrobię to sam. Pytanie tylko które części i jakim smarem przesmarować. Jaki dobry mosfet polecacie? Oczywiście tylko przesmaruję części założę nową gumkę sprężynę i mosfet. Podkładkowaniem się nie zajmę bo się zwyczajnie na tym nie znam. Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted September 17, 2011 Report Share Posted September 17, 2011 (edited) Jak do M120 to taki z active breaking. Co do sprężyn polecam guardera, guma standardowo zielona G&G, systema energy. Przesmarować na pewno zębatki, zespół cylindra, podoszczelniać przy okazji. Na forum jest temat jakich smarów używać, a na YT są turtoriale jak podkładkować i smarować ;). W Forumowym komisie jest gość który sprzedaje mosfety i kable modelarskie. Ja mam mosfet bez AB i kable modelarskie (duży rof) od Chimery i jestem bardzo zadowolony. Aha, jak chcesz oszczędzić sobie babraniny w GB, odeślij replikę do dobrego forumowego serwisanta, ja wysłałem do AnR'a, no i replika chodzi jak nigdy. Aha nr2 ;), daj spokój z Frajerfoxami, ogólnie kapryśne batki, polecam Sanyo i Intellecta, mój Intellect 3600 mAh przeżył dwu dniowy zlot i dalej śmiga, do tego warto dobrą ładowarkę kupić, mogę polecić imax B6. Edited September 17, 2011 by Maza94 Quote Link to post Share on other sites
zito6 Posted September 19, 2011 Author Report Share Posted September 19, 2011 (edited) Czy ten mosfet będzie dobry? http://wmasg.pl/pl/consignment/show/149243 Dasz linka do turtoriala podkładkowania? Edited September 19, 2011 by zito6 Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 (edited) Kumpel ma ten mosfecik i poleca. http://www.youtube.com/watch?v=jx9_vW_5xmg inne: watch?v=0RW6C2cBUro watch?v=6y5eW8Hu1ac watch?v=PbjMtIWw29Q Multum jeszcze innych jest... Ale lepiej wyślij do specjalisty. Edited September 20, 2011 by Maza94 Quote Link to post Share on other sites
Aimar12 Posted November 13, 2011 Report Share Posted November 13, 2011 Jakiś czas temu miałem na serwisie tą replikę. Stockowo nie jest bardzo źle, ale można znacznie poprawić osiągi. Na uwagę zasługuje parę rzeczy np. silnik z neodymowymi magnesami, mosiężne 6mm łożyska, metalowa niełożyskowana prowadnica sprężyny, płaska plastikowa łożyskowana głowica tłoka, chromowany cylinder - aczkolwiek to pic na wodę, bo miedź już prześwitywała. Lista nowych części: -tłok SHS -dysza czerwona SHS -sprężyna 130 Guarder -guma Systema -preclufa Madbull ver. II 509mm -do tego mosfet + niskooporowa instalacja Zasilane aku 9,6V large Intellect'a o pojemności 3000mAh Wyszło 480-485fps (kulki G&G) Podsumowując: Na razie replika ma znikomy przebieg (2k) więc nie można sobie zachwalać, że szkielet wytrzymuje, bo i tak pęknie. Ale replika strzela ładnie i ma błyskawiczna reakcję na spust. Dobry shimming, przesmarowanie i uszczelnienie zapewni bezawaryjną pracę i sporą prędkość wylotową. Do minusów (pod względem technicznym) zaliczę jedynie dwuczęściową komorę z plastiku, którą nie można zaprzeć GB o body wydłużając jego żywotność. Aczkolwiek wystarczy wyciąć co nie potrzebne w dolnym body i jednoczęściową komorę można bezproblemowo zamontować :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.