Landsil Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 Witam potrzebny mi spis wszystkich elementów AEG-a, a prawdopodobnie głównie gearbox-a które można tuningować tzn. gumki hop-up, silniczki, lufy i inne takie, wedle wzoru. AEG: spis części Spring: czego nie było wyżej Gaziak: czego nie było wyżej jako osoba która nie ma o tym pojęcia a chce się nauczyć zamierzam napisać artykuł/poradnik na ten temat i w ten sposób się wszystkiego dowiedzieć. Myślę że na tym forum znajdę już całą potrzebną mi wiedzę zawartą. Potrzebuję tylko kompletnej listy części żeby wiedzieć o czym szukać informacji. ps. jeśli takie niestandardowe elementy jak zespół spustu czy np. kawałek body mogą czasem być niezbędne do wymiany po wsadzeniu bardzo silnej sprężyny to też napiszcie z dopiskiem dlaczego to też. z góry dziękuję za pomoc Link to post Share on other sites
seger Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 Jeżeli nie masz pojęcia to wg mnie nie pisz poradnika. Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 Wiesz poradniki piszą ludzie którzy znają się na rzeczach które opisują,ja nie znam się na fizyce kwantowej dlatego nie piszę na jej temat artykułu. Link to post Share on other sites
Wolfran Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 To chyba "najciekawszy" pomysł na forum. Link to post Share on other sites
Terkov Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 W GB można wymienić wszystko, o ile jest to GB w jakimś standardzie. Link to post Share on other sites
LogaN Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 Jeśli chcesz poznać nazwy części, które występują w gearboxach - wystarczy zerknąć do sklepów internetowych na kategorie, a w razie niepewności pooglądać zdjęcia przekroju gearboxa. Na pozostałe pytania odpowiedzieć jest bardzo trudno, gdyż zależy to w większości od repliki. A nie sądzę, żeby ktokolwiek opisał Ci tutaj wszystkie rodzaje replik/standardów replik. Pozdrawiam. Link to post Share on other sites
Landsil Posted October 9, 2011 Author Report Share Posted October 9, 2011 wielkie dzięki, teraz zamiast tylko przeczytać kilkadziesiąt tematów opisujących do czego dana część służy i jakie są najlepsze jeszcze muszę przeszukać strony producentów i sprzedawców żeby w ogóle spisać sobie że są takie rzeczy jak dysze, cylindry i popychacze kulek. Widzę że w poszukiwaniu prostej odpowiedzi na proste pytanie zamiast pytać na forum zrzeszającym ogromną rzeszę ponoć znających się na temacie ludzi prościej popytać znajomych. ps. zdziwię was ale spora część poradników/artykułów zaczyna się od "szukałem informacji na temat x i postanowiłem że zbiorę je w jednym miejscu żeby innym było łatwiej." Link to post Share on other sites
LogaN Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 Widzę że w poszukiwaniu prostej odpowiedzi na proste pytanie zamiast pytać na forum zrzeszającym ogromną rzeszę ponoć znających się na temacie ludzi prościej popytać znajomych. W takim razie, skoro Twoje pytanie jest takie proste i odpowiedź na nie jest również prosta - popytaj znajomych, oni na pewno wszystko Ci pięknie wytłumaczą, doradzą, wyjaśnią jakie różnice występują w poszczególnych typach gearboxów, jakimi częściami gearboxy te się różnią, dlaczego w replice A jedna część działa dobrze, w B gorzej, C lepiej, a HXVZ średnio na jeża. Powiedzą Ci, które części są najlepsze i czy na sprężynie SP170 od Guardera wytrzymają 8542 kulki czy 8541 i jaka różnica w tym przebiegu będzie przy zastosowaniu sprężyny od Systemy, a jaka od Elementa. Z pewnością będą w stanie wytłumaczyć dlaczego w innym egzemplarzu takiej samej repliki dane części przyniosą odwrotny skutek, a jaka replika nie odda ani jednego strzału na danej konfiguracji. W końcu okaże się, że najlepszą repliką snajperską będzie SWD od A&K ponieważ można bez problemów włożyć do niego najlepszą sprężynę, najlepszą lufę i najlepszą gumkę. A skoro można włożyć najlepsze części, to na pewno sama replika też będzie najlepsza. Kiedy skończysz poradnik - wróć i pokaż efekty. Myślę, że 10-letnia praca tego forum i tysięcy użytkowników streszczona do jednego poradnika zadowoli każdego, nawet najbardziej wybrednego gracza. Pozdrawiam. Link to post Share on other sites
xel20 Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 koledzy ktoś mądry powiedział kiedyś: jeśli nie da się czegoś zrobić, to trzeba znaleźć kogoś kto nie zdaje sobie z tego sprawy. I on to zrobi. o co mi się rozchodzi? Już piszę. Cicho bo się wyda! ;) Link to post Share on other sites
Landsil Posted October 15, 2011 Author Report Share Posted October 15, 2011 wyjaśnią jakie różnice występują w poszczególnych typach gearboxów, jakimi częściami gearboxy te się różnią, dlaczego w replice A jedna część działa dobrze, w B gorzej, C lepiej, a HXVZ średnio na jeża. Powiedzą Ci, które części są najlepsze i czy na sprężynie SP170 od Guardera wytrzymają 8542 kulki czy 8541 i jaka różnica w tym przebiegu będzie przy zastosowaniu sprężyny od Systemy, a jaka od Elementa. Z pewnością będą w stanie wytłumaczyć dlaczego w innym egzemplarzu takiej samej repliki dane części przyniosą odwrotny skutek, a jaka replika nie odda ani jednego strzału na danej konfiguracji. W końcu okaże się, że najlepszą repliką snajperską będzie SWD od A&K ponieważ można bez problemów włożyć do niego najlepszą sprężynę, najlepszą lufę i najlepszą gumkę. A skoro można włożyć najlepsze części, to na pewno sama replika też będzie najlepsza. no proszę i pomyśleć że wydawało mi się że prosiłem tylko o spis dostępnych części do wymiany zaznaczając że wszystko inne dowiem się samodzielnie, no a tu proszę, okazuje się że najwyraźniej poprosiłem o coś zupełnie innego niż napisałem. Zdziwienie moje nieziemskie. to tak jak bym w warzywnym zapytał jakie mają jabłka a został zbesztany że nie podadzą mi przepisu na jabłecznik, widzę że muszę uważać o co pytam. Link to post Share on other sites
LogaN Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 Pozwól, że Cię zacytuję: ps. jeśli takie niestandardowe elementy jak zespół spustu czy np. kawałek body mogą czasem być niezbędne do wymiany po wsadzeniu bardzo silnej sprężyny to też napiszcie z dopiskiem dlaczego to też. Pogrubienia i podkreślenie moje. Skoro sam nie rozumiesz tego co piszesz, to tym bardziej nie sądzę, żebyś zrozumiał co piszą do Ciebie inni. Temat zamykam. Link to post Share on other sites
Recommended Posts