GALA94 Posted October 24, 2011 Report Share Posted October 24, 2011 Witam. Polecil by mi ktos jakis najcichszy silnik do gb.v2 ? Usiluje wyciszycz moja emke z gb G&G. Niestety silnik z CA skutecznie uniemozliwia mi uszyskanie optymalnego efektu Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted October 24, 2011 Report Share Posted October 24, 2011 Ja mogę polecić Elementa Max Speed, albo G&P M120, do tego jakaś słabsza sprężynka i ciche głowice ;) Quote Link to post Share on other sites
GALA94 Posted October 24, 2011 Author Report Share Posted October 24, 2011 W porownaniu silnika CA z G&P m120 , na youtube nie slychac wyraznej roznicy. Dodam ze posiadam stockowy gearbox G&G oprocz silnika CA i zespolu cylinda G&P. Zebatki szkielet i reszta G&G. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted October 25, 2011 Report Share Posted October 25, 2011 Silniki TM są najcichsze. Aczkolwiek to nie silnik sam w sobie hałasuje, lecz zębatka osi silnika z zębatką silnikową. Na dniach nagram Ci audio jak u mnie chodzi silnik CA:) Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted October 25, 2011 Report Share Posted October 25, 2011 Warto dorzucić też porządne łożyska kulkowe. Tak jak napisał @lukira - dobre wypodkładkowanie zębatki osi silnika z silnikową + przesmarowanie da ładny efekt. Quote Link to post Share on other sites
GALA94 Posted October 26, 2011 Author Report Share Posted October 26, 2011 Lukira, byl bym wdzieczny za filmik :) Cos probowalem podkladkowac, jest troche ciszej. Jednak nie mam zbyt duzego doswiadczenia w podkladkowaniu. W weekend oddaje replike do naszego "magika", moze cos zdziala :) Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted October 27, 2011 Report Share Posted October 27, 2011 Słyszycie różnicę w głośności pracy silników, pracujących w replice ? nieźle ! Jaka jest różnica ? 0.1 sona ? Myśle ,że głośniej tak czy inaczej tłok uderza wiec co za różnica jaki silnik ? Większe znaczenie ma spodkładkowanie zębatek. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted October 27, 2011 Report Share Posted October 27, 2011 http://ich-asg.pl/viewtopic.php?t=75&sid=142c05f615f37184d1fe3521e6783b76 tu masz poradnik o podkładkowaniu od jednego z naj naj magików Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Niestety nie kałaszek, a gietka:) A tutaj zdjęcie z edytora audio:) Uploaded with ImageShack.us Quote Link to post Share on other sites
GALA94 Posted November 1, 2011 Author Report Share Posted November 1, 2011 Co do fotki. Rozumiec mam ze wykres "mniej" poszarpany to silnik TM, a wiecej poszarpany to CA tak ? Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted November 2, 2011 Report Share Posted November 2, 2011 A tutaj kałaszek na silniku CA. Gietka jest prawdopodobnie na silniku TM. A jak widać obie repliki są bardzo ciche:) Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Kolego lukira, jakie zębatki tam posiadasz? Widzę, że silniki inne, tak z ciekawości pytam, bo mam kolekcję lipoli i na 7,4V i M170 :E mam "tylko" 490 rpm na ciągłym. Wieczór jest i mi się "pokiełbasiło" wszystko stawiam, że masz tam M120. Dlatego tak ładnie ciągnie, szukam złotego środka... Karabin na 600+ fps + 21 rps to zabójstwo :E Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Silnik i zębatki stocki CA :) Sprężyna m125 Element. Kable były stocki i jeszcze na przejściówce. Rano nagram audio jak teraz chodzi na nowych kablach :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.