Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam

W niedzielę pękł mi szkielet GB V2 i chciałem zmodernizować swoją M4 PJ (3 letnia).

 

Co dotychczas miałem w replice:

preclufa Systemy (długość jak w M16)

gumka Systemy

hopup KA

sprężyna PDI 170% (odpowiednik M135)

BoreUp CA

aluminiowy tłok JBU

wszystko pozostałe stockowe od PJ

 

Chcę wymienić:

szkielet GB i łożyska

sprężynę M140 lub najlepiej M150

koła zębate

kable niskooporowe i mosfet (już mam)

 

(silnika i baterii 9,6 myślę żeby nie zmieniać bo na dotychczasowej sprężynie radziły sobie świetnie )

 

Jakie konkretnie podzespoły możecie mi zaproponować, w rozsądnej cenie w stosunku do jakości, żeby wszystko ze sobą pasowało?

Myślałem żeby wydać na to tak do 300zł

Edited by fliper24
Link to post
Share on other sites

Jak możesz to koła JG bierz. SHS są szerokodostępne dlatego wygrywają z JG. Jako, że posiadam JG to nic im nie zarzucę.

 

Mam M4 boyi po swoistym tuningu na tym szkielecie :E SP160 guarder'a, tłok z płaską głowicą(tłok to alu :E), zęby JG i do tego silnik elementa. O dziwo po wystrzeleniu 8 paczek rockets'ów na drumie przy ~22 rps nie pękł. Coś ostanio nie mogę repliki zabić :P

 

Mam M4 JG, to moja główna, jest tam M150. Wyszło tylko 498, a powinno być ~540 bez BU, ale tłok za ciężki :E Jak napisał kolega wyżej nie dawałbym łożyskowania do tłoka, a raczej w ogóle łożyskowania do GB przy M150 up. Ja BU nie zakładałem, bo po co to robić dla 15 fps...

 

Niedługo robię downgrade'a, bo jakoś przy 500 fps nie czuję się fajny, a zasięg skuteczny o 4m większy nie przyniósł wzrostu skilla. Jak wiemy "camperzy - pampersy" bardzo się ekscytują ile to ich "camperka" ma fps i ile więcej trafień mają lobem :P

 

Nie sprzęt, a technika czyni mistrza. Mój kolega latał z MP5 z plastikowym GB i mieliśmy banana na twarzy jak zgładził "pro team" ze sprzętem za grube tysiące.

 

Zresztą lipole mocną ograniczają wachlarz napięć i dla mnie przy 11,1V jest za szybko, a na 7,4V przy M150 za wolno.

 

Osobiście autorowi tematu nie polecam tuningu, bo jak wiemy tuning to odpowiedzialność, po drugie fajniejszym się nie będzie, a po trzecie to zawsze coś będzie na myśli nim przyjdzie nacisnąć spust.

 

450 fps do szturmu to dużo za dużo. A co dopiero powyżej 500.

 

Pamiętajmy o tym, że snajperzy są bezużyteczni, a kiedy ich dopadamy to rzucają się do ucieczki(nie bierzcie tego na poważnie :E)

Link to post
Share on other sites

Co to za jakaś mania z tymi JG i kolejnymi generacjami ? Przecież to jest dokładnie ten sam lipny odlew tyle ,że taraz go malują na czarno a'la Guarder.

Swoją drogą szkielety Guardera są dobre, KWA lepsze, a alu wydają się być najlepsze ale się nie wypowiem bo nie testowałem ( przerost ceny nad wytrzymałością).

Najtaniej wychodzi dać wzmocnienie z blachy. U siebie mam już kolejną edycję. Poprzednią (z linku powyżej) sprzedałem - narazie nikt się nie skarży więc chyba jest ok. Teraz kolejny szkielet (VFC) katuje na SP140 i jak narazie zero pęknięć, a sprawdzam często bo jestem na to uczulony :P

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

a na moje oko mogło by to być tak :

 

- szkielet GP 8mm ( w komplecie z łożyskami ) max250zl

- tlok SHS z metal szczęką - max40zł ( u grenadier-a )

- zębatki SHS STU - 70zł ( u grenadiera )

- spring według uznania - mozesz zostawic swoj jak chcesz ( narazie )

 

i to na moje oko max absolutne minimum na moje oko, i praktycznie po kosztach.

musisz tez to zalożyć albo dać komuś kto się zna, np. tutaj w temacie masz kilku speców.

 

360zl to juz masz naprawde malo jak za taki tuning.

 

sprzedasz ten tlok aluminiowy za pare zlotych to tez cos odzyskasz.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...