fliper24 Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 (edited) Witam W niedzielę pękł mi szkielet GB V2 i chciałem zmodernizować swoją M4 PJ (3 letnia). Co dotychczas miałem w replice: preclufa Systemy (długość jak w M16) gumka Systemy hopup KA sprężyna PDI 170% (odpowiednik M135) BoreUp CA aluminiowy tłok JBU wszystko pozostałe stockowe od PJ Chcę wymienić: szkielet GB i łożyska sprężynę M140 lub najlepiej M150 koła zębate kable niskooporowe i mosfet (już mam) (silnika i baterii 9,6 myślę żeby nie zmieniać bo na dotychczasowej sprężynie radziły sobie świetnie ) Jakie konkretnie podzespoły możecie mi zaproponować, w rozsądnej cenie w stosunku do jakości, żeby wszystko ze sobą pasowało? Myślałem żeby wydać na to tak do 300zł Edited November 14, 2011 by fliper24 Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted November 15, 2011 Report Share Posted November 15, 2011 Sprężyna Guarder, zębatki SHS, reszta nie wiem. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted November 15, 2011 Report Share Posted November 15, 2011 Tłok też można byłoby ponawiercać, aby go odchudzić, bo cieżko tłok zabija gb. Nie wiem jak z bu od systemu, ale na guarderze sp140 można wycisnąć 520fps. Zastanów się, czy taka moc ci nie będzie za dużo czasami. Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted November 15, 2011 Report Share Posted November 15, 2011 Sprężyna Guarder, ewentualnie SHS, koła od SHS, ewentualnie poszukaj coś o zwiększonym przełożeniu. Tłok wymień na coś lżejszego z metalową listwą, wywal łożysko z tłoka. Szkielet i łożyska jednej firmy kup, dyszę na uszczelnioną Guardera. Więcej bym nie ruszał. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted November 15, 2011 Report Share Posted November 15, 2011 Spring Guarder, zębatki helikalne, łożyska ślizgowe, wywal ten tłok i wstaw dużo lżejszy SHS. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted November 15, 2011 Report Share Posted November 15, 2011 Jak możesz to koła JG bierz. SHS są szerokodostępne dlatego wygrywają z JG. Jako, że posiadam JG to nic im nie zarzucę. Mam M4 boyi po swoistym tuningu na tym szkielecie :E SP160 guarder'a, tłok z płaską głowicą(tłok to alu :E), zęby JG i do tego silnik elementa. O dziwo po wystrzeleniu 8 paczek rockets'ów na drumie przy ~22 rps nie pękł. Coś ostanio nie mogę repliki zabić :P Mam M4 JG, to moja główna, jest tam M150. Wyszło tylko 498, a powinno być ~540 bez BU, ale tłok za ciężki :E Jak napisał kolega wyżej nie dawałbym łożyskowania do tłoka, a raczej w ogóle łożyskowania do GB przy M150 up. Ja BU nie zakładałem, bo po co to robić dla 15 fps... Niedługo robię downgrade'a, bo jakoś przy 500 fps nie czuję się fajny, a zasięg skuteczny o 4m większy nie przyniósł wzrostu skilla. Jak wiemy "camperzy - pampersy" bardzo się ekscytują ile to ich "camperka" ma fps i ile więcej trafień mają lobem :P Nie sprzęt, a technika czyni mistrza. Mój kolega latał z MP5 z plastikowym GB i mieliśmy banana na twarzy jak zgładził "pro team" ze sprzętem za grube tysiące. Zresztą lipole mocną ograniczają wachlarz napięć i dla mnie przy 11,1V jest za szybko, a na 7,4V przy M150 za wolno. Osobiście autorowi tematu nie polecam tuningu, bo jak wiemy tuning to odpowiedzialność, po drugie fajniejszym się nie będzie, a po trzecie to zawsze coś będzie na myśli nim przyjdzie nacisnąć spust. 450 fps do szturmu to dużo za dużo. A co dopiero powyżej 500. Pamiętajmy o tym, że snajperzy są bezużyteczni, a kiedy ich dopadamy to rzucają się do ucieczki(nie bierzcie tego na poważnie :E) Quote Link to post Share on other sites
fliper24 Posted November 19, 2011 Author Report Share Posted November 19, 2011 Zdecydowałem się na sprężynę M140, tylko nie wiem dalej który szkielet GB kupić. Czytałem że szkielety JG pękają ludziom przy M130. Czytałem o szkielecie Ultimate'a ale jak się go włoży to podobno reszta podzespołów też musi być Ultimate'a żeby pasowały. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Shs/super shooter/ XHT i tym podobne z frezowanego na cnc aluminium na pewno się nadadzą. Inne nie wiem Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 (edited) G&P też robi mocne szkielety, ale są trudno dostępne, brałbym SHS. decigner12 Bo snajperzy nie chcą nikomu przyładować z 600+ fps z małej odległości, uciekamy dla waszego dobra :wink: . Edited November 19, 2011 by Maza94 Quote Link to post Share on other sites
fliper24 Posted November 19, 2011 Author Report Share Posted November 19, 2011 hmm myślałem o kwocie do 200zł za szkielet, a ten SHS to widzę około 500zł kosztuje Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 G&P kosztuje 218zł na ASG Shopie ale jest niedostępny, poszukaj JG. Quote Link to post Share on other sites
wespoli Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Miałem ostatnio bardzo podobną przygodę, w sumie identyczną z wyjątkiem szkieletu BOYI. Słyszałem, że szkielety JG V gen. są nie do zajechania, prawda to? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Nieprawda. Mam w pracy ich mała kupkę, wszystkie pęknięte. Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/58032-pekniety-gearbox/page__st__20 Co do szkieletu... Może to pomoże... Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Co to za jakaś mania z tymi JG i kolejnymi generacjami ? Przecież to jest dokładnie ten sam lipny odlew tyle ,że taraz go malują na czarno a'la Guarder. Swoją drogą szkielety Guardera są dobre, KWA lepsze, a alu wydają się być najlepsze ale się nie wypowiem bo nie testowałem ( przerost ceny nad wytrzymałością). Najtaniej wychodzi dać wzmocnienie z blachy. U siebie mam już kolejną edycję. Poprzednią (z linku powyżej) sprzedałem - narazie nikt się nie skarży więc chyba jest ok. Teraz kolejny szkielet (VFC) katuje na SP140 i jak narazie zero pęknięć, a sprawdzam często bo jestem na to uczulony :P Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
overs Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 a na moje oko mogło by to być tak : - szkielet GP 8mm ( w komplecie z łożyskami ) max250zl - tlok SHS z metal szczęką - max40zł ( u grenadier-a ) - zębatki SHS STU - 70zł ( u grenadiera ) - spring według uznania - mozesz zostawic swoj jak chcesz ( narazie ) i to na moje oko max absolutne minimum na moje oko, i praktycznie po kosztach. musisz tez to zalożyć albo dać komuś kto się zna, np. tutaj w temacie masz kilku speców. 360zl to juz masz naprawde malo jak za taki tuning. sprzedasz ten tlok aluminiowy za pare zlotych to tez cos odzyskasz. Quote Link to post Share on other sites
franek700 Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 Jak komora będzie słabo zaparta to szkielet za 200-500 pęknie. Quote Link to post Share on other sites
overs Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 (edited) dlatego mu pisałem żeby dał komuś do złożenia , jak samemu nieogarnia :D on w temacie pisal co kupic itp , a nie jak sie to zaklada. Edited November 22, 2011 by overs Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.