Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam , mam w moim akm (cm.048m) wtyki deans , przez co nie mogę zastosowac zwykłego akumulatora (tego ze "stockowym" wtykiem) . Mam pytanie - czy mogę te wtyki wyciąc , a w ich miejsce zainstalowac (jak by to określic - po "wiejsku" , skręcając kabelki) wtyki zwykłe (stockowe) - czy to będzie dobrym rozwiązaniem ? W tym jestem "zielony" .

 

ps.przeszukiwałem forum i nie znalazłem odpowiedzi .

 

pozdrawiam

Edited by Perski102
Link to post
Share on other sites

Witaj.

Nie, nie możesz. W replice zostaw deansy, wymień wtyki w batce z tamiy'i na deansy. Jak to zrobić? Odcinasz stare wtyczki od batki (po jednym, nie 2 na raz bo będzie zwarcie, poprzez nożyczki, szczypce itp.), potem zakładasz na kabelki kawałek rurki termokurczliwej a następnie lutujesz kabelki do wtyczki (zwróć uwagę gdzie ma być + a gdzie -). Na koniec zsuwasz rurki termokurczliwe na luty i za pomocą zapalniczki ogrzewasz rurkę przez co się kurczy.

 

Jak masz już deansy to nie opłaca się ich wymieniać na tamiyę. To tak jakbyś kupił używaną replikę z precką i dobra gumką i wymienił je na stocki.

Edited by you-dash
Link to post
Share on other sites

Jednak zdecyduję się na zwykłe wtyki ( już wiem gdzie - i + ) - dlaczego ? Dużo komplikacji (wtyki , ładowarka , akumulator) !!! Więc mam kolejne pytanie - czy przecięte kabelki , można połączyc z przeciętymi kabelkami zwykłej wtyczki (mam od starej repliki) - i oczywiście potem owinąc izolacją ? Czy TRZEBA je lutowac ?

Edited by Perski102
Link to post
Share on other sites

Trzeba je lutować. Jak chcesz je skleić izolką lub poskręcać to będzie to bardzo nie trwałe połączenie i na pewno z czasem je zlutujesz bo ciągłe rozłączanie się batki będzie irytujące.

Zlutowanie 2 kabelków trwa dosłownie chwilę, po co więc kombinować ze skręcaniem itd.?