Perski102 Posted November 18, 2011 Author Report Share Posted November 18, 2011 Ok , myślę że zawioze go na serwis ( mam niedaleko salonasg ) . Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted November 18, 2011 Report Share Posted November 18, 2011 Żeby powiedzieć to bardziej fachowo jest przebicie. Przekrój poprzeczny przewodu jest za mały w stosunku do przepływającego prądu, przewód się nagrzewa, a po nagrzaniu izolacja nie stanowi już takiej rezystancji do jakiej została zaprojektowana. Ogólnie połączenie przy silniku to masakra. To jest zielona termoskurczka, czy może ktoś to tak bajecznie owinął izolką? Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted November 18, 2011 Author Report Share Posted November 18, 2011 (edited) Ogólnie połączenie przy silniku to masakra. To jest zielona termoskurczka, czy może ktoś to tak bajecznie owinął izolką? To jest izolacja - trzeba ją zdjąc czy jak ? Ten miedziany drut zdjąłem z kabla - ukazała się "złączka " na kablu . Tylko nie złączę ją z silnikiem elementa , bo nie ma przy nim małej blaszki do łączenia (ja jej nie urwałem ) . Jutro sprawdzę na silniku od ak jg (słabe magnesy ) który ma obydwie blaszki , i aku. 9,6v 1200 , czy będzie zwarcie. I czy w ogóle uciągnie 140 guardera ??? Edited November 18, 2011 by Perski102 Quote Link to post Share on other sites
KubonMan Posted November 18, 2011 Report Share Posted November 18, 2011 (edited) W moim egzemplarzu pociągnęło na stocku m160 shs. Ale leeedwo ledwo. Kable też stockowe były. Edited November 18, 2011 by kamil_17 Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted November 18, 2011 Author Report Share Posted November 18, 2011 W moim egzemplarzu pociągnęło na stocku m160 shs. Ale leeedwo ledwo. Kable też stockowe były. Ale w stockowym cm048m ? Bo ja jutro sprawdze na słabym silniku firmy JG , który miałem ze starego ak jg (kopia tokyo marui) . Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted November 18, 2011 Report Share Posted November 18, 2011 Ja bym zaczął od wymiany silnika, przy takich patentach to nie dziw się, że nie ma sił ciągnąć. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Wiadomość automatyczna Wątek został przeniesiony z "Broń airsoftowa i problematyka techniczna -> Upgrade i tuning -> AEG/EAG I i II klasa, gazowe, sprężynowe" do "Broń airsoftowa i problematyka techniczna -> Ogólne techniczne". Quote Link to post Share on other sites
KubonMan Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Dodam że Lipol 7,4v 20c dobrze naciągał te m160. Nie wiem czy silnik na słabych magnesach pociągnie Ci sp140, musiał byś czymś mocnym zasilić. Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted November 19, 2011 Author Report Share Posted November 19, 2011 (edited) Ja bym zaczął od wymiany silnika, przy takich patentach to nie dziw się, że nie ma sił ciągnąć. Nie czytasz uważnie - w moim cm048m siedzi silnik element torqe up - który przez najprawdopodobnie zwarcie ,nie jest w stanie naciągnąc sprężyny . a ja chcę sprawdzic czy silnik jg na słabych magnesach , w ogóle coś da - właściwie to już sprawdziłem - silnik (ten słaby jg) nie daje znaków życia , nawet jak nie jest przekręcony do gearboxa . EDIT: Nie mogłem już edytowac . Załączam zdjęcia przedstawiajace ułamaną "blaszkę" przy silniku http://www.fotosik.pl/u/perski102/zdjecie/6/album/1025451 - Czy da się to jakoś naprawic ? Czy może w jakiś inny sposób da się połączyc kabel z silnikiem ? Powinno to wyglądac tak http://www.fotosik.pl/u/perski102/zdjecie/7/album/1025451 Edited November 20, 2011 by LogaN Quote Link to post Share on other sites
KubonMan Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Da sie, skoro masz drugi dobry silnik to rozbierz obydwa i wymień im ,,dupki,, - do tego szczotki z elementa tez lepiej przełożyć. O ile ,,dupki,, będą pasować , ale z pewnością powinny :biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted November 19, 2011 Author Report Share Posted November 19, 2011 (edited) A tak na śrubkę złapac ? może tak byc -http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb0acef3b8d6d646.html ? EDIT: Sytuacja wygląda teraz tak : wymieniłem wtyki bo były przypalone na wtyki tamya mini (te same) z ładowarki za 5zł . Zainstalowałem czarny kabel na śrubkę ( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb0acef3b8d6d646.html ) . Po złożeniu do kupy , niciskam na spust - bateria na szczęście się nie grzeje (nie ma przebicia / zwarcia ) tylko znowu tłok nie może się naciągnąc - dodatkowo słychac jakby zgrzyt (w gearboxie ???) . Odłączam silnik z koszyczkiem od gearboxa - naciskam za spust RAZ - kręci się Ok . Potem naciskam na spust DRUGI RAZ - i nic - kable się nie grzeją , silnik nie pracuje - jakby przestał życ . Co znowu jest ??? Edited November 20, 2011 by LogaN Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Przykro mi patrzeć na poziom niechlujstwa w jaki to wykonałeś. Pewnie sporo innych rzeczy jest na podobnym poziomie zrobione. Cholera wie co jest, to są problemy specyficzne, wymagające przejrzenia całej repliki. Lepiej odeślij to gdzieś do kogoś. Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted November 19, 2011 Author Report Share Posted November 19, 2011 (edited) Może to wygląda dziwnie (na zdjęciach) ale w rzeczywistości - zadbałem o to aby nie było zwarcia (taśma izolacyjna oddziela części przez które płynie prąd od części metalowych takich jak koszyczek , szkielet) , kable trzymają się jak powinny , wtyki są czyste (wymieniłem) - podejrzewam że to są STYKI i kostka stykowa (w razy było zwarcie , poprzedni właściciel używał lipo 11,1v ) . No nic - rozkręcę gearbox , zrobie foty . Edited November 19, 2011 by Perski102 Quote Link to post Share on other sites
KubonMan Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 (edited) Jak nie robiłeś tego nigdy (otwieranie GB), to przeczytaj jeszcze raz co napisał AnR. Jeśli już zdążyłeś otworzyć do wrzuć dokładne zdjęcia GB- DOKŁADNE ; nie jesteśmy wróżkami . Zębatki i tłok też dobrze by było jak byś wrzucił. Edited November 19, 2011 by kamil_17 Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted November 19, 2011 Author Report Share Posted November 19, 2011 Dobra ostateczna decyzja - w tygodniu zawioze na serwis - nie ma co . koniec . Quote Link to post Share on other sites
vandal7 Posted November 20, 2011 Report Share Posted November 20, 2011 (edited) Kiedyś na szybko założyłem nowe lip 11.1v tylko żeby sprawdzić, tak się składało, że miałem odcięte kable, więc je na szybko zawiniłem ze sobą bez lutowania no i działo to, ale rof był mniejszy jak na 8.4v nimh na innej replice(podobne fpsy). Jakiś czas potem zlutowałem to i wyszła piękna wiertarka. Więc u Ciebie myślę jest podobnie Na mój łeb to na 100% te kable, co bym zrobił: Kupić konkretne kable modelarskie, albo i głośnikowe Zlutować to do silnika na stałe bez tych blaszek Ewentualnie wymienić złącze tamije na xt 60 albo jakieś inne dobre. Znaleźć kogoś z lutownicą Jak nie da rady to wtedy ostatecznie już ten serwis. edit: styki może wystarczy wyczyścić i po doginać, a kiedyś ... mosfet Edited November 20, 2011 by vandal7 Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted November 20, 2011 Author Report Share Posted November 20, 2011 Kiedyś na szybko założyłem nowe lip 11.1v tylko żeby sprawdzić, tak się składało, że miałem odcięte kable, więc je na szybko zawiniłem ze sobą bez lutowania no i działo to, ale rof był mniejszy jak na 8.4v nimh na innej replice(podobne fpsy). Jakiś czas potem zlutowałem to i wyszła piękna wiertarka. Więc u Ciebie myślę jest podobnie Na mój łeb to na 100% te kable, co bym zrobił: Kupić konkretne kable modelarskie, albo i głośnikowe Zlutować to do silnika na stałe bez tych blaszek Ewentualnie wymienić złącze tamije na xt 60 albo jakieś inne dobre. Znaleźć kogoś z lutownicą Jak nie da rady to wtedy ostatecznie już ten serwis. edit: styki może wystarczy wyczyścić i po doginać, a kiedyś ... mosfet Nie ma co - zje***** sprawę - rozkręciłem gearbox i źle wypodkładkowałem , użyłem nie tego smaru co trzeba , kable znowu mają przebicie - więcej grzechów nie pamiętam . Dam toto na serwis i kaniec filma . Mosfet ... jak zacznę srac kasą to sobie to sprawię - na chwilę obecną mam "zatwardzenie " . Quote Link to post Share on other sites
KubonMan Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Nie ma co - zje***** sprawę - rozkręciłem gearbox i źle wypodkładkowałem , użyłem nie tego smaru co trzeba , kable znowu mają przebicie - więcej grzechów nie pamiętam . Dam toto na serwis i kaniec filma . Mosfet ... jak zacznę srac kasą to sobie to sprawię - na chwilę obecną mam "zatwardzenie " . Moja reakcja na twoje poczynania: :bialaflaga: Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Czy tam przy silniku jest zwykły drut? Wypieprz to, i zrób to tak jak być powinno. W dodatku, sprawdź okablowanie na całej długości, łatwo je przeciąć/rozerwać/rozwalić. Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted November 21, 2011 Author Report Share Posted November 21, 2011 Jutro jedzie na serwis (mam niedaleko salonasg) Quote Link to post Share on other sites
KubonMan Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 I tak trzeba było odrazu . Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 A ja bym sprawdził czy tłok odpowiednio spada z ostatniego zęba zębatki tłokowej. Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted November 21, 2011 Author Report Share Posted November 21, 2011 I tak trzeba było odrazu . Zawsze można było trochę powalczyc ... Quote Link to post Share on other sites
KubonMan Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Zawsze można było trochę powalczyc ... Z tym się zgodzę ; ale jak się nie znasz to nie warto otwierać GB . Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Z drugiej strony jakbym posłuchał takiej rady to bym nie umiał tego co umiem... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.