Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning rof"owy pod CQB SCARa


Recommended Posts

Witam Panowie! Postanowiłem zrobic sobie SCARa pod CQB ze względu na za dużą moc w mojej emce... co założyłem:

poniżej 400 fpsów!

Spory rof nie 45/sec ale powinien byc spory ;]

 

Co wymyśliłem

SCAR boya ;]

Zęby Hi Speed 13:1 albo 16:1 zalezy co poradzice

Sprężyna m110/m100 (tak zeby było z 380?)

jakaś wyciszona głowica tłoka żeby zmniejszyc "obrażenia dla szkieletu"

jakaś wzmocniona gł cylindra

cylinder stockowy

Tłok z połową szczęki metalowej (nie wiem czy robic z niej serek)

Tam są łożyska 7mm wiec zastanawiam sie czy jest sens dawac kulki czy dobe ślizgi

Kable niskooporowe i moseft

llipol pod to 11v 1800 20-25c

 

Jaki śilnik i co zmienić zeby mi sie to nie posypało i czy z czegoś zrezygnować bo nie ma to sensu i jaki rof/fps mi wyjdzie z tego co napisałem

 

preca G&G zeby zredukowac koszty ;]

 

 

Sory za orty i interpunkcje jestem dyslektykiem i sie starałem a nie mam poprtawy na tej przeglądarce

 

GŁ. cylindra i tłoka elementa o taka

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_311&products_id=4993&name=Element_-_Zestaw_Wyciszonej_Glowicy_tloka_i_cylindra_V.2

Link to post
Share on other sites

Moja konfiguracja dająca duży rof:

silnik TM

zęby SHS 13:1

tłok SHS wszystkie zęby metalowe

głowice ultimate

sprężyna ok. M110

Lipo 11,1

 

Dawało to ok. 24k/s bez mosfetu i na kijowych kablach. Wymieniając jeszcze silnik na coś mocniejszego uzyskasz jeszcze lepszy wynik.

Link to post
Share on other sites

Nie miałem wtedy dostępu do chrono więc nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć. Jednak ogólnie polecam głowice Ultimate, wraz z dyszą (też Ultimate) dawały strzykawkę aż po samą lufę :) Co w teorii powinno wykorzystywać pełny potencjał sprężyny.

Edited by Bojeq
Link to post
Share on other sites

380 fps idzie przeżyć, ale hi speedowa replika na GB V.2 to jest dopiero AUUUUUUUUĆ!

 

Co do repliki

Silnik:

Zwiększony moment (lepsza reakcja na spust, odrobinę mniejszy rof)

Silnik Hi speed (odrobinę gorsza reakcja na spust, lepszy rof)

 

Łożyska:

Jak nie walczysz o każdą kulkę na sekundę to załóż łożyska ślizgowe (bez awaryjene w przeciwieństwie do kulek)

 

Zasilanie:

11.1V i dużo C.

 

Szkielety:

Będziesz zmieniał jak rękawiczki jeżeli nie kupisz go za ~500zł

 

Tłok:

Pełna metalowa szczęka i usunięty 2 ząb.

Edited by Piotro
Link to post
Share on other sites

Mój scar g&g ma na 120 guardera 447fps na 0.2

łożyska 8mm kulki , głowice tłoka i cylindra wyciszone systemy, tłok stock ,zęby hi speed ultimate ,silnik hi speed jbu , kable niskooporowe z metra kingarms ,mosfet merf 3.2 , 7.4 lipo... co daje 20strzałów na sekundę... a jedyne auć jakie słyszałem to daleko za lufą (promyk 300mm) ...u nas cqb ma górny limit 350 więc w tym zestawie jak zastosujesz m100-m110 to będziesz miał rofa aż za dużego ...trzeba często hicapa podkrecać...

 

Moja opinia jest taka... Scar jest na to za ciężki dziś biegałem z nim pół dnia na większej imprezie i będą zakwasy w przedramionach ... do cqb polecam coś lżejszego co można czasem chwycić w jedną rękę (czasem ... ) gdyż w cqb wygrywa nie rof. ale mobilność i element zaskoczenia (u nas gra cqb trwa średnio kilka minut po czym odrazu wracamy na start i gramy kolejną... co po kilku rundach działa na zmęczenie ) a jak jesteś zmęczony to się bronisz... a to atakujący ma silniejsze przebicie psychologiczne w cqb...

 

pozdrawiam

Junak

Link to post
Share on other sites

Tak jak pisałem wyżej zestaw hi speed i porządny mosfet (mój merf 3.2 pozwala mi nawet zmniejszyć rofa w auto (ją mam ustawiony burst dla oszczędności kulek ... za dużo strzelam wczoraj wywaliłem 3500 :( ) nie zmniejszając reakcji na spust więc polecam 11.1 lipo i zmniejszyć cyfrowo rofa do w miarę bezpiecznej wartości...

 

u mnie na 7.4 po dotknięciu spustu słychać natychmiastowo delikatne uderzenie tłoka żadnych zębów itp... więc na 11.1 pewnie będzie ogień ...

 

Ale nie polecam przesadzać ja mam g&g na łożyskach kulowych 8mm a wszystko jest przeze mnie spodkładkowane idealnie... wszystko śmiga 2rok bez awarii, a wszystkie części są markowe i dobrane do siebie...

Edited by yunac
Link to post
Share on other sites

No to ja Ci przedstawię moją konfiguracje.

 

-Szkielet JG "black"

-Zestaw cylindra Ultimate(ciche głowice)

-Dysza DF do M16

-SHS:

Łożyska 7mm kulkowe

Zębatki 13:1

Tłok z metalową szczęką UL

Prowadnica łożyskowana

- Sprężyna SP120 Guarder

-Silnik X-high tech.

-Okablowanie modelarskie 1,5mm^2 i MOSFET "własnej produkcji".

 

Dało mi to na lufie 290mm i cylindrze mniej niż typ2 (trochę zmniejszyłem objętość słupa powietrza) 455fps

 

ROF na bateri Li-Po 7,4V 2000mAh 15-25C Nano Tech wyszedł 22-23k/s ( nie wiem czemu, ale większość ma takiego ROF'a na 11,1V)

 

Teraz troche się pozmieniało i zmienia, daje dłuższą lufe i inny typ cylindra.

 

Może to coś pomoże ;)

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...