Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam wszystkich!

Tak jak każdy maniak dążący do realizmu zainteresowałem się kupnem gazowej repliki. W elektrykach brakuje mi większego realizmu (odrzut, odgłos wystrzału)oraz wymuszenia używania real capow oraz procedur odbezpieczania repliki jak w ostrym odpowiedniku. Przewertowałem całe te forum w poszukiwaniu info na temat tej repliki, jednakże informacje o niej są szczątkowe i niewystarczające, dlatego piszę do Was aby dowiedzieć się więcej o nurtujących mnie rzeczach.

Od razu uprzedzam, że jestem laikiem, dlatego pytania mogą się wydawać głupie- podobno nie ma głupich pytań, tylko głupie odpowiedzi.

 

1. Czy magazynki z starej wersji hk416 pasują do tej z Open Boltem(praktycznie wszystkie magazynki które dostępne są w sklepach do replik produkcji WE)? Zarówno na CO2 jak i GG?

2. Praktycznie tylko jeden sklep ma wersję z OB, czy ten system jest gorszy (na pewno bardziej realistyczny) czy też po prostu inne sklepy maja stare repliki na stanie?

3. Czemu system OB ma aż 80 FPS mniej? System CB ma wg. Krakmanow 470 FPS a w replice dodany jest N-PAS i można regulować FPS-y. Czy do repliki z OB można dodać N-PAS?

4. Którą wersję bardziej polecacie?

 

Ogólnie jak to gaziaka, trzeba po prostu dopieścić, rozumiem to i przyjmuje do wiadomości, jestem gotów na walkę, tylko nie wiem po prostu w który z systemów inwestować. Pomożecie?

Link to post
Share on other sites

I teraz zobacz , ja również jak Ty jestem laikiem. Z tą różnicą, że ja czytałem ze zrozumieniem i łączyłem fakty, takie jak ten np ze WE m4 i WE hk 416 to praktycznie to samo , i jak na laika mogę odpowiedzieć Tobie na pytania, na podstawie tego co przeczytałem na forum ( jeśli się pomylę to poprawcie )

 

ad1: - Magazynki open bolt nie pasują do awss. Napęd Co2 wejdzie , lecz trzeba dokupić wzmocnione części Ra- tech .

 

ad2 : OB jest lepszy, pewnie sklepy maja wersje awss.