sidor95 Posted November 28, 2011 Report Share Posted November 28, 2011 (edited) Witam !!!! Mam pewien problem. Karbinek przestał strzelac nie reagowal na spust , wiec postanowilem go rozebrac .Otworzyłem gearbox wsio złożyłem. Naciskam na spust i tylko jeden strzał zostaje oddany i dalej karabin nie strzela . Nie reaguje w zaden sposob na nic , sam silnik nawet nie kreci po wyjeciu z raczki . Tak jakby napiecie nie bylo podawane. Proba 2 . Rozbieram ponownie i skladam gb. Jest to samo 1 strzał i nic ani b anie me . Hmm mysle ze cos z kostka stykowa ze te blaszki do siebie nie dotykaja po strzale czy jak , ok kupione nowe okablowanie + mosfet + kostka stykowa g&g . Proba 3. Po zakupie ( nowe okablowanie + mosfet + kostka stykowa g&g ) Wszystko zalozylem i jest to samo . Prosze o pomoc nie wiem co moze byc zepsute . Na koniec chcialbym dodac ze to nie silnik bo kreci na sucho , tylko po 1 strzale juz nie . I najważniejsze chyba , w gearboxie znalazłem kawałeczek metalu nie wiem od czego , zebatki odpadaja bo to silnik wogole nie kreci a nie ze sie blokuje cos . Szukałem troche na necie i to wyglada prawie tak samo a moze tak samo jak to na tym zdjeciu . Oto link : http://www.airsoftforum.com/board/Gearbox-V2-Problem-Brok-t197411.html&mode=threaded Edited November 28, 2011 by sidor95 Link to post Share on other sites
you-dash Posted November 28, 2011 Report Share Posted November 28, 2011 Ułamał Ci się ten bolec co w linku. Służy on do blokowania kostki stykowej żeby nie wyskakiwała do tyłu. Masz kilka opcji jak to naprawić. Jedną z nich jest oczywiście kupno nowego GB, jednak ja bym tego nie robił. Druga opcją (którą z reszta sam wybrałem w mojej emce) jest kupno pinu, który przechodzi przez GB w okolicy selektora. Ucinasz go do odpowiedniej długości, wiercisz otwór w miejscu tego bolca, dajesz kroplę mocnego kleju w otwór i wbijasz ten pin tak aby to rozszerzone miejsce było w otworze. W ten sposób masz nowy, bardzo solidnie zamontowany bolec, który nie ma prawa wypaść lub się złamać. Link to post Share on other sites
spartanaqa Posted November 28, 2011 Report Share Posted November 28, 2011 (edited) Na tej części blokuje się spust gdy jest w pozycji nie naciągniętej. Można to samemu naprawić. Musisz w tym miejscu wywiercić otwór i go nagwintować, a potem wkręcić tam śrubę mniej więcej rozmiaru tego kawałka, z drugiej strony odpiłować pozostałość śruby. edit:ech, za późno, you-dash mnie wyprzedził ;] Edited November 28, 2011 by screw Link to post Share on other sites
sidor95 Posted November 28, 2011 Author Report Share Posted November 28, 2011 (edited) Ok dzieki :) Jakie ten bolec ma rozmiary ? Na spust jak z nacisnietym sie zlozy to chodzi normalnie ( spust) , a po strzale byc moze wlasnie ta kostka do tylu wyskakuje. Co zapozno :D ? Edited November 28, 2011 by sidor95 Link to post Share on other sites
you-dash Posted November 28, 2011 Report Share Posted November 28, 2011 Pin, o którym mówię miał średnicę 3mm i pasował idealnie. Jak wsadziłem go w otwór o tej samej średnicy to siedział bardzo mocno, w zasadzie klej nie był potrzebny ale dałem dla pewności. Link to post Share on other sites
sidor95 Posted December 11, 2011 Author Report Share Posted December 11, 2011 (edited) Hmmm dopiero dzis zabralem sie do roboty . Zrobiłem to o czym mowa i to samo , kilka strzałow na full auto poszlo i znowu nie styka. Edited December 11, 2011 by sidor95 Link to post Share on other sites
you-dash Posted December 11, 2011 Report Share Posted December 11, 2011 (edited) Wrzuć jakieś fotki bo na pewno zrobiłeś coś źle. Edited December 11, 2011 by you-dash Link to post Share on other sites
sidor95 Posted December 11, 2011 Author Report Share Posted December 11, 2011 Postaram sie skolowac foty. Link to post Share on other sites
sidor95 Posted December 13, 2011 Author Report Share Posted December 13, 2011 (edited) Po zlozeniu całości strzela :P . Dzieki wszystkim EDIT: *** edytowac nie moge wiec podspodem . Jednak jest zle . Jak zloze na full auto jest ok. Przełącze na poj strzeli samo kilka razy zamiast raz i potem juz nawet na auto nie strzela . Edited December 13, 2011 by LogaN Link to post Share on other sites
you-dash Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Wrzuć foty jakieś. Link to post Share on other sites
kermit Posted December 14, 2011 Report Share Posted December 14, 2011 Obstawiam że na początku było tak: https://picasaweb.google.com/108540683766582708948/Rozne02?authkey=Gv1sRgCK_E2s3jmMbJIQ#5618358345953567698 Jeżeli nic nie zostało schrzanione to powinno być tak: https://picasaweb.google.com/108540683766582708948/Rozne02?authkey=Gv1sRgCK_E2s3jmMbJIQ#5618358346819042770 pokaż fotki swoje Link to post Share on other sites
sidor95 Posted December 14, 2011 Author Report Share Posted December 14, 2011 Juz jest ok , hehe , jest tak jak na fotak :) . A pozatym to selektore teraz zatrzymal sie w takim miejscu ze nie strzelało . Działa i poj i full auto. Jescze raz wszystkim dziekuje Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Witam ja mam także problem z GB v2 JG. Mianowicie po złożeniu i naładowaniu baterii stockowej strzał nie odbył sie, naciągnęło tłok do połowy i później dzialało tak jak by była bateria rozładowana lecz po wyjęciu silnika z chwytu silnik normalnie sie obracał. Myślałem że to wina sprężyny że jest za mocno a bateria już jest zbyt słaba żeby ją naciągnąć i postanowiłem zamontować słabszą sprężyne o ile sie nie myle m90tkę. Po złożeniu problem jest ten sam... Wiecie może w czym tkwi ten cały kłopot? Źle wypodkładkowane zębatki? Coś źle składam ? Proszę o pomoc. Link to post Share on other sites
wiciok Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Stawiam, że to skutek padniętej batki. Link to post Share on other sites
mike88 Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 (edited) albo silnik za mocno dokręciłeś ;) zobacz czy miękko chodzi ze sprężyną jak zakładasz klapkę w chwycie. jak ciasno to masz odpowiedź Edited January 6, 2012 by mike88 Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 kłopot tkwił w silniku, wymieniłem silnik na stary jg ten sam model(leżał w szafie xD) podpiąłem skręciłęm wszystko i chodzi... Ciekawe jak długo ;p Dzięki wszystkim za odpowiedz :p Link to post Share on other sites
Recommended Posts