Ajsquad Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Witam, mam ostatnio problemy ze szkieletami w v3 :D Kupiłem pół roku temu wzmacniany szkielet v3 z łożyskami kulkowymi 9mm. Jak można się domyślić - pękł. Potrzebuje szkieletu, który wytrzyma taką konfigurację -m150 -tłok alu JBU -cylinder 0 -głowicę cylindra doszczelnioną SHS - głowicę tłoka Guarder -zębatki torque up -silnik high torque -li-po 11.1 20C Myślałem nad tymi szkieletami: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_159&products_id=5773&name=VFC_-_Korpus_Gearboxa_-_V._3 http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_159&products_id=3382&name=Guarder_-_Gearbox_Ver._3 http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_159&products_id=4354&name=Deep_Fire_-_Gearbox_V._3_-_7mm Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Na twoim miejscu wziąłbym szkielet cymy z oznaczeniami 0.2b lub 0.2c Powinien wytrzymać, szukaj w komisach albo na allegro. Możliwe że mają w sklepach ;) Quote Link to post Share on other sites
TheOne Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Cięzka głowica cieżki tłok pewno przyzwoity rof i za długi palec na spuście ;] a więc głowica łoka + cylindra na wyciszoną tłok na lżejszy i szkielet z Cymy ;] jesli używasz hi cupów i zdarza Ci sie strzelać długimi seriami to zrezygnuj z tego ;] Quote Link to post Share on other sites
Wiśnia Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Kolega wyżej dobrze gada. Ja tak w zimę zabilem szkielet z RK-06 :) Quote Link to post Share on other sites
Ajsquad Posted December 17, 2011 Author Report Share Posted December 17, 2011 Tłok musi zostać alu, gdyż przez użyte zębatki stosować tłoki o zwężonej szerokości i przeszedłem przez różne tłoki z tworzywa z metalowymi zwężonymi zębami i zawsze po przebiegu ok... 5 tysiecy listwa była wyrywana z tłoka. Na auto strzelam sporadycznie ;) Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 (edited) http://taktyczny.com/asg,919,gearbox_v_3_x_high_tech_aluminium_cnc_8mm.html a może taki:P To jest v.3, ale na zdjęciu jest v.2, z ciekawości pisałem i pytałem dlaczego tak. To jest tylko zdjęcie podglądowe. Edited December 17, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
bastekkk Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Mam podobny dylemat co Ajsquad tzn M150, tłok alu jbu, aluminiowa głowica reszta narazie do przemyślenia więc podpinam się do pytania. Gdybym miał w tej chwili podjąć decyzje to chyba bym wziął Deep Fire ale nie wiem czy to byłby najlepszy wybór (nieukrywam zależy mi też na cenie bo tak to wygrał by ten z taktycznych...) Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 http://taktyczny.com/asg,919,gearbox_v_3_x_high_tech_aluminium_cnc_8mm.html a może taki:P To jest v.3, ale na zdjęciu jest v.2, z ciekawości pisałem i pytałem dlaczego tak. To jest tylko zdjęcie podglądowe. A tak się podłącze do tego tematu, pytanie po za tematem. Ile w rzeczywistości wytrzyma ten szkielet z taktyczny.com? sprężynę m210 i ROF 45rps? (oczywiście się śmieje) Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 ... Gdybym miał w tej chwili podjąć decyzje to chyba bym wziął Deep Fire ale nie wiem czy to byłby najlepszy wybór (nieukrywam zależy mi też na cenie bo tak to wygrał by ten z taktycznych...) Z doświadczenia powiem ci że DF zaczął mi pękać przy M120 i to by z serii kiedy to jeszcze asgshop miał w jego opisie wspomniane e tworcy przemielili iles tam tysiecy kulek na M170 :( A tak się podłącze do tego tematu, pytanie po za tematem. Ile w rzeczywistości wytrzyma ten szkielet z taktyczny.com? sprężynę m210 i ROF 45rps? (oczywiście się śmieje) Jak chcesz się więcej dowiedzieć o tym szkielecie poszukaj tematu o częściach shs, sporo o nim pisaliśmy (shs, supershoer to ten sam wyrób w sumie xtech też tyle że w poszczególnych miejscach tylko dało się zauważyć różnice ale to w miejscach w ogóle nie poddawanych naciskom mechanicznym). Ze swojej strony bardzo polecam jeśli kogoś stać. Nie znalazłem nigdzie aby ten szkielet pękł a słyszałem o montażach z palcem w... sprężyny M170 przy używaniu auto (sam używam na M140 przy 20rps i niedługo wstawiam M150) Szkielet z piekła rodem :) Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 CerberBP dzięki za cenne informacje, już sie udaje do tamtego tematu, z chęcią poczytam... Quote Link to post Share on other sites
LiuKas Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 Tłok musi zostać alu, gdyż przez użyte zębatki stosować tłoki o zwężonej szerokości i przeszedłem przez różne tłoki z tworzywa z metalowymi zwężonymi zębami i zawsze po przebiegu ok... 5 tysiecy listwa była wyrywana z tłoka. Na auto strzelam sporadycznie ;) A takie pytanko, podklejałeś listwę do korpusu klejem dwuskładnikowym? Quote Link to post Share on other sites
Ajsquad Posted December 18, 2011 Author Report Share Posted December 18, 2011 Przy pierwszym tłoku, owszem nie natomiast od 2-5 już tak i za każdym razem to samo. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 CerberBP dzięki za cenne informacje, już sie udaje do tamtego tematu, z chęcią poczytam... pomyłka tematów masz tu dokładny o który mi chodziło sry http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/57179-szkielet-gerarboxa-bft-cnc-8mm/page__st__60 Quote Link to post Share on other sites
bastekkk Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 Ok panowie a do 300zł sam szkielet GB V.3 da rade znaleźć ? do springa m150 być może full auto Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 bierz cymę ;) Quote Link to post Share on other sites
bastekkk Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 bierz cymę ;) sorry że zapytam ale podparte własnym doświadczeniem czy tylko wyczytane gdzieś na forum? Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 Zgadzam się z tonim kup szkielet cymy z najnowszej serii 0.4X(ale nie 0.42) kiedyś miałek AKM z m140 guardera tłokiem z metalową szczęką i aluminiową głowicą.GB spokojnie sobie z tym radział na doś dużym rofie. Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 Podparte i wiedzą z forum i doświadczeniem ;) (u kumpla) Quote Link to post Share on other sites
bastekkk Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 ok dzięki za odpowiedź Ryba1993 PW Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.