Toke34 Posted December 26, 2011 Report Share Posted December 26, 2011 (edited) Post usunięty za rażące łamanie zasad pisowni języka polskiego. Proszę napisz go jeszcze raz, stosując wszelnie zasady . Arend Edited December 26, 2011 by arend Quote Link to post Share on other sites
Manis Posted December 26, 2011 Report Share Posted December 26, 2011 Kable idą do styków po czym do silnika. Podłącz silnik bez montowania go w gb i zobacz czy kręci. Jeśli miałeś kulkę w precce zablokowaną to mógł się też tłok zablokować (czy nawet zęby wyłamać). Quote Link to post Share on other sites
Toke34 Posted December 27, 2011 Author Report Share Posted December 27, 2011 (edited) Pisze jeszcze raz. Wiec jestem posiadaczem M4 firmy APS. Po którejś strzelance W domu, naciskam spust, i usłyszałem tylko delikatny ruch tłoka (na pewno się przesunął kawałek). I umarł, wyjałem silnik i sprawdzilem na krótko, sprawdzilem też bespiecznik wszystko dziala. Gdy chcialem sie dobrac do GB przesunalem recznie tlok (cofnął sie i słyszałem jak jakaś zębatka blokuje go w monecie napinania, wydawało mi sie ze zareagowało prawidłowo) A i podczas rozkladania znalazlem kulke w precce. To tyle z opisu mojego problemu. Z góry dzięki za pomoc. Prośbą do moda: Usuń proszę powyższe posty. Edited December 27, 2011 by Toke34 Quote Link to post Share on other sites
Kolimbam Posted December 27, 2011 Report Share Posted December 27, 2011 Znajomy miał podobny problem w Ak74 od APSa oddał na gwarancję, co się okazało za mocne szarpnięcie kabli przy wyjmowaniu baterii spowodowało "Naderwanie" kabli, jeśli możesz odeślij ją na gwarancje chociaż po tym jak piszesz że sprawdzałeś cofnąłeś tłok to gwarancji nie masz, więc spróbuj wymienić kable sprawdzić czy styki dobrze siedzą i takie inne. Quote Link to post Share on other sites
Manis Posted December 27, 2011 Report Share Posted December 27, 2011 Przecież napisałem Ci odpowiedź. Albo tłok w tylnym położeniu albo zęby wyłamane. Quote Link to post Share on other sites
Toke34 Posted December 28, 2011 Author Report Share Posted December 28, 2011 (edited) Przecież napisałem Ci odpowiedź. Albo tłok w tylnym położeniu albo zęby wyłamane. Jak to moge sprawdzić, i jak w tym cholerstwie wyjac GB. Jeżeli to styki to oddam na gwarancje wymienia je, wiadomo ze eis spala, znów oddam i tak w kółko, koszty przesyłki są zbyt wysokie. I jak ciezko jest wymienić te cholerne kable, bo mam już niskooporowe. Edited December 28, 2011 by Toke34 Quote Link to post Share on other sites
arend Posted December 28, 2011 Report Share Posted December 28, 2011 Jeżeli nie masz pojęcia jak to robić to moze sensowniej będzie zlecić to jakiemuś serwiasantowi.Zajrzyj do For regionalnych a kogoś znajdziesz. Quote Link to post Share on other sites
Kolimbam Posted December 28, 2011 Report Share Posted December 28, 2011 Ale nasuwa się pytanie dlaczego od razu nie oddałeś na gwarancje? Bo z tego co piszesz to jeszcze ją masz. Quote Link to post Share on other sites
Toke34 Posted January 2, 2012 Author Report Share Posted January 2, 2012 Ale nasuwa się pytanie dlaczego od razu nie oddałeś na gwarancje? Bo z tego co piszesz to jeszcze ją masz. Bo ja jak zwykle musze sie pobawić, taka już moja natura :) To zmień naturę albo zacznij bawić się podręcznikiem języka polskiego. Bo znów pisanie Ci nie wychodzi. Arend Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.