Skorpionus Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 Witam rzecz dotyczy upgrade'u m4 g&g. Jest to full stock mający pół roku. Zasięg jest zadowalający lecz wg mnie brakuje mu mocy. Mimo że kulka leci daleko to dość wolno. Dlatego chciałbym uzyskać moc 420-430 fps(więcej mi nie potrzeba). Tak się zastanawiałem co można wymienić. Chcę wstawić spring m120 lecz boje się żeby mi coś nie posypało się. Ile muszę wpakować opcjonalnie kasy żeby wszystko dobrze chodziło a sama replika nie musiała być co 2 miesiące serwisowana bo kolejna cześć się posypała? Mój budżet to max 1000 zł przy czym jeśli kryteria jakie podałem spełniał by zestaw o dużo mniejszych kosztach to naturalnie wezmę tańsza opcje. Oczywiście czytałem wszystkie jakie znalazłem tematy na forum(no może ostatecznie jakiś pominąłem). Czytałem, myślałem ale ciągle nie mogę się zdecydować. Ktoś mi nawet powiedział że mogę wstawić tą sprężynę bez obawy o żadne elementy gb. No średnio w to akurat mi się chce wierzyć. Chciałbym żeby ktoś udzielił mi ostatecznej porady ,gdyż wciąż nie daje mi to spokoju. Quote Link to post Share on other sites
michal34343 Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 Ja bym na twoim miejscu wymienił tłok na shs-a z metalową szczęką zestaw bore up guardera sprężynę sp120 wszystko porządnie doszczelnić zaprzeć komorą hop up gearbox lub ewentualnie kupić blaszki wzmacniające albo mblocka którego nakłada się na komorę hop up i przenosi on obciążenie ze szkieletu na body. No i można zawsze jakaś precke promka dać choć moim zdanie stokowa precka g&g jest dobra Quote Link to post Share on other sites
Skorpionus Posted January 4, 2012 Author Report Share Posted January 4, 2012 Osobiście myślałem nad czymś takim http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_231&products_id=3305&name=Guarder_-_FTK_SP120_do_M4A1#!prettyPhoto Do tego komora KA , doszczelnienie i właśnie podparcie komory. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 Można, tylko nie wiem czy jest sens, bo zębaty stokowe dadzą radę spokojnie. Tutaj największym problemem będzie jak będziesz latał na auto, kiedy skończy się GB ;-). A łożyska masz 6mm aby? Lepiej kupić potrzebne części niż zestaw, z którego połowy nie wykorzystasz. Quote Link to post Share on other sites
michal34343 Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 moim zdaniem zestaw nie jest potrzebny bo zębatki wytrzymają i nie widzę sensu wymieniać komory hop up przecież jest szczelna i co najważniejsze świetnie podkręca kulkę Quote Link to post Share on other sites
Skorpionus Posted January 4, 2012 Author Report Share Posted January 4, 2012 (edited) Twoja odpowiedź mi pomogła, właśnie na coś takiego liczyłem. Jeśli chodzi o auto i te sprawy to ja raczej nie sieje na ogniu ciągłym, nie wywaliłem nigdy więcej jak 50 kulek ale to było w innej replice. Tu ogólnie to tylko semi albo seria max 5 strzałów. Więc wyjdzie mi taniej niż sądziłem i na laxlaxa zostanie. Wielkie dzięki. Jeszcze poza trochę tematem czy na stockowym silniku na lipo 7.4 uciągnie tą sprężynę przy niewielkiej stracie rofa? Edited January 4, 2012 by Skorpionus Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 Jak nie to ultra torque elementa (o ile dostaniesz w Polsce), albo jakiś high torque shs czy coś w ten deseń spokojnie Ci to uciągną i to z niezłym rofem jak dobrze poskładasz. Quote Link to post Share on other sites
SK8 Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 Do listy zakupów doliczyłbym jeszcze montaż porządnych kabli, nie muszą być koniecznie airsoft'owe. Ew. można pokusić się o zmianę prowadnicy na metalową łożyskowaną, bo z tego co pamiętam moja była plastikowa. Dobre 7,4 spokojnie uciągnie M120. Quote Link to post Share on other sites
Hatch Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 Warto też dodać, że szkielety gb są przystosowane do mocy repliki w stocku. Jeśli wymieniasz sp na 120 i mocniejszy silnik, ja bym się zdecydował też na wymianę szkieletu na wzmocniony z łożyskami 8mm. Miałem niestety ten przykry incydent, gdy po tuningu gb, w czasie strzelanki pękł mi szkielet, czego nie zauważyłem i wszystko się posypało. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 kiedy skończy się GB ;-) Gearbox w tych replikach kończy się wtedy, gdy zaczyna się tuning mocowy. Szkielety lecą prawie natychmiast (znam cztery osoby mające G&G i we wszystkich przypadkach poleciał szkielet). Obawiam się, że podstawą tuningu będzie szkielet guardera. Quote Link to post Share on other sites
Skorpionus Posted January 5, 2012 Author Report Share Posted January 5, 2012 Mówisz o tym szkielecie gb??: http://azteko.pl/guarder-gearbox-ver-wzmocniony-p-1009.html Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Dokładnie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.