Pissmejker Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Siema, Problem polega na tym, że mi dziadostwo sadzi bezlitośnie i bez kontroli na auto i kończy żałosnym syfonem... Spotkał się ktoś z tym problemem? Pozdro. Quote Link to post Share on other sites
zbojcerz_hegemon Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 (edited) Siema, Problem polega na tym, że mi dziadostwo sadzi bezlitośnie i bez kontroli na auto i kończy żałosnym syfonem... Spotkał się ktoś z tym problemem? Pozdro. Czołem. U mnie ten problem pojawia się w niskich temperaturach, zazwyczaj jest to pięć do siedmiu strzałów. Powyżej 15 stopni celsjusza nie występuje. Edited January 19, 2012 by zbojcerz_hegemon Quote Link to post Share on other sites
Pissmejker Posted January 19, 2012 Author Report Share Posted January 19, 2012 Głupio tak samemu sobie odpowiadać, ale myślę, że pistolet nie ma wystarczającej siły aby cofnąć zamek na pełny cykl. Ten z kolei nie cofa kurka, który to nie blokuje mechanizmu tylko wciąż jest nastawiony na 'strzał'... Stąd auto... Mam pełną butlę gazu, ale magazynek nie do WE tylko do well'a. Słyszałem, że są ze sobą kompatybilne... Może nie do końca? Pytanie dwa: Czy wykorzystując mag WE do beretty na CO2 ryzykuję? Mogę uszkodzić mechanizm? Czy wersje na gg i Co2 różnią się czymś wewnętrznie, czy jedno i to samo? No i przede wszystkim: czy to może rozwiązać mój problem. Pozdro! Zbojcerz, to co opisujesz to po prostu wpływ niskiej temperatury na gg. Standardowa sprawa. U mnie problem pojawia się niezależnie od temp. Quote Link to post Share on other sites
zbojcerz_hegemon Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 (edited) Używam magazynka i na green gaz i na co2. Co do stosowania magazynków na Co2, to niestety, obok skoku osiągów, pojawiło się pęknięcie na lufie zwenętrznej. Edited January 19, 2012 by zbojcerz_hegemon Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 (edited) Na moim Bellu mam ten sam problem. Kwestia temperatury (u mnie - nieszczelności): gaz jest zbyt słaby, by zamek odskoczył do końca, przez co kurek nie jest napinany wystarczająco, by się zablokować w tylnym położeniu. Więc po strzale zamek wraca na miejsce, a zaraz za nim leci kurek (bo sprężyna była ściśnięta) i znowu uderza w zawór i cykl się zamyka... Zresztą Pissmejker już to opisał, tylko trochę szczegółów dorzuciłem ;) Wyższa temperatura / mocniejszy gaz / sprężyny / lepsze uszczelki i powinno banglać. Edited January 19, 2012 by Akkenoth Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 Głupio tak samemu sobie odpowiadać, ale myślę, że pistolet nie ma wystarczającej siły aby cofnąć zamek na pełny cykl. Ten z kolei nie cofa kurka, który to nie blokuje mechanizmu tylko wciąż jest nastawiony na 'strzał'... Stąd auto... Mam pełną butlę gazu, ale magazynek nie do WE tylko do well'a. Słyszałem, że są ze sobą kompatybilne... Może nie do końca? Sprawdź czy cofający zamek wciska tą dźwignie po prawej dostatecznie mocno żeby zakończyć cykl, ale pewnie naciska bo repliki we są dobrze spasowane. Sprawdź czy cylinder BB chodzi luźno, czy ma opory, powinien chodzić luźno. Jak nic z tych wyżej to wzmocnij sprężyne kurkową znajdującą się w rączce, tam za magazynkiem. Popodkładaj troche pod nią i sprawdź czy zadziała normalnie kiedy jest podłożone. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.