Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Siema,

 

Problem polega na tym, że mi dziadostwo sadzi bezlitośnie i bez kontroli na auto i kończy żałosnym syfonem... Spotkał się ktoś z tym problemem?

 

Pozdro.

 

Czołem. U mnie ten problem pojawia się w niskich temperaturach, zazwyczaj jest to pięć do siedmiu strzałów. Powyżej 15 stopni celsjusza nie występuje.

Edited by zbojcerz_hegemon
Link to post
Share on other sites

Głupio tak samemu sobie odpowiadać, ale myślę, że pistolet nie ma wystarczającej siły aby cofnąć zamek na pełny cykl. Ten z kolei nie cofa kurka, który to nie blokuje mechanizmu tylko wciąż jest nastawiony na 'strzał'... Stąd auto... Mam pełną butlę gazu, ale magazynek nie do WE tylko do well'a. Słyszałem, że są ze sobą kompatybilne... Może nie do końca? Pytanie dwa: Czy wykorzystując mag WE do beretty na CO2 ryzykuję? Mogę uszkodzić mechanizm? Czy wersje na gg i Co2 różnią się czymś wewnętrznie, czy jedno i to samo? No i przede wszystkim: czy to może rozwiązać mój problem.

 

Pozdro!

 

Zbojcerz, to co opisujesz to po prostu wpływ niskiej temperatury na gg. Standardowa sprawa. U mnie problem pojawia się niezależnie od temp.

Link to post
Share on other sites

Na moim Bellu mam ten sam problem. Kwestia temperatury (u mnie - nieszczelności): gaz jest zbyt słaby, by zamek odskoczył do końca, przez co kurek nie jest napinany wystarczająco, by się zablokować w tylnym położeniu. Więc po strzale zamek wraca na miejsce, a zaraz za nim leci kurek (bo sprężyna była ściśnięta) i znowu uderza w zawór i cykl się zamyka...

Zresztą Pissmejker już to opisał, tylko trochę szczegółów dorzuciłem ;)

 

Wyższa temperatura / mocniejszy gaz / sprężyny / lepsze uszczelki i powinno banglać.

Edited by Akkenoth
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Głupio tak samemu sobie odpowiadać, ale myślę, że pistolet nie ma wystarczającej siły aby cofnąć zamek na pełny cykl. Ten z kolei nie cofa kurka, który to nie blokuje mechanizmu tylko wciąż jest nastawiony na 'strzał'... Stąd auto... Mam pełną butlę gazu, ale magazynek nie do WE tylko do well'a. Słyszałem, że są ze sobą kompatybilne... Może nie do końca?

Sprawdź czy cofający zamek wciska tą dźwignie po prawej dostatecznie mocno żeby zakończyć cykl, ale pewnie naciska bo repliki we są dobrze spasowane.

Sprawdź czy cylinder BB chodzi luźno, czy ma opory, powinien chodzić luźno.

Jak nic z tych wyżej to wzmocnij sprężyne kurkową znajdującą się w rączce, tam za magazynkiem. Popodkładaj troche pod nią i sprawdź czy zadziała normalnie kiedy jest podłożone.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...