ZOtt Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Witam! Mam problem z moją repliką a mianowicie chodzi o silnik. Gdy ją kupiłem wszystko śmigało jednak po pewnym czasie padł silnik. Kupiłem nowy taki sam firmy JG i tu zaczyna się problem ponieważ gdy wsadzę silnik do chwytu wszystko pasuje silnik kręci bardzo dobrze i strzela szybko, ale gdy przykręcę tą "stopkę" chwytu silnik strasznie traci na mocy i obrotach. początkowo myślałem, że to bateria ale gdy ją naładowałem było to samo. Próbowałem regulować stopkę śrubkami i tą śrubką co jest na środku tej stopki wszystko na nic. W czym może być problem? Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 (edited) Trzeba wyregulowac zębatkę silnika - ale jak to jest silnik JG ( pewnie ten "zwykły" ) - to będzie trudno ... Edited February 4, 2012 by Perski102 Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Albo poprawić podkładkowanie, tzn trochę "podnieść" zębatkę silnikową, bo ewidentnie wychodzi na to, że silnik jest za mocno doduszony. A powiedz jeszcze, czy trzeba użyć sporej siły, żeby wepchnąć go do chwytu?? Bo jeżeli tak, to możliwe, że ma za ciasno w chwycie i śrubka regulująca nie spełnia swojego zadania- może i dopchnie, ale po odkręceniu silnik nie opadnie. Quote Link to post Share on other sites
ZOtt Posted February 5, 2012 Author Report Share Posted February 5, 2012 Silnik w chwyt wchodzi bez problemu. Sprężynka ta silnikowa także spełnia swoją rolę. Ale z tym podkładkowaniem możesz mieć rację. Gdy wymieniałem dyszę po skręceniu GB zauważyłem, że zębatki maja luzy. Zignorowałem to. Możliwe ze to jest problemem i czy przy podkładkowaniu należy użyć podkładek o takiej samej grubości ? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Używa się podkładek o różnej grubości w celu idealnego podkładkowania. Quote Link to post Share on other sites
SterylizatorPL Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Jak się na tym nie znasz, to daj lepiej komuś, kto wie co robić. Quote Link to post Share on other sites
ZOtt Posted February 5, 2012 Author Report Share Posted February 5, 2012 A mam jeszcze jedno pytanie. Bo mam kumpla, który własnie zajmuję się sprawami dotyczącymi konserwacja i naprawą gearboxów i stwierdził, że może to być spowodowane zużytymi kablami. Co o tym myślicie ? Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Pomyśl, jaki wpływ mają kable na działanie silnika... piszesz, ze skoro silnik podłączony działa dobrze, a dopiero zamknięcie chwytu powoduje, że rof spada, to dla mnie wyraźny znak, że silnik ma za ciasno... No chyba, że wkładasz do chwytu i podłączasz , ale bez obciążenia, czyli silnik nie napędza gb... wtedy raczej stawiałbym na baterię, a nie na kable. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.