Karoldeka Posted February 6, 2012 Report Share Posted February 6, 2012 (edited) Witam, ICS SIG 551 - KWA LMT DEFENDER M4 Jestem kompletnie zielony, nawet po przeczytaniu kilku tematów i recenzji nadal nie wiem co wybrać, rzecz polega na tym że to nie ma być replika dla mnie, i nie chciałbym odwalić prezentu który po tyg się zepsuje czy nie będzie działał tak jak należy. Tak jak już mówiłem czytałem recenzje i kilka tematów, ale dalej nie wiem co wybrać, niby to i to dobre, ale ja jestem dupa nie fachowiec w tym temacie więc.. chciałbym zadać tylko jedno malutkie pytanko, który jest lepszy. Wiem że takich pytań są tyś, ale raz że nie ma porównania, a dwa że wolałbym odp 'specjalisty' albo kogoś ogarniętego w temacie.. Jedna prosta odp, tylko o tyle proszę :) potem można temat usunąć.. Edited February 6, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
czaja135 Posted February 6, 2012 Report Share Posted February 6, 2012 Ani jedno, ani drugie nie zepsuje się po tygodniu. Ta i ta replika są bardzo dobre lecz osobiście wybrałbym ICS. Quote Link to post Share on other sites
Karoldeka Posted February 6, 2012 Author Report Share Posted February 6, 2012 (edited) Co do tygodnia podałem tylko przykład, czytałem różne opinie i recenzje (nie koniecznie na temat tych replik) i czasem wszyscy mówili że coś się złamie po jakimś czasie lub coś odpadnie.. Więc wolałem zapytać czy są jakieś 'rasowe' problemy :)) Żle to sprecyzowałem, mój błąd, przepraszam za to, jak i dziękuję za odpowiedź :) Edited February 6, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
Attero Posted February 6, 2012 Report Share Posted February 6, 2012 Też brałbym tego Siga z ICS, mnóstwo ludzi biega z M4/M16 i pochodnymi, niech się kolega wyróżnia z tłumu :p Quote Link to post Share on other sites