Klecor Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Cześć! Mam problem z silnikiem/kablami w moim gb v.2 (G&P). Dolna część zębatki (ale nie same zęby) przeciera mi kabel. Kable mam silikonowe - 1,5mm. W tym miejscu w gb idzie tylko jeden przewód, więc to raczej ich grubość nie powinna stanowić problemu. Są na to jakieś metody? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdr! Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Z tego co pamiętam niektórzy magicy obcinali w tym miejscu izolację i dawali koszulki termokurczliwe. W niektórych przewodach ta izolacja silikonowa jest stosunkowo gruba... Quote Link to post Share on other sites
Klecor Posted February 11, 2012 Author Report Share Posted February 11, 2012 Niestety - termokurcz nie wiele tu pomaga. Natomiast rozwiązaniem okazało się puszczenie obu przewodów zasilających jednym otworem wyjściowym z GB :) Wymagało to piłowania szkieletu, aby poszerzyć kanał, ale teraz pod osią silnika przechodzą tylko dwa cienkie kable do spustu od mosfetu. Przewody zasilające spokojnie wychodzą sobie za silnikiem i jest gites. Swoją drogą ten szkielet G&P jest pod tym względem mało przemyślany - w chińczykach silnik mi się jeszcze nie zaklinował pomiędzy kablami. Sprawdzałem ten gb z stokowym okablowaniem i róznymi silnikami - też się klinowało :/ Quote Link to post Share on other sites
zuczek Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Ja rozwiązałem ten problem montując inny chwyt pistoletowy. Quote Link to post Share on other sites
Klecor Posted February 11, 2012 Author Report Share Posted February 11, 2012 (edited) U mnie problemem nie jest chwyt - w chwycie jest od cholery miejsca. Problem był wewnątrz gb, gdzie oś silnika przechodząc nad przewodem tarła o niego, a przy każdej próbie wyjęcia silnika zębatka darła izolację. Coś trzeba było wyeliminować - padło na przewód :) Brak miejsca w chwycie zazwyczaj da się rozwiązać albo termokurczem zamiast izolacji, albo puszczając oba przewody tyłem - tak jak np. w replikach CA. Swoją drogą - piłowanie chwytu też czasem jest konieczne - właśnie w tym G&P, a także w innym szkielecie, chwyt SPR ściskał mi łożyska :) Edited February 11, 2012 by Klecor Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.