Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Klecor

Użytkownik
  • Content Count

    138
  • Joined

  • Last visited

  1. A jak ze średnim zasięgiem tego browninga? Zastanawiam się czy nie zamienić mojego R17 Army właśnie na niego.
  2. Klecor

    GALIL ARM [ICS]

    Okazało się, że ICS robi orisowane pokrywy zamka do Galila (nr produktu ICS MG-35) - na razie widziałem tylko za granicą. Koszt pokrywy to ok. 30 usd w zależności od sklepu - z wysyłką można mieć już za ok. 130zł - 150zł. Prawdopodobnie pojawi się też u Mad Onionów - ale nie wiem w jakiej cenie. Czekam aż dostaną ARMy i być może razem z ARMem uda mi się nabyć orisowaną pokrywę.
  3. Klecor

    GALIL ARM [ICS]

    Czyli pozostaje kombinowanie z instalacją szyny na pokrywie zamka :) No cóż - bez wiercenia się nie obejdzie :/
  4. U mnie problemem nie jest chwyt - w chwycie jest od cholery miejsca. Problem był wewnątrz gb, gdzie oś silnika przechodząc nad przewodem tarła o niego, a przy każdej próbie wyjęcia silnika zębatka darła izolację. Coś trzeba było wyeliminować - padło na przewód :) Brak miejsca w chwycie zazwyczaj da się rozwiązać albo termokurczem zamiast izolacji, albo puszczając oba przewody tyłem - tak jak np. w replikach CA. Swoją drogą - piłowanie chwytu też czasem jest konieczne - właśnie w tym G&P, a także w innym szkielecie, chwyt SPR ściskał mi łożyska :)
  5. Klecor

    GALIL ARM [ICS]

    Hej! Czy jest może jakaś bardziej koszerna metoda zainstalowania optyki, aniżeli przy użyciu orisowanego frontu? :) Montaż (ten boczny) od AK podejdzie? Rura gazowa z RISem też mnie średnio urządza. Może jakaś metoda zamontowania RISa na pokrywie? Pozdr!
  6. Niestety - termokurcz nie wiele tu pomaga. Natomiast rozwiązaniem okazało się puszczenie obu przewodów zasilających jednym otworem wyjściowym z GB :) Wymagało to piłowania szkieletu, aby poszerzyć kanał, ale teraz pod osią silnika przechodzą tylko dwa cienkie kable do spustu od mosfetu. Przewody zasilające spokojnie wychodzą sobie za silnikiem i jest gites. Swoją drogą ten szkielet G&P jest pod tym względem mało przemyślany - w chińczykach silnik mi się jeszcze nie zaklinował pomiędzy kablami. Sprawdzałem ten gb z stokowym okablowaniem i róznymi silnikami - też się klinowało :/
  7. Cześć! Mam problem z silnikiem/kablami w moim gb v.2 (G&P). Dolna część zębatki (ale nie same zęby) przeciera mi kabel. Kable mam silikonowe - 1,5mm. W tym miejscu w gb idzie tylko jeden przewód, więc to raczej ich grubość nie powinna stanowić problemu. Są na to jakieś metody? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdr!
  8. A czy mogę prosić o jakieś foto co dokładnie i jak spiłować? :) Dzięki!
  9. Dzięki za podanie wymiarów - zaraz zrobię zamówienie tych trzech i będę testować :) @white_pl: Tak łatwo to nie ma :)
  10. Cześć! Właśnie rozebrałem moją SR'kę i składając ją od nowa zauważyłem, że oring jest do bani - trzeba by chyba kilo smaru silikonowego, żeby zrobić strzykawę. Nie wiem czy zaszkodziło mu nieużywanie czy upływ czasu, ale kwalifikuje się do wymiany. Ponieważ eksperymenty z suwmiarką nie dały dobrego rezultatu - stąd moje pytanie - jaki oring zastosować? Cylinder to Deep Fire (do SR-25), natomiast głowica tłoka pochodzi z zestawu Guardera do M4. 20x2? 20x3? Nie bardzo mam gdzie iść i pokombinować, więc muszę mniej więcej znać wymiary :/ Będę wdzięczny za pomoc. Dzięki!
  11. Cześć! Mam problem ze spustem / łącznikiem styku w GB v.2. Mianowicie - spust w pewnym momencie przestaje popychać łącznik, jak gdyby go przeskakuje, w efekcie replika przestaje strzelać. Spust stawia dość duży opór, a później wydaje specyficzny dźwięk, po dociągnięciu do końca, jak gdyby nigdy nic cofa się do pozycji wyjściowej. Efekt na załączonym filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=xacy3JJQEsQ GB trzeba rozkręcić, skręcić i strzela... do czasu. Pewien jestem jednej rzeczy: dupa ze mnie nie majster, bo mi się kaszani w dwóch replikach :) Przy czym w replice z całym gb od G&am
  12. Nie mogę już edytować, a zapomniałem dodać - CA wizualnie nieznacznie odbiega od Army, aczkolwiek mi bardziej przypadł do gustu (kolor tworzywa, czarna matowa płytka z numerem seryjnym wygląda zdecydowanie lepiej), z tym że wymieniłbym zamek na ten z Army (CA nie ma oznaczeń - dla mnie minus). Lufa zewnętrzna w Army też ma luzy, ale mniejsze i jest z tworzywa (CA ma metalową), więc nie hałasuje tak jak w CA - mimo to wolałbym metalową.
  13. Miałem możliwość porównania R17 z CA17. 1) Magi od CA pasują do Army, ale nie na odwrót - CA wymaga "wyższej" uszczelki, tej przez którą gaz z maga dostaje się do repliki. Magi Army co prawda działają w CA, ale przy strzale chmura gazu ucieka na wszystkie strony. Może to kwestia egzemplarza magazynka, ale mój Army ma jakieś 1-1,5mm niższą uszczelkę wylotową niż w testowanym magu CA. 2) Blowback chyba minimalnie silniejszy w Army 3) Zamek w obu replikach przy powolnym opuszczeniu zacina się w połowie drogi 4) Lufa zew. w Army jest zacznie stabilniejsza - w CA przy cofniętym zamk
  14. Wybaczcie kolejny post, ale nie mogę już edytować. Po podpowiedzi od dexterkrak zdemontowałem zamek i pogrzebałem trochę w rejonie tłoka i cylindra - generalnie poruszałem mechanizmem, podociskałem elementy i problem na razie przestał występować. Nie wiem na jak długo - na razie gaz się nie wydostaje pod zamkiem, ale zobaczymy po wystrzeleniu kilku magazynków.
  15. Czyli pewnie najlepiej odesłać replikę do krakmanów?
×
×
  • Create New...