Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G36C (JG G608)- problem.


Recommended Posts

Witam. Moja replika po dość krótkim czasie strzelania czy to semi czy auto poprostu przestaje działać. Słychać jedynie ciche stukanie silnika. Zauważyłem że kiedy silnik przestaje działać bateria i styki od bezpiecznika zaczynają się nagrzewać. Sytuacja ma miejsce zarówno kiedy używam baterii stockowej jak i Li-Po. Wiecie może jak rozwiązać ten problem?

Edited by black88
Link to post
Share on other sites

Skoro replika ma problem z działaniem, jak sam twierdzisz słychać stukanie silnika to gwarancja to obejmuje. Ślij do sklepu w którym kupiłeś, niech ci naprawią.

Przy moim G36C było podobnie- replika nie chciała strzelać, dopiero jak ją obróciłem do góry nogami wszystko działało jak trzeba. A że było grubo po gwarancji to ją rozkręciłem... Okazało się, że silnik latał zupełnie "luzem", bo ta część trzymająca go przy GB po prostu pękła na pół.

Link to post
Share on other sites

A mi to wygląda (dokładniej rzecz biorąc - brzmi) na zwykłą rozładowaną baterię... Ewentualnie złe podkładkowanie - jest za ciasno i mniej czasu potrzeba, żeby silnik nie miał siły naciągnąć.

Podkładkowanie plus kabelki niskooporowe z dobrą wtyczką i powinno banglać.

 

Ps. Oczywiście jest też opcja padniętej baterii, ale skoro piszesz o lipo, to zakładam, że wiesz, jak się z tym obchodzić. Więc tylko tak pro forma: co to za baterie, czym ładowałeś, jak rozładowywałeś itd?

Edited by Akkenoth
Link to post
Share on other sites

Wywal tą cześć kabli z bezpiecznikiem.

I napisz co wtedy.

Zrobiłem jak napisałeś. Ta część okablowania jest sprawna. Nie wiem czy dobrze postąpiłem ale w korpusie było jeszcze jedno złącze do, którego podłączyłem baterie- efekt ten sam. Podczas składania repliki zauważyłem że na styku kabla i kostki stykowej ( tak to się chyba nazywa ) przeskakuje iskra wiec może to jest miejsce gdzie występuje zwarcie? Z braku klucza imbusowego nie mogłem rozkręcić całej repliki wiec problem może siedzieć gdzieś głębiej.

Edited by black88
Link to post
Share on other sites

A nie ruszałeś śruby dociskowej silnika? jeśli tak to lekko ją odkręć bo za mocno dociska.

Najlepiej by było gdybyś wyją gb i zobaczył cz wszystko jest tak jak być powinno.

przyczyn może być wiele..

-tłok się zablokował, zębatki..

-przepięcie

-przejarany silnik który po prostu nie ma siły lub zbyt mocno dokręcony

 

Jeśli umiesz wyjmij gb (wraz z chwytem) podłącz batke bezpośrednio do gb zobacz czy działa poza body, jak nie wyjmij gb z chwytu i obejrzyj czy nie ma jakichś przetartych kabli, obejrzyj gb czy nigdzie nie pękł, czy zębatki siedzą równo w łożyskach, koszyk silnika, sam silnik możesz odkręcić i zbadać.

Dopóki nie otworzysz samego gb te wszystkie czynności możesz wykonać bez straty gwarancji.

A jeśli nie czujesz się na siłach daj poczcie 18zł i wyślij na gware:)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...