black88 Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 (edited) Witam. Moja replika po dość krótkim czasie strzelania czy to semi czy auto poprostu przestaje działać. Słychać jedynie ciche stukanie silnika. Zauważyłem że kiedy silnik przestaje działać bateria i styki od bezpiecznika zaczynają się nagrzewać. Sytuacja ma miejsce zarówno kiedy używam baterii stockowej jak i Li-Po. Wiecie może jak rozwiązać ten problem? Edited February 16, 2012 by black88 Quote Link to post Share on other sites
Andzia Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 Gearbox rozkręcany kiedykolwiek? Quote Link to post Share on other sites
black88 Posted February 17, 2012 Author Report Share Posted February 17, 2012 Gearbox rozkręcany kiedykolwiek? Nie. Replike kupiłem jakies 4 miesiące temu i nie chciałem ingerowac w mechanizm zeby nie stracić gwarancji. A problem jaki mam z repika raczej gwarancjia nie obejmuje :/ Quote Link to post Share on other sites
bzyk36 Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 Skoro replika ma problem z działaniem, jak sam twierdzisz słychać stukanie silnika to gwarancja to obejmuje. Ślij do sklepu w którym kupiłeś, niech ci naprawią. Przy moim G36C było podobnie- replika nie chciała strzelać, dopiero jak ją obróciłem do góry nogami wszystko działało jak trzeba. A że było grubo po gwarancji to ją rozkręciłem... Okazało się, że silnik latał zupełnie "luzem", bo ta część trzymająca go przy GB po prostu pękła na pół. Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 (edited) A mi to wygląda (dokładniej rzecz biorąc - brzmi) na zwykłą rozładowaną baterię... Ewentualnie złe podkładkowanie - jest za ciasno i mniej czasu potrzeba, żeby silnik nie miał siły naciągnąć. Podkładkowanie plus kabelki niskooporowe z dobrą wtyczką i powinno banglać. Ps. Oczywiście jest też opcja padniętej baterii, ale skoro piszesz o lipo, to zakładam, że wiesz, jak się z tym obchodzić. Więc tylko tak pro forma: co to za baterie, czym ładowałeś, jak rozładowywałeś itd? Edited February 17, 2012 by Akkenoth Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 To może byc wina batki , a znając życie pewnie stockowa ... Quote Link to post Share on other sites
black88 Posted February 17, 2012 Author Report Share Posted February 17, 2012 To może byc wina batki , a znając życie pewnie stockowa ... Replika była sprawdzana zarówno na baterii stockowej jak i Li=Po. Zastanawiają mnie tylko nagrzewające się styki. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 Zwarcie gdzieś występuje. Quote Link to post Share on other sites
black88 Posted February 18, 2012 Author Report Share Posted February 18, 2012 Zwarcie gdzieś występuje. W takim razie jak je zlokalizować? Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Wywal tą cześć kabli z bezpiecznikiem. I napisz co wtedy. Quote Link to post Share on other sites
black88 Posted February 18, 2012 Author Report Share Posted February 18, 2012 (edited) Wywal tą cześć kabli z bezpiecznikiem. I napisz co wtedy. Zrobiłem jak napisałeś. Ta część okablowania jest sprawna. Nie wiem czy dobrze postąpiłem ale w korpusie było jeszcze jedno złącze do, którego podłączyłem baterie- efekt ten sam. Podczas składania repliki zauważyłem że na styku kabla i kostki stykowej ( tak to się chyba nazywa ) przeskakuje iskra wiec może to jest miejsce gdzie występuje zwarcie? Z braku klucza imbusowego nie mogłem rozkręcić całej repliki wiec problem może siedzieć gdzieś głębiej. Edited February 18, 2012 by black88 Quote Link to post Share on other sites
Simur Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 A nie ruszałeś śruby dociskowej silnika? jeśli tak to lekko ją odkręć bo za mocno dociska. Najlepiej by było gdybyś wyją gb i zobaczył cz wszystko jest tak jak być powinno. przyczyn może być wiele.. -tłok się zablokował, zębatki.. -przepięcie -przejarany silnik który po prostu nie ma siły lub zbyt mocno dokręcony Jeśli umiesz wyjmij gb (wraz z chwytem) podłącz batke bezpośrednio do gb zobacz czy działa poza body, jak nie wyjmij gb z chwytu i obejrzyj czy nie ma jakichś przetartych kabli, obejrzyj gb czy nigdzie nie pękł, czy zębatki siedzą równo w łożyskach, koszyk silnika, sam silnik możesz odkręcić i zbadać. Dopóki nie otworzysz samego gb te wszystkie czynności możesz wykonać bez straty gwarancji. A jeśli nie czujesz się na siłach daj poczcie 18zł i wyślij na gware:) Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Możliwe że styki się już kończą. Quote Link to post Share on other sites
black88 Posted February 21, 2012 Author Report Share Posted February 21, 2012 Możliwe że styki się już kończą. Po 4 miesiącach używania? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Przy jakiej baterii lipo.? Quote Link to post Share on other sites
black88 Posted February 21, 2012 Author Report Share Posted February 21, 2012 Przy jakiej baterii lipo.? Li-po kupilem ponieważ wszystko wskazywalo na to że bateria stockowa siadła. Replika była jedynie na 5 strzelankach i to jeszcze ze stokową batką. Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 A jakie napięcie ? Quote Link to post Share on other sites
black88 Posted February 21, 2012 Author Report Share Posted February 21, 2012 A jakie napięcie ? Stock 8.4,V Li-po 7.4V. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Jakby było zwarcie to by wszystko się zaczęło fajczyć. Nie zrobiłeś nigdy chyba zwarcia w AEG. Stawiam na popalone styki i większą rezystencje. Quote Link to post Share on other sites
black88 Posted February 22, 2012 Author Report Share Posted February 22, 2012 Podjąłem się sam naprawy ale troche sie przeliczyłem ze swoimi zdolnościami. Oddaje replike do serwisu :P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.