Kohan warrior Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Witam. Zakupiłem silnik m120 od G&P i mam następujący problem. A więc, podczas gdy próbuje strzelić silnik nie ma mocy. Strzela, lecz jego rof jest bardzo mały! W porównaniu ze stockowym to muł... Nie wiem sam co jest nie tak... Może to ze na stockowym silniku występuje zębatka typu D? A na G&P typ 0? Pozdro Link to post Share on other sites
seger Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Gdyby zebatka sie ślizgała to mogłby tak być. Sprawdź stan komutatora. Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted February 22, 2012 Author Report Share Posted February 22, 2012 Za bardzo nie wiem jak się za to zabrać ;p Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted March 3, 2012 Report Share Posted March 3, 2012 U mnie w galaxiaku ten silnik zasuwa aż miło, i jest dużo szybszy od stocka. Kupiłeś używany, czy nowy? Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted March 3, 2012 Author Report Share Posted March 3, 2012 Używkę niestety.... Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted March 3, 2012 Report Share Posted March 3, 2012 Umiesz otworzyć silnik? Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted March 6, 2012 Author Report Share Posted March 6, 2012 No jasne ze umiem... Otworzyłem, wyczyściłem [był dość zabrudzony czarnym osadem]. Lecz gdy go złożyłem do kupy, wszystko ładnie, ale gdy podłączyłem do baterii to się przeraziłem :icon_confused: Silnik nie miał sił się obrócić, a !!bateria!! oraz okablowanie się grzało.. :bialaflaga: Pozdrawiam Link to post Share on other sites
hellmans Posted April 27, 2012 Report Share Posted April 27, 2012 Teraz pytanie podstawowe. W plastikowej pokrywie jest łożysko, nie zepsułeś go przy wyjmowaniu? Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted April 27, 2012 Author Report Share Posted April 27, 2012 Niet. Temat można zamknąć bo zakupiony został inny silnik. Link to post Share on other sites
Recommended Posts