Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

tuning hi-speed gbv2 - dobór silnika


Recommended Posts

witam.

obecna konfiguracja to :

 

- replika coś ala m4a1 ( body plastik )

- gb v2 systema - wzmacniany - czarny 7mm

- lozyska 7mm kulki systemy

- prowadnica lozyskowana - systema

- zestaw BU guardera

- dysza CA bodajże ( bo szczelniejsza )

- spring m120 guarder

- tlok shs niebieski - 15 zebów

- zebatki shs 13:1

- silnik element Ultra torque up

- bateria lipo 11.1 25/50c turnigy

- mosfet hand made

 

1.pytanie takie czy taki silnik zostawic czy ew. dokupic jakis inny ( ale jaki ? )

2.mam w domu shs 14zebny , lepiej 14 czy 15 wsadzic ?

3.czy shortstroking mozna zrobic tylko na tloku czy na zebatce tez ?

 

dzieki z góry

Link to post
Share on other sites

ok, wstawiam 14 zębny - ale z zebatkami chyba nic nie bede musial robic no nie ?

 

ogolnie musialem niezle napocic sie z szkieletem systemy bo zebatka srodkowa haczyla o wzmocnienie w srodku szkieletu i niezly kawalem musialem pilowac , ale zeby tlok gdzies haczyl jakos niezauwazylem... hmmm

Link to post
Share on other sites

 

3.czy shortstroking mozna zrobic tylko na tloku czy na zebatce tez ?

 

 

Usuwasz tylko zęby z tłokowej, bo po co na tłoku skoro jest z pełną metalową szczęką. tylko pamiętaj że zęby trzeba usuwać zaczynając od pierwszego który ma kontakt z tłokiem, żeby dysza zdążyła wrócić.

 

Albo inwestuj w DSG i ciesz się rofem rzędu 50 bb/s:)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...