Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Głowica tłoka BU Guarder


Recommended Posts

Witam.

 

W serwisie jestem na ogół średnio zielony, a nie chce nie potrzebnych kosztów więc pytam.

Po rozebraniu Gb głowica tłoka wygląda w ten sposób.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/28/p3040132.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/546/p3040133.jpg

 

Borek od Guardera ścięty jak nożem. Nigdy takiej sytuacji nie miałem i zastanawiam się czy głowica nadaje się jedynie do kosza czy można jeszcze z tym coś zdziałać. Szczelności oczywiście nie ma żadnej więc domyślam się że wszystko ucieka tą dziurą.

 

Druga sprawa to silnik do AUGa JG. Nowy bodajże Element ma troszkę dłuższy "trzpień" (nie wiem jak to nazwać ale na tym siedzi zębatka) od stokowego. Mimo regulacji w GB na maxa do tyłu i tak jest za długi. Czy jest możliwość rozebrania go i wymiany samego trzpienia na ten stary bez większej filozofii? Nigdy nie rozbierałem silników mniejszych niż 3kW więc nie wiem jak to wygląda w praktyce.

Edited by sienmaniek
Link to post
Share on other sites

Wie ktoś może co jest z tymi głowicami ??? Mojemu znajomemu ostatnio też tak padła po dosyć znikomym przebiegu....

 

Ktoś na forum już ostatnio też się tym chwalił.. ;/

 

Jeśli mogę wiedzieć ile masz tego BU i gdzie kupiłeś ??

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

Ogólnie emka koleszki i borka montował serwis w Białymstoku (nie wiem skąd biorą części ale generalnie zestaw guardera) ale z tego co kojarzę to maksymalnie rok temu wstawiany, a chodził do tej pory na sprężynie 120 guardera. Sam nie mam pojęcia o co chodzi z tą głowicą. Jakaś kiepska partia się trafiła czy co. Teraz mam dylemat czy kupować znów taką samą za 100zł czy coś innego. Tyle, że niczego jak na razie nie mogę znaleźć oprócz guardera bodajże na taiwanie.

Link to post
Share on other sites

Bamper chyba o mnie mowa wiec moja kupiona w ASG SHOP jakieś 6-7 miesięcy temu i z przebiegiem ~~ 16 tys BBs. Co prawda to juz 3 która uległa awarii ale 1 która padła w ten sposób. Wcześniejsze kupowane były na taiwanie. Obecnie siedzi 4 przebieg w granicach 2 kg również zakupiona ASG SHOP

Link to post
Share on other sites

Bamper chyba o mnie mowa wiec moja kupiona w ASG SHOP jakieś 6-7 miesięcy temu i z przebiegiem ~~ 16 tys BBs. Co prawda to juz 3 która uległa awarii ale 1 która padła w ten sposób. Wcześniejsze kupowane były na taiwanie. Obecnie siedzi 4 przebieg w granicach 2 kg również zakupiona ASG SHOP

 

A możliwe :D

 

No ja mówie o kupinej w Gunfire...

 

 

A z ciekawości to nie katowaliście ich przypadkiem na mrozie, może seria mniej odporna na zimno i twardnieje do tego stopnia że pęka.

 

Tak jest. Padła w dosyć ujemnej temp. Ale tylko na SP130 ;/ A inne repliki chodził w tym samym czasie i nie padły :P

No nic zdarza się. Ale za tą kase to troche lipa!

 

Dzięki za szybkie rozwiązanie i odp.... Ja już "wszystko" w temacie rozumiem.

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

moze jeszcze pociagne temat, czy nie wydaje wam sie ze na pierwszym zdjeciu to jakby fabryczne te wglebienie ?

i czasem glowica guardera niema czerwonego zderzaka ? ( tutaj moge sie mylic )

 

ogolnie tez koledze poszedl zderzak ale nie tak

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...