Laster Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 (edited) Siema , Pytanie stawiam do bardziej zaawansowanych graczy , czy Replika mp5 Cm.041 Nadaje się do Lasów , niestety na mój wzrost tylko taka replika będzie dla mnie odpowiednia , ( 1,65m) Mój budżet wynosi około 900 zł. tak mniej więcej zasięg 60 m by starczył , też by się nie posypała , nie znam się za bardzo na tuningu więc zwracam się do was o prośbę , Up wiem wiem że jest opcja szukaj ale o tym czy replika nadaje się do lasu nie znalazłem żadnych informacji . Mniej więcej proszę o jakieś sensowne odpowiedzi , Ps : jeśli to nie ten dział to przepraszam . Z góry dzięki ;) Edited March 4, 2012 by Laster Link to post Share on other sites
syriusz192 Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 Tak naprawdę (pomijając snajperki) nie ma czegoś takiego jak replika do lasu czy do cqb. Nikt ci nie zabrania biegać po lesie ze sprężynową klamką, albo po budynku z m14 (z dostosowaną prędkością wylotową oczywiście). A mały zasięg możesz uzupełnić sposobem rozgrywki. (zawsze można stuningować). Jaki zasięg ma ta mp5? Nie wiem, ale to ,to akurat na forum raczej znajdziesz. Link to post Share on other sites
Laster Posted March 4, 2012 Author Report Share Posted March 4, 2012 (edited) Nie chodzi o to że jaki ma zasięg , bo chce ją właśnie stuningować na taki mniej więcej 60 m , Zadałem to pytanie ponieważ jak pytam osoby o mp5 do lasu to mnie wyśmiewają i uważają że jest to broń tylko DO LASU Edited March 6, 2012 by arend Link to post Share on other sites