Guest Rengi Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 (edited) Cześć. Chciałbym zwiekszyć RoFa w mojej replice, stockowo jest zamontowany silnik PJ co przy konfiguracji zęby 13:1(SHS) , sprężyna 130, LiPo 11,1 20C 2200mah daje 18-19k/s.Jako ,że w obecnych czasach 460fps w karabinie wsparcia to ewidentnie za mało (mam na myśli szturmowców z 500fps),chciałbym włożyć sprężyne 150 nie pogarszając RoFa.Jaki silnik byście polecili? Edited March 5, 2012 by Rengi Quote Link to post Share on other sites
Kulisz Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 A może zamiast iść w wyścig na FPS, to polepszyć skupienie i zasięg repliki? Wtedy taki szturmowiec z 500FPS ale słabym zasięgiem będzie walił do Ciebie 50 kulek i Cię nie ubije, a Ty strzelisz 3 serie po 3 kulki i go prawdopodobnie trafisz. Co do ROFA, możesz spróbować załadować jakiś silnik o większym momencie(np. SHS, Hornbill) i będzie trochę lepiej od stocka. Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Troszkę mnie przeraża , że kiedyś 450 fps w super 9 to było dużo za dużo a teraz 460 przy dobrym rofie to mało ;/ Silnik Elementa ITU , precrurka i dobra komora HU + gumka . Najlepiej napisz jaką replikę chcesz upgradować :] Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 M150 do zębów 13:1 O_o ?? Mi się wydaje, że troche za bardzo będzie ten silnik obciążony i się będzie grzał... ale głowy nie dam. Więc jak ktoś wie lepiej i testował proszę o poprawienie ;) Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted February 24, 2015 Report Share Posted February 24, 2015 Odświeżę. Mam dość istotne pytanie - czy silniki neodymowe z niebieskimi dupkami CYMY, A&K/PJ i JG czymkolwiek się od siebie różnią, czy to może jedno i to samo z różnymi naklejkami? Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 Zrobiłem sobie kiedyś porównanie, właśnie niebieskodupny P&J i JG (aka Golden Eagle). P&J był nieco wolniejszy i silniki różniły się nieco od siebie. Zawsze stawiałem JG o oczko wyżej niż P&J. Test był robiony jakieś 2 lata temu, więc od tamtego czasu coś mogło się zmienić... Także obecnie może to być mało miarodajne ;) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 16, 2015 Report Share Posted September 16, 2015 W chwili obecnej miałem już porównanie między A&K i JG. Silniki zdecydowanie mają różne magnesy - A&K można przekręcić dość lekko (choć i tak ciężej, niż zwykłe silniki), natomiast JG w tej kwestii bliżej do potworów w stylu Elementa. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 Według mnie i tego co ja dotykam na serwisie, są to te same silniki, czy to PJ, Cyma, A&K, Krytac, Golden Eagle, Power coś tam. Różnice wynikają chyba z serii produkcyjnej i to jakie podzespoły im się trafią do złożenia takiego silnika. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 Hmm, bardzo możliwe. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.