Mike007 Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 kupiłem ostatni pdw od boyi i mam problemy już na starcie. spust blokuje się na trybie semi, na auto jest auto jak byc powinno, a na singlu spust jest zablokowany jak by byl na safe, tylko czasami zatrybi ale stzreli tylko raz i znowu kamien. drugi problem- duzo cieższy, karabin nie stzrela, gb pracuje na auto i wszystko chodzi, magazynek tez podaje kulki, ale jak włożyłem maga i zacząłem stzrelac to poleciały ze dwie kulki a później nic, tak jakby zabrakło kulke. maga sprawdziłem i podaje elegancko i kulki tez jeszcze były. nie wiem co jest grane, moglby ktos pomoc? Quote Link to post Share on other sites
Ramzi Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Kolego, pisz wolniej, sporo czasu minęło zanim rozkminiłem o co chodzi. Karabinek jest nowy, czy używany? Czy gearbox był rozkręcany? Quote Link to post Share on other sites
Hatch Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Jeśli wymieniany był gearbox, to najprawdopodobniej problem tkwi w płytce selektora. Przy pasowaniu gb do body mogła zmienić położenie. Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted March 22, 2012 Author Report Share Posted March 22, 2012 gb jest stockowy wszystko jest stockowe oprócz gumki i komory hu, one są od ca i mysle ze to wina tych wlasnei czesci, bo na stockowych podobno bylo git uzywany ale pare magó tylk owystrzelone Quote Link to post Share on other sites
Ramzi Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Na odległość będzie ciężko coś zaradzić. Czy dysza cofa sie jak strzelasz? Czy hop-up ustawiony jest na "zero" - może tez byc za duży dystanser, który blokuje kulki w komorze. Spróbuj wyjąć gearbox i włożyc go jeszcze raz ( bez rozkręcania ) czasem cos nie bangla/źle sie ułoży i nie pasi. Quote Link to post Share on other sites
Hatch Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Ale to nie wyjaśnia blokady spustu w trybie semi. Quote Link to post Share on other sites
Ramzi Posted March 23, 2012 Report Share Posted March 23, 2012 Ale to nie wyjaśnia blokady spustu w trybie semi. Płytka selektora źle się ułoży w stosunku do krzywki selektora ognia - żadko, ale.... Czy selektor ognia ciężko się przełącza? A skoro gearbox jest nie ruszany, to przyczyna może być w gumce/komorze, lub w niepoprawnym złożeniu. Można gdybać. Mike, spróbuj włożyć inna komorę ( pożycz ) i zobacz czy coś sie zmieni, i prośbunia wyjmij i włóź gearbox jeszcze raz. Wkłada się gearbox w body z selektorem ognia ustawionym na semi. Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted March 23, 2012 Author Report Share Posted March 23, 2012 sproboje, jak wyjalem boxa to tą dzwigienke lekko pdopiłowałem plastikowa od blokady spustu, przez moment działąło, ale do pierwszego strzału, tak jakby byla sprężyna wyrobiona w tej dzwigni i sie nie rozprężało do konca. a moze byc to wina przerywacza? bo ta sprezynka od przerywaczai plytki selektora tez jest jakos dziwnie wyrobiona? ona nie powinna czasami być na maxa rozciagnieta albo na minimum aby prawidłowo działał gb? i całą płytka selektora tez zdeka ciezko chodzi, tak jakby tarła o gb, bo tez jest metalowa. dodam jeszcze ze na semi jak przycisne pare razy tak mocniej spust to nagle sie odblokowywuje tak na jeden raz Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted March 23, 2012 Report Share Posted March 23, 2012 A sprężynka od blokady spustu nię pękła.? Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted March 23, 2012 Author Report Share Posted March 23, 2012 raczej nei bo powraca, tylk oz niewielkim oporem, jak nie bd miałco robić to boxa rozkręce na weekendzie. tylko jakby ktos mogl m idoradzic, czy ta sprezynka łacząca przerywaczi plytke selektora powinna byc napieta na maxa czy moze jakos na minimum Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 yea, wczoraj rozwiązałem problem z tym semi - a mianowicie chodziło o to żeby tą sprężynkę stykającą siez przerywaczem i płytką selektora trochę tozciągnąć, a nawet wiecej niz trochę, bo była już trochę zbita, teraz wszystko smiga tak jak powinno, spust już sie nie blokuje co do drugiego problemu to prawdopodobnie jest to wina komory hu, ponieważ nie jest stockowa od boyi tylko od ca, stockowa juz do mnie jedzie, we wtorek myślę że załoze i wtedy sie zobaczy co i jak, wg mnie ta od ca ma za krótka szyjkę która wchodzi w giazdo maga i po prostu nie odblokowywuje do końca bolca blokującego kulki w magu i tyle ;p Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted March 29, 2012 Author Report Share Posted March 29, 2012 kurde, problemy nie ustały, ciagle jest to samo Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted April 2, 2012 Author Report Share Posted April 2, 2012 nie ma nikt zadnego pomyslu? moze to dysza? Quote Link to post Share on other sites
Ramzi Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 Skoro problemy nie zniknęły, to : Na odległość będzie cieżko cos zdiagnozować. Co do semi, to kup nową sprężynkę płytki selektora. po rozciągnięciu mogła się spowrotrm ubić i problem powrócił. Co do drugiego problemu, to spróbuj wyjąć dystanser z komory hop-up, może być źle założona gumka. Jakiej firmy masz tą gumkę? Jest prawdopodobieństwo, że dysza jest za długa - choć nie powinna. I masa innych rzeczy których na odległość nie da się sprawdzić A najlepiej znajdź jakiegoś magika od giwerek w swoim otoczeniu i niech spojży fachowym okiem. Pozdrawiam Ramzi Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.