Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Mike007

Użytkownik
  • Content Count

    200
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

3,511 profile views
  1. Hmmm no wygląda właśnie jak goretex, krój nawet jak ten używany w wojsku. Ale chodzi mi bardziej i sam kamuflaż i jego kolorystykę. Wzór jak MC ale kolorystyka iście wuzetowska. Ma to jakąś nazwę?
  2. Od 14 minuty http://teleexpress.tvp.pl/28619723/03022017-1700 Spójrzcie na ubiór tego strażnika. Co to za kurtka i camo?
  3. Temat ciekawy, choć już nieco wygasł. W takim razie odświeżamy :icon_smile: Moje przygody z krawiectwem zaczęły się dosyć niedawno, dopiero raczkuję w tej dziedzinie. Szyję na starym sprawdzonym Łuczniku KL-82 z silnikiem TUR2, igły Schmetz. Pierwszy twór spod mojej ręki to dedykowany pokrowiec na Beryla wz.96. Użytkuję go od 2013 roku, na razie bez problemów. Kolejny twór to tegorocznej produkcji chest rig z kompletem ładownic (oprócz tych na magi - te produkcji Mildera), tzn. małe cargo + worek zrzutowy. Ostatnie projekt to mata PALS szyta na zamówienie. Ma zdobić wewnętrzną stronę drzwicze
  4. Czy język spustowy od replik serii M4 będzie pasował do tej repliki? Sprawdzał ktoś?
  5. Panowie, sory za odkop, ale myślę że to ważna kwestia. Mógłby ktoś zapodać zdjęci i opis swoich oryginalnych ESS ICE na forum? Albo nawet zrobić porównanie. Tak jak ma to miejsce z crossami. Przydałoby się to dla potomnych jak odróżnić kopie od oryginałów.
  6. Ma ktoś doświadczenie z ładowaniem pod dekiel w AK i do rury gazowej akumulatorów typu 2x listek np. to http://allegro.pl/lipo-turnigy-15-25c-1200mah-7-4v-2-dzielna-i6539365455.html Wejdzie to do końca rury gazowej w popularnych konstrukcjach serii cymy 04x i boyi rk-0x ? mowa tu o jednym listku, drugi poszedłby wzdłuż pokrywy, aż do końca gb / zatrzasku pokrywy. Z góry dzieki za pomoc
  7. Sory za odkop, ale nie ma sensu zakładać nowego tematu, a nic podobnego nie znalazłem. Pytanie do wszystkich krawców - mianowicie, szyję (mam zamiar) worek zrzutowy w wuzecie na wzór tych ACMowskich, z twardą, sprężystą otoką. wydaje mi się to jedynym dobrym rozwiązaniem. Macie jakieś pomysły z czego wykonać taką otokę? W ACMach jest to chyba jakiś gruby pasek plastiku lub innego tworzywa, na tyle elastyczny żeby nie pękał i na tyle twardy żeby zachowywał swój pierwotny kształt przy różnym naciągnięciu gumy ściągacza. Za wszelkie porady będę wdzięczny. Pozdr!
  8. karol_alasz, mam podobny problem, tylko że z tą blaszką która blokuje ten przesuwny zaczep od łoża/zamka. Dorabiał to ktoś na własną rękę? Ta blaszka od bezpiecznika będzie raczej trudna do dorobienia, bo nie dosyć że ma fikuśny kształt i ten garb na środku, to jeszcze jest sprężysta :/
  9. Fedajkin, też się nad tym głęboko zastanawiam, z resztą pisałem o tym w powyższym poście. Na chłopski rozum, odrobinę dłuższa lufa lub odrobinę mniejsza obj. cylindra nie powinny zrobić nic złego. Po prostu powietrze się całkowicie rozpręża, przestaje pchać kulkę, dopycha ją do ok 3/4 długości lufy a dalej kulka już sobie leci przez lufę aż do wylotu. Niby na tak małym odcinku straty wynikające z oporu bezwładnego toczenia powinny być małe, skupienie tym bardziej nie powinno się pogorszyć bo kulka dłużej leci w ciasnej i dopasowanej lufie. Jak jest na prawdę, trzeba by sprawdzić na chrono i na
  10. Właśnie chodzi o to, że już ją mam. No cóż, trzeba będzie sprawdzić po złożeniu na chrono, czy aby przez ten odcinek gdy już tylko trze o lufę nie wytraca zbytnio fps. Jak będzie ok, to ok, to że trochę dłużej poleci sb w lufie chyba źle na nią nie wpłynie, jedyne co to może ten leki spadek fps poprzez tarcie
  11. Czyli jak do CM.040 z cylindrem typ 0 (chromowany - nowsza generacja) wsadzę lufę guardera 550mm 6,02 to będzie OK?
  12. Uff, udało się, przeczytałem cały wątek, zajęło mi to prawie dwa wykłady na uczelni :icon_smile: Ale nie o tym. Oczywiście po przeczytaniu tego wątku zrodziło się we mnie jeszcze więcej pytań, aniżeli przedtem. Reasumując chciałbym wysunąć z tego wątku kilka jasnych i pewnych wniosków (tak wiem, za dużo wymagam). Czyli po kolei: 1) W tym całym doborze cylindra do lufy chodzi o to ażeby kulka była pchana do końca lufy, nie dalej, nie krócej? Na stronie 19 Rogaś pisze "Najlepiej jest mięć tyle powietrza aby napędzić maksymalnie kulkę ale tak aby jak najmniej powietrza wydobyło się za kulką."
  13. Rok rokiem, ale jaki przebieg udało Ci się zrobić w ciągu roku? Z APS niestety tak jest, nie wiadomo na co trafisz, ale póki nie spróbuję to się nie przekonam :)
  14. Sory za odkop, ale temat wydaje mi się ciągle ważny i na czasie. Jak widać, da się samemu przerobić gb v3 na system szybkiej wymiany sprężyny, ale czy są na polskim rynku dostępne osobne szkielety v3 z tym patentem? Planuję coś takiego założyć w swoim AK, a z przerobieniem szkieletu tak żeby pasował do AK będzie problem... Druga sprawa, że zamiast kupować osobny szkielet można by było go wymontować z jakiejś repliki. Z tego co wiem, gb v3 z tym patentem występuje w AUGach od APS/GFC i gietach Boyi? Są jeszcze jakieś repliki gdzie to się stosuje?
  15. Mam zamiar przełożyć gb z AUG'a do swojej podstawowej repliki czyli cm.040. Przemawia za tym tylko jeden jedyny fakt - system szybkowymiennej sprężyny, dla mnie to bardzo istotne i niesamowicie wygodne przy serwisowaniu gb. Docelowo planuję pozostać przy tej samej prędkości wylotowej ~450fps (czyli spring 130 SHS lub 120 Guarder, oczywiście przy wzorowej szczelności). I tu pojawia się jedyna wątpliwość - czy APS'sowy szkielet gb to wytrzyma? Co o tym sądzicie? Montował ktoś w swoim AUG mocniejsze sprężyny? Dawał ten szkielet radę i nie pękał po 5000 kulkach?
×
×
  • Create New...