BarTek93 Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 Witam jestem tu nowy i dopiero zaczynam przygodę z ASG więc proszę o wyrozumiałość gdybym zadał jakieś banalne dla was pytanie :) Co do mojego problemu zakupilem replikę M4 S-Sytem firmy GFC plus Kolimator typu ET 551 - BLACK i kilka inych dupsów by zapełnić szyny ris. Wczoraj postanowilem poczwiczyć strzelanię a dokladniej celność wystrzelilem 4 pełne magazynki czyli około 1200 kulek, ostatnią serię przerwał dźwięk silniczka (chyba silniczka) brzmi to jak by karabin chciał wystrzelic ale brak mu kopniecia chodzi sam silniczek po nacisnieciu spustu slychac tylko ten dźwięk który jest zawsze przed strzalem, normalnie trwa on może sekunde ale karabin odaje tez w tym czasie strzal a teraz ciagnie sie tylko ten dźwięk i brak strzału co może być tego powodem ? i czy da się to naprawić ? :( moje drugie pytanie ile można bezpiecznie podkrecić hop-up? Link do mojego modelu --> http://gunfire.pl/product-pol-1152192691-Replika-karabinku-GF4-S-System.html Z góry dziękuje za pomoc z powarzaniem Bartek Quote Link to post Share on other sites
gonzo528 Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 Jak na moje rozładowana bateria. Naładuj i sprawdź czy działa. Quote Link to post Share on other sites
BarTek93 Posted April 9, 2012 Author Report Share Posted April 9, 2012 Mam dwie baterue, ładowarka pokazuję że są naladowane w 100tu procentach i obojętnie którą podłącze taki sam efekt :( Quote Link to post Share on other sites
tribot Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 Może styki na silniku? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 Po mojemu to się tłok w tylnym położeniu zablokował. Podłącz mocniejszą batkę i strzel na singlu. Powinno pomóc (a przy okazji nic w bebechach nie powinno puścić). Quote Link to post Share on other sites
BarTek93 Posted April 9, 2012 Author Report Share Posted April 9, 2012 Niestety nie mam dojścia do mocniejszych aku.. ale jutro podskoczę z mką do Specschop'u zobacze co oni na to jak sprawa sie wyjaśni to opisze co było wrazie jak by ktoś miał kiedyś podobny problem. Quote Link to post Share on other sites
BarTek93 Posted April 10, 2012 Author Report Share Posted April 10, 2012 Witam na początek chciał bym wam podziękować za pomoc ;) Tak jak wcześniej wspominałem udałem się dziś z moją panią (M'ką) :D do SpecShop'u na miejscu po próbie od dania strzału panowie fachowcy stwierdzili cytuje '' Zębatki zmielone '' więc zostawiłem replikę na około dwa tygodnie w serwisie :( I tutaj pytanie do was na jaką cenę naprawy powinienem się przygotować ? wiem że trudno to określić ale czy będzie to cena np: pomiędzy 100/300 zł ? z góry dziękuje za odpowiedź Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted April 10, 2012 Report Share Posted April 10, 2012 Zależy czy dobrze trafili. Jeśli tak powinni Ci dać wybór, czy nowe wszystkie zębatki czy tylko jedna (ta uszkodzona). Zobacz ile mniej więcej kosztują zębatki na specshopie i wtedy będziesz wiedział. Dolicz do tego jeszcze serwis. Quote Link to post Share on other sites
Wojmir Posted April 11, 2012 Report Share Posted April 11, 2012 Jakby ci zębatki zmieliło to prawdopodobne miałbys "grzechotkę" i silnik bez problemu by ruszył. tłok zablokowany w tylnym położeniu- zdarza się. Czasami i mocniejsza batka nie pomoże.. wg. mnie warto by oddać na gwarancję- i podkładkowanie.. bo tak to wymienią ci zębatki prawie nowe na nowe i zaplacisz tylko niepotrzebnie. Serwisy "autoryzowane" lubia przycinać na kasę. zwłaszcza jak powiesz że się nie znasz :) Quote Link to post Share on other sites
BarTek93 Posted April 11, 2012 Author Report Share Posted April 11, 2012 (edited) Dzięki kolego ;) co do gwarancji, nie chcą przyjąć bo zgubiłem kartę gwarancyjną mam sam dowód zakupu na którym jest data zakupu co potwierdza że broń jest jeszcze na gwarancij ale mimo to nie chcieli przyjąć :( więc póki co muszę polegać na serwisantach. Myślę że poprawnie ocenili problem bo to samo stwierdziło dwóch klientów którzy właśnie byli przy próbie strzału Edited April 11, 2012 by BarTek93 Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Co do gwarancji kłóć się bo dowód zakupu starcza. Quote Link to post Share on other sites
Dzikip4cholek Posted September 1, 2014 Report Share Posted September 1, 2014 (edited) Witam mam pewien problem z dokładnie z tą samą repliką. Odzyskałem replike 2 dni temu z serwisu (po wymianie zębatek) więc poszedłem postrzelać i nagle po serii pół magazynka replika zgasła (bateria naładowana na full) więc moje pytanie co mogło sie stać z repliką? Edited September 1, 2014 by Dzikip4cholek Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted September 1, 2014 Report Share Posted September 1, 2014 Zgasła znaczy się nic się w ogóle nie dzieje czy może słychać jak silnik próbuje kręcić, ale nie może? Jeśli nic nie słychać to sprawdź bezpiecznik. Quote Link to post Share on other sites
Dzikip4cholek Posted September 1, 2014 Report Share Posted September 1, 2014 Totalnie zgasł silnik ani rusz spróbuje sprawdzić bezpieczniki Wygląda jakbym go przypalał zapalniczką z każdej strony Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted September 1, 2014 Report Share Posted September 1, 2014 Wywal to ścierwo. Bezpieczniki są tylko po to żeby robić problemy. Quote Link to post Share on other sites
UberSoldier Posted September 1, 2014 Report Share Posted September 1, 2014 Wstaw fotkę jak to wygląda. Quote Link to post Share on other sites
Tchemik Posted September 2, 2014 Report Share Posted September 2, 2014 (edited) Zajrzyj kolego tu: http://forum.wmasg.p...16-gfc-problem/ Tam jest info, co było z moim S-Systemem i kolego HK od GFC. To jest usterka fabryczna i tyle! Wszystkie GFC M-ko pochodne to mają... Edited September 2, 2014 by Tchemik Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted September 2, 2014 Report Share Posted September 2, 2014 Sprawdź czy ci kable z silnika nie spadły - odkręć dekiel w chwycie silnikowym. Jeśli bezpiecznik masz w takim stanie jak piszesz to możesz połączyć na krótko i jechać dalej. Jeśli oddasz znowu na "gwarancję" to lepiej żeby ten bezpiecznik był bo przywalą się do nieprawidłowego korzystania z repliki...choć nie przyjęcie na gwarancję bez karty gwarancyjnej a z paragonem to marne podejście do klienta. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.