aidido Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 Cześć! Mam taki problem i wgl. nie ogarniam o co chodzi. Ostatnio kupiłem sobie replikę Bi-3381M w domu pięknie strzelała jak ją sprawdzałem poszedłem na strzelanke puściłem 2-3 serie i amen, dźwięk jakby batka siadła spróbowałem z innej baterii to samo próbowałem wyregulować silnik w stosunku do zębatek ale było tak: -daje na sam dół -kręcę do góry- trze -kręcę do góry-trze -krece do góry-trze -krece do góry- zacina -krece do dół-zacina -krece do dół-trze -krece do góry(o może 2 stopnie)-zacina i wgl. nie ogarniam tego za słaba bateria czy zębatki się zastały czy co? pomóżcie proszę Quote Link to post Share on other sites
sorch62 Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 (edited) Sorry. Chciałem coś napisać ale stwierdziłem że lepiej jeśli ktoś z większym doświadczeniem się wypowie. :D Edited April 13, 2012 by sorch62 Quote Link to post Share on other sites
Matison Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 (edited) Wychodziłoby na to że albo masz zjechaną zębatkę silnika albo silnikową (zębatka nr1 w gearboxie). Też te zacięcie może powodować że coś pękło w środku, najbardziej bym stawiał na antireversal i wpadł gdzieś między zębatki. Co rozumiesz w sensie trze, zębatka silnika o zębatkę nr.1 czy w środku GB coś trze. Jak w środku to najpewniej tłok. Taka rada. Najlepiej odkręć stopkę chwytu, wyjmij silnik i sprawdź zębatkę silnika i zobaczyć pierwszą zębatkę i ustalić ich stan. Edited April 14, 2012 by Matison Quote Link to post Share on other sites
aidido Posted April 14, 2012 Author Report Share Posted April 14, 2012 Trze czyli jak na moje ucho zębatka o zębatkę raczej nic w środku a jak wyjąłem silnik to jego zębatka jest w b.dobrym stanie a co do drugiej zębatki to raczej też ale nie do końca widziałem bo mam słabe światło. A jeśli by coś w padło między zębatki to jak to usunąć samemu rozkręcać czy lepiej dać do fachowców? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Mogła paść inna zębatka i silnikowa trze właśnie o nią. Jeżeli posiadasz trochę wiedzy jak to złożyć bo rozebrać to nie problem to rób sam, jak nie oddaj do serwisu/serwisanta. Quote Link to post Share on other sites
aidido Posted April 14, 2012 Author Report Share Posted April 14, 2012 A ile mogłoby to m/w kosztować? samo otwarcie repliki o ogarnięcie i naprawa? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Różnie zależy od serwisanta. Quote Link to post Share on other sites
aidido Posted April 15, 2012 Author Report Share Posted April 15, 2012 A dałoby się to wziąć na gwarancje czy raczej nie? Quote Link to post Share on other sites
Matison Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Tutaj raczej wina niesprawności jest w Gearboxie który dopóki sam go nie otworzysz jest na gwarancji tam 6 czy 12 miesięcy zależy ile sobie sklep życzy. Więc jak to jest nowa replika i nie grzebałeś w GB masz normalnie gwarancję. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.