kubarojewski Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Witam wszystkich jestem nowy na forum i wog.. także w asg jestem początkujący i mam pytanie gdy strzelam z snajperki kulki mi znosi na prawo lecz dzisiaj zauważyłem ze lecą w lewo mam takie kulki: http://gunfire.pl/product-pol-1152190894-Kulki-GUNFIRE-0-28g-2000-sztuk.html Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Wiatr wykluczyłeś? Quote Link to post Share on other sites
mossad1234 Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Albo źle dobrana waga kulek do ilości FPS w replice . Najlepiej podaj model tego karabinu. Quote Link to post Share on other sites
Terkov Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 także w asg jestem początkujący gdy strzelam z snajperki Zakładam, że jest to "snajperka" a nie snajperka? Jeśli tak, to masz już odpowiedź. Jeśli zaś nie, to złe kulki: za lekkie i nie najlepszej marki. Quote Link to post Share on other sites
kubarojewski Posted April 16, 2012 Author Report Share Posted April 16, 2012 http://gunfire.pl/product-pol-1152189826-Replika-karabinu-snajperskiego-MP002B.html to jest link a a wiatr duży nie był Quote Link to post Share on other sites
zuczek Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Prawdopodobnie wina repliki. To co masz to raczej parodia karabinu snajperskiego. Quote Link to post Share on other sites
kubarojewski Posted April 16, 2012 Author Report Share Posted April 16, 2012 Prawdopodobnie wina repliki. To co masz to raczej parodia karabinu snajperskiego. tylko czytałem opinie i były dobre Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 A opinie czytałeś na stronie sklepu? Bo jak tak to zrobiłeś podstawowy błąd. Skąd masz pewność, że opinie nie zostały zamieszczone przez pracowników sklepu bądź przez ich znajomych? Quote Link to post Share on other sites