BLooD! Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Czy mógłby mi ktoś napisać krok po kroku jak wyjąc z AUG-a gearbox szukałem, ale nie znalazłem :? z góry dzięki. Quote Link to post Share on other sites
PieTrzaK Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Mam nadzieję że TO okaże się pomocne. ArniesAirsoft jak zwykle przychodzi z pomoca umieszczając pieknego manuala, prościej niz na obrazkach sie chyba nie da wytłumaczyć. Pozdrawiam, PieTrzaK Quote Link to post Share on other sites
BLooD! Posted April 5, 2005 Author Report Share Posted April 5, 2005 Dzieki za pomoc ale manuala juz znalazlem i jest bardzo niejasny, zwłaszcza te japonskie znaczki :roll: Quote Link to post Share on other sites
Pikace Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Jak manual techniczny z ilustracjami kazdego kroku jest dla ciebie niezbyt jasny, to lepiej nie bierz sie za rozbiorke... :? Quote Link to post Share on other sites
SmyK Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Na początku wyjmij magazynek zdejmij zamknięcie baterii odłącz baterię, odkręć płytkę przytrzymującą gearbox, a potem zgodnie z instrukcją zdecydowanym ruchem (ale z wyczuciem) uderz kolbą o np. stół i wymij poluzowany w ten sposób gearbox. Quote Link to post Share on other sites
BLooD! Posted April 5, 2005 Author Report Share Posted April 5, 2005 Dzieki SmyK twój sposób (to z uderzeniem) zadzialal :lol: Quote Link to post Share on other sites
squax Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 Mam takie 2 pytania co do rozkładania: 1) czy póżniej nie było problemów z włożeniem GB?? 2) i czy aby wymontować GB nie jest lepiej rozkręcić AUG-a (na dwie połówki)?? Poradzcie bo to mój pierwszy AEG i chce wstawić tuningowane części a nie chce tego spieprzyć i pożegnać sie z repliką. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 Witam. Steyra nie da się rozkręcić.... te śrubki są dla picu :cry: połowy są do siebie klejone. Tak więc pozostaje opcja wysuwania gearboxa do tyłu. Przy wkładaniu gearboxa nie ma problemu... wystarczy tak jak pisano zdecydowanie pchnąć gearbox do środka. Squax chcesz wstawić tuningowane części? Obudowa czy części w gearboxie? Jak w gearboxie to polecam pierwsze rozebranie z kimś kto się zna ;) bo tak to może ci parę części wystrzelić przy rozkładaniu gearboxa :lol: . Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
squax Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 chciałbym niedługo wymienić sprężynę 130-140PDI, uszczelnioną dyszę, wzmocniony tłok, cylinder, głowicę tłoka i prowadnicę aby wytrzymało w/w sprężynę, więc pogadam lepiej z kimś kto się na tym zna albo odeśle do MG.pl- tylko nie wiem ile będą za to chcieli :? ... Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 bo tak to może ci parę części wystrzelić przy rozkładaniu gearboxa :lol: . Pozdrawiam Nie wiem czemu na forum każdy pisze ze z geara może coś wystrzelić. Wystarczy że przytrzymasz śrubokrętem prowadnice sprężyny, to przy odrobinie szczęścia uda Ci się nawet nie ruszyć żadnej części, nie mówiąc już o tym żeby coś wyskoczyło. Dlatego powiadam, nie bójcie się aż tak bardzo przy rozkładaniu gb, to nie jest takie trudne jak się wydaje/ Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
squax Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 a czy pozniej jak wymienie czescie w gearboxie to nie bedzie zadnych problemow przy wkladaniu?? tzn. ze nie trafie w jakies naciecie i mi sie wszystko rozsypie (wejdzie gladko czy sprawia to problemy)??? Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 Chciałbyś wsadzić sprężynę 130-140 pdi, nie powinno być trudności przy wkładaniu jej do gb, ponieważ to nie są aż tak mocne sprężny. Musisz tylko pamiętać o śrubokręcie w prowadnicy, to bardzo ułatwia życie. Jak wszystko złożysz poprawnie, to nie będzie problemów. Najpierw polecam Ci spróbować rozłożyć i złożyc gearbox ze stockową sprężyną, sprawdzić czy po złożeniu działą i dopiero próbować z mocniejszymi sprężynami. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
squax Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 wiec z wkladaniem GB spowrotem do korpusu nie bedzie problemów?? tymbardziej z mechanizmem spustowym?? Quote Link to post Share on other sites
Ritter Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 Jeśli poza wyjęciem GB z AUGa nie będziesz grzebał przy mechanizmie spustowym - nie powinno być żadnych kłopotów. Wkładasz po prostu GB z powrotem na miejsce, montujesz "płytkę podtrzymującą". Będzie strzelał jak przed rozbiórką (pomijam co namieszasz w samym GB), żadnej wielkiej filozofii w tym nie ma. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.