Guest (ID:6452) Posted April 29, 2012 Report Share Posted April 29, 2012 No więc się ketjak myliłeś. Quote Link to post Share on other sites
KetjakPL Posted April 29, 2012 Author Report Share Posted April 29, 2012 Więc się myliłem . Myślę ( znowu ) o VSR'ce od TM'a . Sama kosztuje tysiak i jestem ciekawy ile do tego tuning ? PS. Czy w stocku do czegoś się nadaje , i czy jest w stocku lepsza niż Warrior 1 od Well'a ? Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted April 29, 2012 Report Share Posted April 29, 2012 (edited) Panie kupujesz VSR, potem tuning za ok. 1920zł, żeby to miało ręce i nogi - dla mnie najsensowniejsza opcja. MarekMac, trochę się czepne. :wink: Masz 50% racji, jeśli mowa o "ostrym" snajperstwie, a nie asg, to w czasie wojny w Wietnamie, II WŚ tak mniej więcej to wyglądało (wnioskując po różnych materiałach, programach, książkach, zdjęciach itd.) Teraz trochę się pozmieniało i np. w Iraku i Afghanistanie jednostki/pary snajperskie są o wiele bardziej "mobilne" i mają przeróżne zadania. (znów wnioskując!). Edited April 30, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
harry1994 Posted April 29, 2012 Report Share Posted April 29, 2012 VSR od TMa będzie najlepszą opcją ,po tuningu daje przewagę na polu walki . Od czasu do czasu w komisie pojawia się VSR TM którą miał mój kolega i jeżeli właściciel nic nie zepsuł to bardzo się opłaca ją kupić . Quote Link to post Share on other sites
KetjakPL Posted April 29, 2012 Author Report Share Posted April 29, 2012 Hejka ! Myśląc o VSR'ce postanowiłem sobie zrobić rozpiskę cen wszystkich części do tuningu . Szukałem na oficjalnym , ale nie znalazłem odpowiedzi . Czy ktoś może wie ile kosztowałby tuning VSR'ki do 600 fps'ów ? Quote Link to post Share on other sites
KetjakPL Posted April 29, 2012 Author Report Share Posted April 29, 2012 (edited) Hej , na komisie siedzi sobie oto TAKA oferta i jestem ciekaw czy nie ma nieprawdziwych , nierealnych informacji ? Czy się opłaca ? PS. sorka , że posty pod postem Edited April 29, 2012 by KetjakPL Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted April 29, 2012 Report Share Posted April 29, 2012 Rany, nie rozumiesz, że jak nie masz co najmniej talentu to m24 CA "be"? Ostatnio na capri wycenili tuning VSR na częściach PDI,LL itp. na ok. 1920zł. Wielu już próbowało zminimalizować koszta, ale z niepowodzeniem. Jak nie masz złotych rączek i talentu, to to jest jedyna sensowna opcja... I nie, nie unikniesz wydania ogromnej sumy, zrozum to wreszcie... Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 29, 2012 Report Share Posted April 29, 2012 Dolicz koszt poskładania bo już takich "sklepowych" tunningów się naoglądałem dość... Quote Link to post Share on other sites
KetjakPL Posted April 29, 2012 Author Report Share Posted April 29, 2012 Nie mówię* , że chcę jakoś super zaoszczędzić , ale po prostu szukam jakiejś okazji , bo może się zdarzyć :) . Rozumiem , że bez wydania pieniędzy się nie obejdzie ... Cóż , poszukam i pewnie kupię VSR'kę na zbiorowych (może jak dolar lekko stanieje ) :] *piszę ... Quote Link to post Share on other sites
Christophy Posted April 29, 2012 Report Share Posted April 29, 2012 Wszyscy wypisujecie o tuningach za ~2500 zł, a jak np. Neo czy Bart robi dobre i tanie części to już nic nie piszecie. Quote Link to post Share on other sites
Spirit_ Posted April 29, 2012 Report Share Posted April 29, 2012 Wszyscy wypisujecie o tuningach za ~2500 zł, a jak np. Neo czy Bart robi dobre i tanie części to już nic nie piszecie. Ale to i tak wychodzi ponad 2 tysiące złotych. Zestaw od Bart_a do vsr to cylinder, głowica cylindra, tłok i zestaw spustowy ~600 zł + precka promyka 270-300 zł + replika około 1100 zł (VSR TM G-spec. Niby można kupić BAR ale do tego wypadałoby już założyć komorę PDI która tania nie jest. Z takim zestawem niebezpiecznie zbliżamy się do ceny stockowego VSR TM w którym komory nie trzeba wymieniać. Lepiej mieć dobrze wykonane markowe VSR TM ze świetną komorą niż chińczyka + komorę PDI. Sytuacja pewnie się zmieni jak Bart zrobi swoją komorę :icon_biggrin::>) do tego trzeba jeszcze doliczyć sprężynę, gumkę hopa, lunetę, bipod itp. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Jak Neo czy Bart zrobi cylinder takiej jakości jak PDI to bardzo chętnie. Na dzień dzisiejszy z "dorabianych" elementów to jednak prowadnica, trigger i tyle, resztę trzeba kupić. Nie istnieje coś takiego jak dobre i tanie jednocześnie. Albo jest dobre, albo jest tanie albo jest kompromisem miedzy ceną a jakością. Quote Link to post Share on other sites
Christophy Posted May 1, 2012 Report Share Posted May 1, 2012 (edited) W takim razie dexter, jaka jest różnica między cylindrem PDI a takim "robionym"? To że cylinder jest "stalowy hartowany" a nie zwykły "stalowy"? Edited May 1, 2012 by Christophy Quote Link to post Share on other sites
ZuBeR Posted May 1, 2012 Report Share Posted May 1, 2012 Odpowiem za Dextera- chodzi o jakość wykonania. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.