Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów (nie wiem czy dobry dział wybrałem),

chciałbym się zapytać was o radę w sprawie zakupu karabinu ASG ,

jestem całkowicie zielony w tych sprawach i nie chciałbym kupić jakiegoś szajsu, dlatego proszę was o radę: z jakiej firmy i jaki model M4A1 najlepiej kupić.

Wymagania:

- korpus z metalu,

- fps 350+,

- Blow Back,

- cena do 700 zł,

Sam znalazłem coś takiego: http://www.airsoftxtreme.pl/product-pol-816-M4-RIS-Full-Metal-Blow-Back.html co o tym myślicie?

Czy każdemu z osobna trzeba tłumaczyć, że nie znajdziesz dobrej m4 za 700-800 zł? Co najwyżej to i to może być, chociaż i tak na twoim miejscu brałbym jakiegoś rk od Boyi, albo cm.0003/40/45.

A co do sklepu to poczytaj o nim sobie (baaaardzo negatywne opinie).

A i przeczytaj poradnik Logana :), i następnym razem spróbuj użyć szukajki.

Edited by oski52

Emki boyi wcale nie są złe, są jak każdy inny chińczyk. Po prosty są źle złożone przez małe chińskie rączki, po przesmarowaniu, spodkładkowaniu są dobre. Miałem dwie i widuje je nadal, wystarczy o nie dbać i dobrze poskładać.

Oczywiście bardziej opłaca się kupić używaną G&G, G&G albo ICS bo to Japończyki i zupełnie inna kultura pracy. Poza tym Repliki 1 klasy prosto z pudełka są zazwyczaj dobrze złożone.

• 1 month later...

Witam wszystkich forumowiczów (nie wiem czy dobry dział wybrałem),

chciałbym się zapytać was o radę w sprawie zakupu karabinu ASG ,

jestem całkowicie zielony w tych sprawach i nie chciałbym kupić jakiegoś szajsu, dlatego proszę was o radę: z jakiej firmy i jaki model M4A1 najlepiej kupić.

Wymagania:

- korpus z metalu,

- fps 350+,

- Blow Back,

- cena do 700 zł,

Sam znalazłem coś takiego: http://www.airsoftxtreme.pl/product-pol-816-M4-RIS-Full-Metal-Blow-Back.html co o tym myślicie?

Ten blow back zerzre ci baterie w niecałą godzinę.