korpus Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 (edited) Postanowiłem założyć nowy temat w celu poradzenia się, gdyż nie znalazłem odpowiadających mi informacji. Otóż zamierzam kupić markową repliką, najbardziej podoba mi się G36 od ARESa, tu link: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_45&products_id=5353&name=ARES_-_G36_-_AR-004. Mam kilka pytań odnośnie repliki: jak to jest z tym Blow-Backiem-dużo zużywa energii z batki i czy jest awaryjny, dalej czy ta replika jest godna uwagi, ew. co trzeba w niej od razu wymienić. A może polecicie mi jakąś inną replikę do 1100 zł markową, nie chcę AK, M4. I jeszcze prosiłbym o doradzenie w wyborze akumulatora (będzie dobry?): http://www.madonion.eu/Akumulator_LiPo_111V_2200_mAh_%5B12%5D_GE_Power_20C_p1045.html, ładowarka to Imax B6. Edited June 2, 2012 by korpus Link to post Share on other sites
Vender Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 (edited) Ja posiadam AR-003 czyli G36C. Blow-Back nie zużywa dużo energii, mam batkę VB Power 1600 i spokojnie na 1-2 spotkania wystarcza ( przy rozsądnym strzelaniu, a nie przy ciągłym trzymaniu palca na spuście i waleniu full-auto; 1-2 bo zawsze przed spotkaniem ładuję ) mam od ponad pół roku i nic w nim się nie działo ( Moja CM.045 z tym "pancernym" GB nie wytrzymała 3 miesięcy ) był tylko na przeglądzie po 6 m-cach w celu przedłużenia gwarancji o kolejne 6. Nic w nim nie wymieniałem, wyjąłem z kartonu podłączyłem aku i strzelam na fabrycznych ustawieniach, kulki lecą daleko i prosto. Myślę że Li-PO PowerBEAN 7,4 będzie lepszy niż 11,1. Ja mam zwykły aku od VB Power 9,6 i mi wystarcza, jest ładna reakcja na spust itp. BB przy full-auto nie domyka się, tj. przy strzelaniu ładnie chodzi i jest bardzo fajny dźwięk przez co jesteś rozpoznawany ale przy przerwaniu ognia BB może zostać na końcu albo gdzieś pośrodku się zatrzymać. Ogólnie replika nie jest zła, jeżeli się lubi G36 ( osobiście nie podoba mi się to ale był to najlepszy wybór w tamtej sytuacji ) Co do optyki to patrzyłem przez nią w sklepie i jest całkiem fajna - nic więcej nie mogę o tym powiedzieć. Co do FPS to mi po przeglądzie napisali, że na kulkach 0,2g wyniosło 400 FPS. Edited June 2, 2012 by Vender Link to post Share on other sites
korpus Posted June 2, 2012 Author Report Share Posted June 2, 2012 (edited) Dzięki za te porady, ale dlaczego lepsza będzie 7,4V niż 11,1V? A jeszcze takie pytanie, czy przy wymianie sprężyny ma M110 i LiPo 11,1V trzeba coś wzmocnić w niej? Edited June 2, 2012 by korpus Link to post Share on other sites
Vender Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Po prostu przy Li-PO 11,1V jest większe zużycie części co może doprowadzić do uszkodzenia repliki, a 7,2 nie wymaga tak wiele od GB, a daje fajne rezultaty. Co do grzebania w GB itp. to w sklepie powiedzieli mi że dopóki nic nie będzie się w niej grzebać to replika będzie chodzić :D Link to post Share on other sites
korpus Posted June 2, 2012 Author Report Share Posted June 2, 2012 (edited) Ahh no tak, no to nic LiPo 7,4V powinno dać zadowalający ROF, na razie nic nie wymienię, a dalej bateria taka jaką ja podałem będzie dobra czy twoja lepsza? Może GE Power jest lepszą firmą? Edited June 2, 2012 by korpus Link to post Share on other sites
Didi Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Lipo jest lepsze, niż wszelkie NiMh-y i inne. Tylko jest Lipo 7.4, nie 7.2. Ale do Lipo jest potrzebna dobra ładowarka. Polecam Imax B6. Zawsze się możesz z kolegami złożyć i wyjdzie taniej, a naładujesz każdy typ baterii. Link to post Share on other sites
korpus Posted June 2, 2012 Author Report Share Posted June 2, 2012 Tak za pomyłkę przepraszam już poprawiona, a ładowarkę planowałem kupić właśnie Imax B6. Link to post Share on other sites
Bojan Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Witam wszystkich! Pozwolę doczepić się do tematu. Mam pytanka co do długiej giety: - jakich magazynków używacie? Czy real-capy od aresa są dobrym wyborem czy lepiej celować w boye? -który z tych lipolów będzie lepszy i czy się zmieści do długiej giety?(i czy wtyczka będzie ok bo na tym to się nie znam zbytnio) http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_233_297&products_id=9722&name=GE_Power_-_LiPo_-_7.4V_2200mAh_25C_[1]_-_GE-00219 http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_233_297&products_id=8710&name=PowerBEAN_-_LiPo_-_7.4V_2400_mAh_15C_[1+1]_-_PB-009 -jak wygląda sprawa z tuningiem mocowym? Replika jest solidną podstawą pod modyfikacje? Pozdrawiam Link to post Share on other sites
Vender Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 (edited) Power Bean jest robiony przez Polskiego producenta i nadaje się do replik stokowych ( 7,4V ) więc wspierajmy Polski rynek :) i pakiety PB mają takie wymiary że bezproblemowo się zmieszczą w chwyt przedni. Sprawdzałem magi Boyia i latały jak żyd po pustym sklepie. Mój stokowy Hi-Cap też miał luzy ale izolka załatwiła ten problem. Co do wymiany części już pisałem kilka postów wyżej. Edited June 2, 2012 by Vender Link to post Share on other sites
xaren11 Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 A ja mam pytanko. Z racji tego ,że nigdy nie miałem repliki , to będzie moja pierwsza. Jaka baterie do http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=5352&name=ARES_-_G36C_-_AR-006#!prettyPhoto i jaka ladowarke? Link to post Share on other sites
korpus Posted June 2, 2012 Author Report Share Posted June 2, 2012 Jest napisane w postach wyżej-ładowarka Imax B6, bateria LiPo 7,4 V (GE Power lub Power BEAN). Link to post Share on other sites
seger Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Nie słyszałem o żadnej fabryce akumulatorów li-po w Polsce. Wszystkie są klepane w Chinach. Link to post Share on other sites
Vender Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 (edited) Xaren jeżeli jesteś nowy i nie miałeś nigdy styczności z Li-Po możesz kupić zwykłą batkę Ni-Mh 9,6V ( sam mam VB Power i nie narzekam ) bo z lipo jest trochę zabawy bo trzeba mieć dobrą ładowarkę, balansery, alarmy itp. a zwykłą Ni-Mh podłączasz pod mikroprocesorową ładowarkę i się niczym nie martwisz. Seger: A co dzisiaj nie jest z Chin :) Hmm... może się coś znajdzie ale i tak jest to bardzo mały % Edited June 2, 2012 by Vender Link to post Share on other sites
korpus Posted June 2, 2012 Author Report Share Posted June 2, 2012 (edited) A ja jeszcze jedno pytanie zadam: która seria G36 jest lepsza? Od ARESa z BB czy od Classic Army bez BB, ceny są podobne, proszę o porównanie tych dwóch serii. Edited June 2, 2012 by korpus Link to post Share on other sites
Attero Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 A ja jeszcze jedno pytanie zadam: która seria G36 jest lepsza? Od ARESa z BB czy od Classic Army bez BB, ceny są podobne, proszę o porównanie tych dwóch serii. Ares, G36 CA przebija nawet Cyma ;) Link to post Share on other sites
korpus Posted June 2, 2012 Author Report Share Posted June 2, 2012 (edited) Dzięki wszystkim za porady, nie mam dylematu z wyborem repliki i akumulatora. Temat do zamknięcia. Edited June 2, 2012 by korpus Link to post Share on other sites
Bojan Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Czekajcie! :D Sądzę, że można jeszcze temat rozwinąć, bo jest baaardzo mało info o tej gietce. Szukałem dużo i ciągle mnie ona ciekawi. Jakby ktoś miał real-capy g36 aresowskie http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=5376&name=ARES_-_Magazynek_Real-Cap_-_G36_-_30 to niech napisze trochę o nich. Przyzwoita cena, fajna propozycja. To nic, tylko zarobić gdzieś teraz na to cudo trzeba :happy: Link to post Share on other sites
Vender Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Także i ja przymierzam się do tych magazynków, więc także doczepiam się do pytania o nie. Swoją drogą niezła oszczędność kulek musi być jak ktoś nie jedzie full auto all the time :D Link to post Share on other sites
Recommended Posts