cartel3 Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 (edited) Witam, posiadam CM 0.28 i mam zamiar ulepszyć mu gearboxa, otóż chcĘ kupić lepszą sprężynę, ale obiło mi się o uszy że przy wymianie sprężyny lepiej wymienić inne części geraboxa żeby to rzeczywiście dobrze strzelało i żeby nic sie nie rozpadło lub za szybko nie zużyło, więc moje pytanie do Was jest takie: Co po za sprężyną powinienem wymienić, by to strzelało bez zastrzeżeń ? Edited June 3, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Moim zdaniem nie opłaca się tuninfować tego modelu lepiej jest sprzedaż i kupić coś z serii 0.4X. Ale jak już się zdecywoałeś na ten to musisz wyminieć tłok na wzmocniony i obie głowice oraz przydało by się silnik oraz oczywiście baterię.NIEOPŁACALNE Quote Link to post Share on other sites
4Fiter Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Nie wiem czemu ludzie zaczynają od sprężyny. Podstawowa rzecz to dobre uszczelnienie. Sama precka dobrej klasy typu promyk da 15-30 FPS. A jeżeli koniecznie sprężyna to tak jak napisał Ryba. Tylko jeżeli kupisz dobrej klasy części wyjdzie Cie tyle co byś sprzedał dołożył i kupił cm.040 + . Ale po co ja się powtarzam skoro to samo powiedział Ryba ??? Quote Link to post Share on other sites
cartel3 Posted June 3, 2012 Author Report Share Posted June 3, 2012 Im więcej ludzi powie to samo i doradzi to będę wiedział na czym stoję, dzięki wielkie. Rozjaśniło mi sie już o co chodzi i daje to trochę do myślenia. Quote Link to post Share on other sites
Vaco Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 (edited) Ja powiem tak. Tuningowałem swoją JG G36C. Zabieg strasznie nieopłacalny, ale była to moja pierwsza replika, więc tak z sentymentu ją stuningowałem. Szczerze powiedziawszy, to za takie pieniądze, bagatela 800 zł! miałbym coś porządnego, co w stocku sprawowałoby się dziesięć razy lepiej, no ale że jestem człowiekiem z sentymentem to zdecydowałem się na ten tuning. I tak z repliki za 350 zł zrobiło się samego tuningu za około 800zł, wymieniłem praktycznie wszystko na drogie części. Dysza na specjalne zamówienie, lufa precyzyjna, łożyska kulkowe 7mm, silnik high tarqe, zębatki Guardera, dosyłacz Guardera, wtyczki deans, sprężyna SP120 Guardera, tłok polimerowy, kable niskooporowe, mosfet z racji tego, że baterię lipo chciałem montować, do tego jeszcze inne pierdoły się znajdą, np. atrapa tłumika płomienia, żeby zakryć lufę, która jest dłuższa niż w stocku itd. po prostu się to nie opłaca. Lepiej sprzedać i zakupić coś porządniejszego :-). Aha nie wliczałem w cenę wysyłek. Edited June 3, 2012 by Vaco Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 A czy powiesz jaką sprężynę chciałbyś zamontować? Ja polecam włożyć sp120, przy dobrym złożeniu i wymianie dyszy na uszczelnioną możesz uzyskać około 430fps. Aby ją zamontować wystarczy wymienić samą sprężyną, ale aby osiągnąć dobre efekty dobrze jest wymienić jeszcze gumkę (zielona G&G, systema energy), dyszę, tłok (stok jest mocny, ale dla pewności) i okablowanie (wystarczą zwykłe kable głośnikowe 1,5mm2 za 2zł/m, trzeba się pozbyć bezpiecznika). Taki tuning kosztuje ok.130zł a da dużo w stosunku do stoka. Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Ja miałem tego farta, ze wyrwałem zestaw lufa 6.04mm i sprężynę M125 za 5 zł. Obydwie głowice uszczelniłem samodzielnie. Test strzykawki zaliczony. W takim układzie było to w miarę opłacalne. Quote Link to post Share on other sites
arend Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Im więcej ludzi powie to samo i doradzi to będę wiedział na czym stoję, A zajrzeć do działu tuning to cięzko jest. Lepiej poczytać co mają do powiedzenia laicy co replikę kupili dwa-trzy miechy temu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.