eMBeKa93 Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Witam, problem ma się tak: w około półrocznej, nigdy nieotwieranej cm.028u z taiwanguna poszły dwie zębatki i tłok (pozdrawiam serwisantów z krakmana). Z założenia replika i tak miała iść pod tuning, więc nie było zabawy z gwarancją. Do środka włożono zębatki SHS o standardowym przełożeniu (podobno dedykowane do V2, komplecik za coś koło 20zł), tłok SHS z 7 metalowymi zębami, sprężynę M130 SHS, dodatkowo zostało wymienione okablowanie na niskooporowe, założony mosfet i wstawiona batka frajerfoxa 11,1v. Wszystko złożone poprawnie (chrono wskazało 440FPS), z tym że podkładki zostały przełożone bezpośrednio ze stockowych zębatek na nowe SHSy. Problem jest taki że replika strasznie wolno ciągnie (max 8bbs/s), kable się lekko grzeją i batka strasznie szybko pada. Czy to wina złego wypodkładkowania? A jeśli tak, to czy z reguły zębatki SHS dedykowane pod v2 będą zawsze nieco szersze niż te stockowe stosowane w cymowskich v3? Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Nie ma różnic między zębatkami v2 i v3, jest to jedna z kilku części które te GB mają wspólne. Spróbuj bez mosfeta, może on jest przyczyna. Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Silnik stockowy? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 podkładki zostały przełożone bezpośrednio ze stockowych zębatek na nowe SHSy. Każdy GB się podkładkuje indywidualnie do zastosowanych zębatek. Quote Link to post Share on other sites
eMBeKa93 Posted June 10, 2012 Author Report Share Posted June 10, 2012 Silnik stockowy, ale ta konstrukcja i SP130 Guardera na ładnym ROFie ciągnęła :) Pogrzebię przy mosfecie, jeśli to nie on to wychodzi, że jest po prostu za dużo podkładek pod zębatkami. Quote Link to post Share on other sites
Kuba Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Sprawdź czy przy skręconym GB (bez tłoka, sprężyny i listwy dosyłacza - oczywiście...) zębatki kręcą się swobodnie. Jeśli nie, to na 90% masz odpowiedź na swoje pytanie. Inna rzecz, że silniki także podlegają zużyciu. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Silnik stockowy, ale ta konstrukcja i SP130 Guardera na ładnym ROFie ciągnęła :) Pogrzebię przy mosfecie, jeśli to nie on to wychodzi, że jest po prostu za dużo podkładek pod zębatkami. Czytać umiesz? Piszę Ci wyraźnie. Nie można przekładać nowych zębatek na starych podkładkach. Pewnie chodzą za ciasno. Stąd rewelacyjny ROF. Zrób jak pisze Kuba, a nie majstruj. Po prostu napraw. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.