Radula Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Witam Posiadam sprężynowego shotguna: http://www.taniemilitaria.pl/shotgun-m180d1-long-magazynki-p-177.html I niedawno zaczęły mi wypadać kulki z lufy. Naciągam sprężynę, shotguna przechylam w dół i kulka wypada... Nic nie rozkręcałem, nie modyfikowałem itd. Czego to może być powód, czy przysługuje mi naprawa tej usterki na gwarancję i jakie były by ewentualne koszty naprawy? Quote Link to post Share on other sites
strzelec5 Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Może coś z gumką? Jak jest hop-up ustawiony? Quote Link to post Share on other sites
Radula Posted June 13, 2012 Author Report Share Posted June 13, 2012 Może coś z gumką? Jak jest hop-up ustawiony? Hop-up jest ustawiany na 1, albo na 0, teraz to sprawdziłem i kulka wypada jak hop up jest wyłączony, jak jest włączony to na razie nie wylatuje. Quote Link to post Share on other sites
Radula Posted June 14, 2012 Author Report Share Posted June 14, 2012 (edited) A teraz w dodatku, spust nie działa... Po naciągnięciu sprężyny sam wystrzeliwuje... Czego to może być usterka? Pomocy! Edited June 14, 2012 by Radula Quote Link to post Share on other sites
asekrutor Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Jakbyś miał trochę oleju w głowie to wszedłbyś na forum, i popytał czy sklep w którym kupujesz jest okej. :) Na gwarancje w tanich militariach nie licz, nie licz nawet na kontakt z nimi po tym jak dałeś już kasę. A co do samej 'repliki' to jest to pewnie najtańszy złom, który oni kupili od chińczyków za 10zł, więc również nie licz na jakiekolwiek możliwości naprawy.. chociaż może, jak Ci się przyfarci to uda Ci się to naprawić :) Quote Link to post Share on other sites
Radula Posted June 14, 2012 Author Report Share Posted June 14, 2012 Jakbyś miał trochę oleju w głowie to wszedłbyś na forum, i popytał czy sklep w którym kupujesz jest okej. :) Na gwarancje w tanich militariach nie licz, nie licz nawet na kontakt z nimi po tym jak dałeś już kasę. A co do samej 'repliki' to jest to pewnie najtańszy złom, który oni kupili od chińczyków za 10zł, więc również nie licz na jakiekolwiek możliwości naprawy.. chociaż może, jak Ci się przyfarci to uda Ci się to naprawić :) Czytałem opinię, ale nie ma dobrego sklepu z shotgunami w granicach 100zł. Ok, a czego to może być usterka? Quote Link to post Share on other sites
warat Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Pewnie mechanizm spustu sobie "wyszedł" z wyznaczonych prętów. Musisz rozkręcić replikę(uważaj na śrubki!) i włożyć wszystko na swoje miejsca. Obrazek z bebechami jest na forum. Quote Link to post Share on other sites
RivPolska Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Czytałem opinię, ale nie ma dobrego sklepu z shotgunami w granicach 100zł. Ok, a czego to może być usterka? Nie wymyślaj. A gunfire? Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Spokojnie. Nie rozkręcaj, nie dłub, nie kombinuj. Kupiłeś nową replikę, więc korzystaj z tego. Najpierw wystosuj pismo reklamacyjne do sklepu, masz dane, masz maila. Pisz oficjalnie, grzecznie, bez emocji i nazywania zakupionego towaru złomem. Poproś o wymianę, albo o zwrot kasy. Jak się nie odezwą, to wyślij im oficjalne pismo po konsultacji z rzecznikiem praw konsumentów. Możesz też zadzwonić i grzecznie poprosić o wymianę. Pamiętaj tylko, żeby sprawę załatwiać (jeszcze raz powtórzę) grzecznie. W sklepach pracują różne buraki, sam zajmuję się reklamacjami klientowskimi i z doświadczenia wiem, że uśmiechnięty grzeczny klient załatwi wszystko, a awanturnika sprzedawcy sprowadzą do parteru choćby dla samej zasady. Może to głupie, ale działa, a jak zadziałało na serwis Nikona, to na wszystko podziała :) Quote Link to post Share on other sites
Radula Posted June 14, 2012 Author Report Share Posted June 14, 2012 Spokojnie. Nie rozkręcaj, nie dłub, nie kombinuj. Kupiłeś nową replikę, więc korzystaj z tego. Najpierw wystosuj pismo reklamacyjne do sklepu, masz dane, masz maila. Pisz oficjalnie, grzecznie, bez emocji i nazywania zakupionego towaru złomem. Poproś o wymianę, albo o zwrot kasy. Jak się nie odezwą, to wyślij im oficjalne pismo po konsultacji z rzecznikiem praw konsumentów. Możesz też zadzwonić i grzecznie poprosić o wymianę. Pamiętaj tylko, żeby sprawę załatwiać (jeszcze raz powtórzę) grzecznie. W sklepach pracują różne buraki, sam zajmuję się reklamacjami klientowskimi i z doświadczenia wiem, że uśmiechnięty grzeczny klient załatwi wszystko, a awanturnika sprzedawcy sprowadzą do parteru choćby dla samej zasady. Może to głupie, ale działa, a jak zadziałało na serwis Nikona, to na wszystko podziała :) Ok. Wielkie dzięki, na pewno tak zrobię. Odpiszę jak to się skończyło. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.