fusi Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 (edited) Witam serdecznie. Mam dziwny problem z moim rk-02. Pojechałem dziś sobie elegancko do lasku żeby przetestować replikę, którą dostałem 12 czerwca. Wszystko fajnie, podłączam baterie jeden strzał i jeb. Tłok(?) się nie rusza, nie wypluwa kulek. Słychać tylko pracę silnika i chyba zębatek. Po prostu po naciśnięciu spustu nie strzela tylko słychać pracę silnika. Nie rozbierałem nic bo karabin jest na gwarancji w sklepie redberet.pl . Wiecie może co się mogło stać? :/ Pozdrawiam. Edited June 15, 2012 by fusi Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 A wcześniej replika strzelała poprawnie czy to pierwszy raz kiedy jej używałeś? Ogólnie raczej nie obejdzie się bez rozbierania gearboxa więc lepiej jak odesłał byś replikę w ramach gwarancji. Quote Link to post Share on other sites
fusi Posted June 15, 2012 Author Report Share Posted June 15, 2012 Wcześniej w domu wystrzeliłem może z 5 kulek i nie było żadnego problemu :/ Kurde i znów kasa w dupę pójdzie bo mi chyba za wysyłkę nie zwrócą nie? Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 Albo batka nie wydala albo masz zacięcie. Wiesz jak zwolnic zębatkę silnikową jeżeli sprężyna jest ściśnięta?" Quote Link to post Share on other sites
fusi Posted June 15, 2012 Author Report Share Posted June 15, 2012 Nie mam pojęcia :/ Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 Po zdjęciu koszyka z silnikiem podwarzasz śrubokrętem ten olement od strony szczałki zębatki się obrócą i tłok wolniony. Quote Link to post Share on other sites
fusi Posted June 15, 2012 Author Report Share Posted June 15, 2012 A jak zdjąc ten koszyk z silnikiem??? Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 (edited) Odkręcasz chwyt ten plastikowy, przesuwasz w dół, ukazuje się silnik, ściągasz z niego konektorki, odkręcasz dwie śruby i ściagasz koszyk z silnikiem. Tu masz poradnik Edited June 15, 2012 by Sedoro Quote Link to post Share on other sites
Kazik94 Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 (edited) Odkręcasz chwyt pistoletowy - od spodu jest śrubka, potem po prostu po odkręceniu tej śrubki wyciągasz chwyt i masz silnik przed oczyma, który znajduje się w koszu przykręconym dwoma śrubkami do gearboxa, odkręcasz je, ciągniesz do siebie owy kosz i robisz dalej tak jak napisał Sedoro. Ups wyprzedził mnie :p. Edited June 15, 2012 by Kazik94 Quote Link to post Share on other sites
fusi Posted June 15, 2012 Author Report Share Posted June 15, 2012 Chodzi o te dwie duże śruby na górze? Nic się nie stanie z tym czerwonym przewodem przy silniku? ( ew. da się go jakoś odłączyć ale tak żeby potem nie było widać, że coś się majstrowało ) :D Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 Tylko rób to po 1 ząbku bo jak od razu spuścisz całość to naruszysz/uszkodzisz tłok od tyłu. Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 (edited) Ludzie, co Wy mu w ogóle radzicie? Przecież napisał wyraźnie, że słychać pracę silnika i prawdopodobnie zębatek. Skoro silnik kręci to nie może być to zacięcie, aby trzeba było zwalniać AR. Jakby była zacinka to silnik by nie ruszał. Najprawdopodobniej ułamał się pierwszy ząb tłoka lub starło kilka następnych. Fusi, widzę, że nie masz kompletnie o tym pojecia, oddaj lepiej replikę na gwarancję bo możesz jeszcze coś uszkodzić. Edited June 15, 2012 by you-dash Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 Dokładnie zrób jak wyżej radzi kolega. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 W sumie to nie doczytałem,zła interpretacja. Jeżeli silnik kreci zębatkami a nie "tyka" ma problem ze startem to you-dash zgadzam się z twoją zdaniem- mój błąd sorki. Quote Link to post Share on other sites
fusi Posted June 15, 2012 Author Report Share Posted June 15, 2012 Haha cud panowie! Włożyłem imbusik tam w tą dziurę pod silnikiem i był luz jak cholera tam, dokręciłem i złożyłem wszystko. Podłączyłem baterię i zaczął strzelać :D Quote Link to post Share on other sites
Kazik94 Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 Sorki, niedokładnie przeczytałem. O to chyba przydała się instrukcja rozkręcenia chwytu :). No na przyszłość masz już jakieś małe doświadczenie :D. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 HAHAHAHAHA ale jazda. Nie ma to jak dokładny opis problemu. Quote Link to post Share on other sites
fusi Posted June 15, 2012 Author Report Share Posted June 15, 2012 Hah :D Ważne, że działa. Ciekawe na ilę... Mam nadzieję, że nic innego się nie zepsuło przez to, że parę razy nacisnąłem spust podczas tego, gdy silnik był nie dokręcony. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 No to git. Ale na przyszłość pamiętaj - nie kombinuj, jak nie musisz, gwarancja jest po to, żeby z niej korzystać. Po drugie, to jakbyś odpowiednio zgłosił problem, to unikniesz kosztów przesyłki. W pierwszych dwóch tygodniach jesteś "kryty" niemal całkowicie, chyba, że zaczniesz majstrować, kombinować i odkręcać koszyk silnika. Pytania o rozkręcanie naprawdę zacznij zadawać za rok, gdy nie będzie żal gwarancji :) Quote Link to post Share on other sites
fusi Posted June 15, 2012 Author Report Share Posted June 15, 2012 Czy na przykładzie takiego formularza z taiwanguna można składać reklamację w innych sklepach? :) http://www.taiwangun.com/reklamacje.html Quote Link to post Share on other sites
fusi Posted June 16, 2012 Author Report Share Posted June 16, 2012 Dziś strzelałem i wszystko było w porządku oprócz problemu z podawaniem kulek, raz podaje raz nie i znosi kulkę w lewo :D Nie wiem dlaczego. Wiatr był malutki ale to raczej nie wina wiatru. Wie ktoś czy wymiana gumki HU pomogłaby? :) Quote Link to post Share on other sites
Kantek Posted June 16, 2012 Report Share Posted June 16, 2012 To co zrobiłeś nazywa się regulowaniem silnika - dokręca się go "na ucho". Powinien zrobić to sklep przed wysłaniem, bo na chińczyka w fabryce ciężko liczyć. Jeżeli chodzi o znoszenie kulek - skoro to nowa replika to musi się gumka dotrzeć - zajmuje to ok 1000 kulek. Jednak wymiana gumki (i lufy) na porządną jest wskazana. Jeżeli chodzi o problemy z podawaniem - jakich kulek używasz? Jeżeli tanich, to zmień na porządne - np. G&G. Ostatnio kolega się żalił, że jego replika strzela na 15m i hop up nie działa. Po załadowaniu dobrymi kulkami opadła mu szczęka, że jego replika potrafi tak strzelać. :D Quote Link to post Share on other sites
fusi Posted June 17, 2012 Author Report Share Posted June 17, 2012 Używam G&G 0.25g :D Wczoraj wystrzelałem sobie jakieś ~500 kulek semi i czasem seriami po 3-5 strzałów. W seriach pojawiał się problem, że było słychać uderzenia tłoka przypuśćmy 5 razy a kulek wylatywało tylko 3 :D Nie wiem o co może chodzić, kulki jakościowo są dobre bo widziałem, że na forum je polecają :) Quote Link to post Share on other sites
Szagi12 Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 (edited) może to wina magazynka Edited August 13, 2012 by Szagi12 Quote Link to post Share on other sites
GaretBale93 Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Mam nadzieję że nie dokręciłeś 'tej śrubki' na maksa? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.