Kantek Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 W znaczeniu, że uszczelka swobodnie lata między plastikowymi tarczami? Tak ma być - jej zasada działania polega na tym, że w jedną stronę jest szczelna, w drugą nie. Podobnie jak pompka rowerowa. Jeżeli powstaje efekt strzykawki - jest ok. Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted June 21, 2012 Author Report Share Posted June 21, 2012 (edited) No niestety, ale luz jest z milimetr, mi się wydawało że to przez to że uszczelka się zapada jakby do środka i lipa się robi z uszczelnienia. Lata jak żyd po pustym sklepie na tej głowicy, bo na głowicę cylindra wchodzi ciasno... Ps: Czytając na necie się zastanawiam? Ocb z tym, że głowica jest kierunkowa? Edited June 21, 2012 by Mike007 Quote Link to post Share on other sites
Kantek Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 A sprawdziłeś szczelność czy ci się wydaje? Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted June 21, 2012 Author Report Share Posted June 21, 2012 (edited) No jak bym mógł nie sprawdzać. Efektu strzykawki brak, poza tym jest spory prześwit jak wyjąłem gł. cylindra, na oko z 1mm. Z resztą w innych gb jak rozbierałem było o niebo lepiej, tam głowica z tłokiem chodziły dużo ciężej. Edited June 21, 2012 by Mike007 Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Gumaje ściągamy z głowicy tłoka i zakładamy na cylinder [ Nie do , pod ani nie kładziemy obok ] po czym delikatnie podgrzewamy całość zapalniczką tak żeby gumaja nam rozmiękła :] Czekamy aż wystygnie i zakładamy coś takiego , powinno już być szczelne . Jak nie to jedziemy do sklepu z o-ringami i dobierają nam taki sam :] Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted June 22, 2012 Author Report Share Posted June 22, 2012 I taki oring długo zachowa szczelność i kształt? A można by zamiast zapalniczką włożyć we wrzątek i zostawić na parę godzin? Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 (edited) Rozgotuje się . Kształt zachowa [bo mam nadzieję że cylinder masz okrągły :] ] i powinien być szczelny przez cały czas . Zapalniczką nagrzać lekko tak żeby płomień nie dotykał o-ringa . Edited June 22, 2012 by Ero-senin Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted June 22, 2012 Author Report Share Posted June 22, 2012 (edited) No gdzieś własnie czytałem ze do wrzątku albo na godzinę albo na chwile dawali i później pod zimna wodę i tym się sugerowałem. Edited June 22, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
buszmen82 Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Tylko nie rozciągnij za mocno, jeśli oring bedzie większy niż wewnętrzna średnica cylindra to nie będzie stabilnych fpsów, ja takie sytuacje już miałem. Należy pamiętać by tłok lekko się przesuwal w cylindrze, najlepiej jak pod własnym ciężarem się przesuwa. Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted June 22, 2012 Author Report Share Posted June 22, 2012 Ja tak sobie myślę, że jakby pod oringa, w ten rowek dać jakąś tuleję albo pierścień to wtedy i oring podszedłby nieco wyżej i stabilnie siedział. Próbował ktoś? Quote Link to post Share on other sites
Kantek Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Wtedy kierunkowa głowica tłoka przestanie być kierunkowa. Czyli będzie nie najlepiej. Może masz cylinder z bore-upem i zwykłą głowicę tłoka do tego? Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted June 22, 2012 Author Report Share Posted June 22, 2012 (edited) To na czym wOgÓle polega ta kierunkowość? Edited June 24, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
Kantek Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Pisałem - w zależności od kierunku ruchu spręża powietrze lub nie stawia oporu. Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted June 23, 2012 Author Report Share Posted June 23, 2012 (edited) Aha, czyli powiedzmy od połowy do końca przy sprężaniu jest opór i od końca do połowy przy rozprężaniu nie ma oporu tak? Dlatego ta pustka pod oringiem? Te głowice z tą pustka to są kierunkowe tak? A co do samego oringa to gdzie owy by można było kupić? Bo z tym rozciąganiem to lipa zdeka. Myślałem jeszcze czy by nie nawinąć jakiejś nitki pod tego oringa, po powietrze przez nitkę by przeszło, a oring byłby wyżej. A mógłby ktoś dok. wyjaśnić na czym polega test strzykawki? Bo coś o tym słyszałem. Edited June 24, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
Kantek Posted June 23, 2012 Report Share Posted June 23, 2012 Wcześniej pisałeś, że robiłeś test strzykawki, teraz nie masz pojęcia co to jest. Niestety straciłem cierpliwość. Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted June 23, 2012 Author Report Share Posted June 23, 2012 No wiesz po prostu nacisnąłem i tyle, ale tylko aby na tym to polega? Chodzi mi o dokładniejsze wyjaśnienie jak już wcześniej napisałem. Quote Link to post Share on other sites
14100715 Posted June 23, 2012 Report Share Posted June 23, 2012 Jak widać kozacki awatar i podpis to nie wszystko. Tutaj masz opisane: http://www.asgpolnoc.pl/news.php?readmore=445 Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted June 23, 2012 Author Report Share Posted June 23, 2012 Oooo świetny artykuł, dzięki wielkie, rozwiało to dużo moich wątpliwości. PS: Doświadczenia zbyt wielkiego nie mam, więc wolę pytać, bo to lepsze niż coś schrzanić, a jak już robić to dobrze ;P Od tego to forum chyba jest ;) Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted June 23, 2012 Author Report Share Posted June 23, 2012 A wracając jeszcze do tematu smarów - jeżeli jednym smaruje wszystko w gb to który lepszy ŁT4S3 z puszki czy 4S3 z tubki (dodany przy zakupie piły łańcuchowej do smarowania prowadnicy) o taki http://agrobag.pl/Img.ashx?Id=339&w=300&h=300 ? Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted June 24, 2012 Report Share Posted June 24, 2012 Obydwa smary to to samo . Polecał bym wydanie kilku złotych i kupienie jakiegoś fajnego smaru silikonowego ew. wazeliny technicznej [ jakby to nie brzmiało to dobrze się sprawdza w roli smarowidła do gb :D ] . Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted June 24, 2012 Report Share Posted June 24, 2012 (edited) Ja stososuję smar guardera do zębatek,i jakiś gęsty olej silikonowy do cylindra.Nie jest to duży wydatek,a starcza na wiele razy.Efekt jest bardzo dobry. Jak już chcesz coś dobrze zrobić to zainwestuj w odpowiednie smary.Nie mówię,że łt jest bee,ale do wszystkiego to on się nie nadaje. Edited June 24, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted June 25, 2012 Author Report Share Posted June 25, 2012 (edited) Dobra, to jeszcze jedna sprawa została. Mam dwie pary głowic (stocki cymy i ta fioletowa Deep Fire). Ta biała tłoka jest taka jakby zapadnięta do środka, czarna jest płaska. Fioletowa jest też jakby tak zapadnięta do środka, taka wygładzona, a ta żółta czarna jest też płaska. Kiedyś coś czytałem że głowice trzeba do siebie odpowiednio dobrać żeby dobrze pracowały i szkielet żeby się za szybko nie zużywał, i stąd właśnie moje wątpliwości. Czy ta fioletowa będzie dobra do białej a te czarne będą dobrze ze sobą działały? Fotki tu: Edited June 25, 2012 by Mike007 Quote Link to post Share on other sites
Żółwik Posted June 25, 2012 Report Share Posted June 25, 2012 Myślę że to może pomóc w smarowaniu i składaniu: Od 6:30 smarowanie (co prawda V2) http://www.youtube.com/watch?v=TqEUdrWElEY Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted June 25, 2012 Report Share Posted June 25, 2012 Dobra, to jeszcze jedna sprawa została. Mam dwie pary głowic (stocki cymy i ta fioletowa Deep Fire). Ta biała tłoka jest taka jakby zapadnięta do środka, czarna jest płaska. Fioletowa jest też jakby tak zapadnięta do środka, taka wygładzona, a ta żółta czarna jest też płaska. Kiedyś coś czytałem że głowice trzeba do siebie odpowiednio dobrać żeby dobrze pracowały i szkielet żeby się za szybko nie zużywał, i stąd właśnie moje wątpliwości. Czy ta fioletowa będzie dobra do białej a te czarne będą dobrze ze sobą działały? Fotki tu: Tak.Każda głowica będzie do tej fioletowej pasować.Dzięki temu replika ciszej chodzi. Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted June 25, 2012 Author Report Share Posted June 25, 2012 Na pewno? Bo dziś w innym źródle mi pisali że to jest głowica do głowic tłoka stożkowych (doszczelnionych boreup czy tam poszerzonych - jakoś tak) i że się to nei będzie zgrywać? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.